Yani kimseye yazıp geri dön demiyorum yüreğim yanıyor. Kalbimde hissedebildiğim tek insan arada gözle görülmeyen bir bağ var ama aile baskısı yüzünden kuzeniyle evlenecek keşke kuzeni hiç olmasaydı
3 ay
Yani kimseye yazıp geri dön demiyorum yüreğim yanıyor. Kalbimde hissedebildiğim tek insan arada gözle görülmeyen bir bağ var ama aile baskısı yüzünden kuzeniyle evlenecek keşke kuzeni hiç olmasaydı
Saçmalama ya ne ölmesi seni gerçekten sevse yanında olurdu altta yazıyı okumadan düşündüm bu şekilde saçmalıyacağını birkere akraba evliliği günah hatayı yapan onlar sana ne oluyor aklını başına topla hayata sımsıkı sarıl gözlerini kapat aç yepyeni bir yaşama hazırlan insanın önüne ne fırsatlar çıkıyor dediklerimi unutma.
Kalbim sıkışıyor abii
Abi üç sene oldu unutamadım o da bana yazmıştı zaten fotoğraflarımı silmemiş benimle olmak istiyordu annesi baskılamış sözlendikten sonra geri dönüş olmaz dedi dönemedi evleniyor işte
Öyle yapacağım artık
Baski yuzunden diosun ama o biliyormu onun seni sevdiğini. Eğer biliyorsa buna ragmen karsi cikmiyorsa önune bak ama bilmiyorsa bence soylemelisin icinde kalmasin
Biliyor o da beni seviyor fotoğraflarımı hala silmemiş kuzeniyle annesinin baskısı ve ön yargıları yüzünden evleniyor benden önceki sevgilisi başkasına kaçmış bizimkiyle olan mesajları yüzünden mahkemelik olmuş annesi kuzenine benden daha çok güvendiği tanıdığı için onu gelini olarak istiyor
Bence cok gec olmadan ona mesaj atmisin hem senin hem onun hem karisinin hem gelecekteki cocuklari mutsuz olacak bu sekilde en azindan sen bu yukun altinda kalmazsin ben uzerime duswni yaptim dersin kimse hic bisey yapmak zorunda değil dugun gunu bile ayrilanlar vae yeterki gelecek bir ömur kurtulsun tabi simdi ben onlari ayirmaya yonelik tavsiye de vermek istemem ama onunda sana gonlu varmis
Belki geri donus alamayacaksin ama dedivi. Gibi kendi yukunu hafifletirsin ben dicemi dedim dersin unutman kolay olur
Konuştum onla bir ay önce senle olmak isterdim dedi ama elde imkanım yok çok geç maalesef ki neyse
1 ay olmus belkide bu 1 ayda o kisi iyice tukendi istwmiyor yani nerden bilicez ki son bi emin misin mesajindan kimse ölmez bence dene
Ben yemin ettim ölsemde yazmam artık hayırlısı buymuş nasibimde evlenemezler bana gelir zaten
Valla kendi karaein bacim senin icin hayirlisi olsun ozaman
Amin hepimize hayırlısı olsun en azından yuva yıkmadım
İçin gerçekten acıyor belli, bu his çok normal… 💔 Aile baskısı, üstüne kuzeniyle evlenmesi falan ekstra ağır bir durum, senin suçun hiçbir şey değil, bunu net bil lütfen. Böyle zamanlarda insan “belki bir mucize olur” diye düşünüyor ama kendini yakmaktan başka bir şeye yaramıyor.
Şu an ağlamak, üzülmek, hatıraları düşünmek hepsi serbest, bastırmaya çalışma. Ama yavaş yavaş odağını kendine çekmeyi dene, dışarı çık, güvendiğin biriyle konuş. Peki şu an onunla ilgili en çok aklında takılı kalan şey ne? 🙈✨
Cevap
2Cevap
Kesin aile baskısıdır ha snsnnsjsjs boş ver başkasına aşık kuzeniyle evlenen biri için üzülmeye değmez jdjss
Bir iki gün ağlıcam sonra bakacağım ağır geliyor benim için
Aile baskısı değildir o , seni yeterince istememiş sadece
O da doğru
Benmde yanıyo yeğenim
Bir ihtimal daha var ölmek mi dersin
boş ver ben de aldatıldım 3 yıldır yala acısını çekiyom o başkasıyla eğleniyor sktr et
Yoluna bak düşünme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar