Ben 9 aydır nişanlıyım ve 1 ay sonra düğünüm var. Fakat kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Nişanlılık süreci boyunca nişanlımla ve ailesiyle yaşadığım tüm problemler bir bir içime oturuyor şimdi. Ailesinden de ondan da öyle soğudum ki aşırı derecede korkuyorum evlilikten. Her şey hazır olduğu için de kimseye belli edemiyorum içimdekileri.
Yaşadığımız sorunlara gelecek olursak da, nişanlım bana karşı çok ilgili değildi, her şeyi ağzımla söyleyerek yaptırıyordum. Hiçbir ince düşüncesi yoktu ve aramızda 1-1,5 saat mesafe olmasına rağmen ayda bir beni görmeye gelirdi. Mesela başka şehirde nişanlısı olan tanıdığımın nişanlısı her hafta gelirken benim aynı şehirdeki nişanlım ayda bir geliyordu ve o kadar zoruma gidiyordu ki. Sonra annesinin yalanları aklıma geliyor. Annesi biz hiçbir şey istemememize rağmen evinizi alıcam, sizi borçsuz evlendiricem diye atıp tutuyordu. Şimdi bırak evi borçsuzluğu kendi borçlarını bile nişanlıma ödetiyor. 3 gün onlarda kalmak zorunda kalmıştım eşya bakarken. Hiçbir şekilde misafire hürmetleri de yoktu yani ne kocası ne kendi evde misafir var gelinimiz gelmiş diye hiçbir ilgi alaka göstermediler. Sadece nişanlım ve görümcem ilgili davrandı biraz.
Neyse işte tüm bu yaşadıklarım aşırı içime oturuyor. Arkama bile bakmadan kaçıp gitmek istiyorum ama kimseye de anlatamıyorum içinde bulunduğum durumu. Bana biraz akıl, teselli bir şey verir misiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer