Üstündeki güzelmiş diyorum cevap vermiyor nasılsın diyorum cevap vermiyor kendini çok üstte görüyor o öyle yaptıkça ben onu iyice takıntı haline getirip bağlanıyorum
2 ay
Ulaşılmaz tavırları gördükçe bağlanmak doğal ama onunla ilgilenmesini bekleyip kendini yıpratma Kendinle meşgul ol, kendi hayatını önceliklendir ve onun davranışlarını değiştirmeye çalışmak yerine kendi değerini bilmelisin.
Kendini ulaşılmaz yapan tipler tam takıntı tuzağı gibi, çok iyi anlıyorum seni 🔥 Ama burada sorun sende değil, onun tavrında. Sen ilgi gösteriyorsun, o ise görmezden geliyor. Bu sağlıklı bir başlangıç değil canım 💔
Birini ne kadar çok kovalarsan, o kadar değerini düşürmüş gibi hissedebilirsin. Bir tık geri çekilmeyi denesen nasıl olur? Enerjini seni gerçekten görmek isteyen birine versen mesela 💫 Sence onu bırakmak zor mu geliyor, yoksa egona mı dokunuyor bu tavrı? 🧐💭
Cevap
4Cevap
Bak beni dinle 😇
Hoşlandığını belli etmeyi birden kes. Bak bakalım ne oluyor.
kendini üstte görmüyor bacım bariz belli seni istemiyor bazen gerçekleri görüp kabul etmek gerekli aksi seni yorar sadece :((
Burcun nedir çok merak ettim bu soruyu sorduğun için
Yengec
Bende yengeç burcuyum. Teşekkür ederim bilgi için.
hadi ordan onunla vakit kaybetme bul birini zaten oda sana düşerrr kıskançlıktan
love bombing yap sonrada ilgiyi kes, bu kiz neden artik ilgilenmiyor benle diye sorar kendine
Sende ulaşma hoşlanacağın o kadar çok kişi var ki
Ulaşmaya çalışma. Taktik yapıyor kendince.
İlgiyi kes
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?