3 senedir hiç sevgilim yok, aldatılınca özgüvenim mi gitti yoksa ilişkiye mi soğudum?

En son 3 sene önce ilişkim vardı. Aldatıldıktan sonra da daha kimseyle görüşmedim. Çay içmeye bile çıkmadım. Cesaretim mi yok özgüvenim mi kırıldı soğudum mu bilmiyorum. O kadar zaman geçti şimdi çay içmeye çıkmak bile zor geliyor. Doğru düzgün biriyle konuştuğum da yok konuşacak biri yok kimseyle mesajlaşmıyorum da. 30 yaşıma girdim yaşım da geçiyo napcam bilmiyorum bu yalnızlık bıktırdı
3 senedir hiç sevgilim yok, aldatılınca özgüvenim mi gitti yoksa ilişkiye mi soğudum?
Cevapla