Sevgilim benim kararlarıma saygı duymadığı için ayrıldım. Haksız mıyım?

Sevgilim benim kararlarıma saygı duymadığı için ayrıldım. Haksız mıyım?
Sevgilim benim kararlarıma saygı duymadığı için ayrıldım. Haksız mıyım?
Sevgilim benim kararlarıma saygı duymadığı için ayrıldım. Haksız mıyım?
Sevgilim benim kararlarıma saygı duymadığı için ayrıldım. Haksız mıyım?

Deli midir nedir ya şu hale bak!!! Yeter ya!!! Bu erkekler niye böyle? Neden seven kızları değil de üzen kızları seçiyorlar? Çok pişman olacak ama haberi yok şimdilik. Görür gününü zamanla. Sinirim bozuldu akşam akşam!!!

Haklısın
Haksızsın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgilim benim kararlarıma saygı duymadığı için ayrıldım. Haksız mıyım?
Cevapla