Sevgilim saygısızlık yapıyor ayrıldım haklı mıyım?

Sevgilim benden habersiz kızlarla buluşup hikaye atıp benden gizledi, her tartışmada küfürler tehditler havada uçuyor. Telefonu yüzüme kapatıyor. Kaşar bile dedi sonra özür diledi, aşağılıyor beni ve son olarak kaybettiklerim arasında inan senin lafın bile olmaz dedi 3 kere dedi bunu bende ayrıldım. Haklı mıyım?5 yıldır hep küsüp barışıyoruz.
Sevgilim saygısızlık yapıyor ayrıldım haklı mıyım?
Cevapla