Şimdi şöyle bir şey var ki bu çocuğun hiç bir sosyal medya hesabı falan yok. Ben de dün numarasını buldum ama aramak, ya da mesaj yazmak da istemiyorum. O zaman basit bir kız gibi anlaşıla bilirim o yüzden. Çocuğun bana bakışlarını hissediyorum ve ben baktığım zaman bazen gözlerini kaçırıyor, bazen direk gözlerimin içine bakıyor ve bazen anlamadığım şekilde benden kaçıyor. Mesela geçen bana baktığını fark etdim ben de ona baktığım zaman hemen gözıerini kaçırıp üniversite binasına geri döndü :( ben de anlamadım işte acaba benden mi kaçıyor? Yanlış bir şey mi yaptım? Ne yapmalıyım? Nasıl davranmalıyım? Hiç bir fikrim yok. İlk defa birisinden bu denli hoşlanıyorum. Ama daha ilk olduğu için kendimden de emin değilim. Kafam çok karışık. Lütfen yardım edin 👀 her görüş önemlidir benim için.
Ps sırf soruyu sorabilmek için hesap açtım 😄👼🏻
Ps sırf soruyu sorabilmek için hesap açtım 😄👼🏻
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar