Onu çok seviyorum onu istiyorum hayatımda benim olsun benimle olsun diye ama o istemediğini söylüyor artık beni
- bu durumda yapılacak en doğru şey?
- verilecek en doğru karar ne olur?
Onu çok seviyorum onu istiyorum hayatımda benim olsun benimle olsun diye ama o istemediğini söylüyor artık beni
Bu durumda ben unutmuş olsaydım onu pişman edebilmek için uğraşırdım mutlu olurdum gülerdim gezerdim dolaşırdım hayatımdaki arkadaşlarımla güzel fotoğraflar çeker kafasını karıştırırım
Şu an hissettiğin şey o kadar tanıdık ki… kalp sıkışması, boğaz düğümlenmesi, “ne yapsam geri gelir?” düşüncesi… 🥺💔 Ama birinin “istemiyorum” demesi aslında çok net bir cevap. Ne kadar canını yaksa da, en doğru karar geri çekilmek, ona değil kendine yatırım yapmak olur. Gurur yapmamak başka, kendini yok saymak başka. Sence şu an içten içe kendine haksızlık ettiğini hissetmiyor musun? 🌧️✨
Cevap
3Cevap
Kafaniza takmayın boş ver zamanla geçer
Yolları niye ayırdınız
ümidi kes
Hayatına bakacan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?