Hoşlandığım çocuk asosyal. Ne yapmam gerek?

Şimdi şöyle bir şey var ki bu çocuğun hiç bir sosyal medya hesabı falan yok. Ben de dün numarasını buldum ama aramak, ya da mesaj yazmak da istemiyorum. O zaman basit bir kız gibi anlaşıla bilirim o yüzden. Çocuğun bana bakışlarını hissediyorum ve ben baktığım zaman bazen gözlerini kaçırıyor, bazen direk gözlerimin içine bakıyor ve bazen anlamadığım şekilde benden kaçıyor. Mesela geçen bana baktığını fark etdim ben de ona baktığım zaman hemen gözıerini kaçırıp üniversite binasına geri döndü :( ben de anlamadım işte acaba benden mi kaçıyor? Yanlış bir şey mi yaptım? Ne yapmalıyım? Nasıl davranmalıyım? Hiç bir fikrim yok. İlk defa birisinden bu denli hoşlanıyorum. Ama daha ilk olduğu için kendimden de emin değilim. Kafam çok karışık. Lütfen yardım edin 👀 her görüş önemlidir benim için.
Ps sırf soruyu sorabilmek için hesap açtım 😄👼🏻
Hoşlandığım çocuk asosyal. Ne yapmam gerek?
Cevapla