3 yıldır sevgilim yok ve sevgili yapmayı aşırı istiyorum sizce duygusal boşlukta mıyım?

Empati yaparak yanıtlamanızı istiyorum. Çok istiyorum sevmek, sevilmek, ilgi görmek, özlenilmek, kıskanmak ve kendimi günden güne daha depresif, dışlanmış hissediyorum.

Zira çevremde %98 ya evli, ya nişanlı ya da sevgilisi var. Yaş da geliyor artık bir şeylerin vakti geliyor dostlar..
3 yıldır sevgilim yok ve sevgili yapmayı aşırı istiyorum sizce duygusal boşlukta mıyım?
Cevapla