Bu zamana kadar 2 farklı kişiyle el ele tutuşup bir kişiyle sarıldım çok pişmanlık duyuyorum sizce pişman olmamalı mıyım?

Bu zamana kadar 2 farklı kişiyle el ele tutuşup bir kişiyle sarıldım çok pişmanlık duyuyorum sizce pişman olmamalı mıyım?
Cevapla