Nişan attık bugün nikah günümdü, moralim aşırı bozuk kendimi suclamam normal mi?

Bugün hem sevgililer günü hem nikah günüm olacaktı 10 gün önce nişan atmasaydı

benim ablamın kızı onun teyzesinin kızının kavgası yüzünden olan bize oldu kısaca, bu arada lafı cikaran karşı taraf, hicbir sekilde ılımlı yaklaşmadı çözüm odaklı degillerdi, kaynanam bile biz yolumuza bakalım falan bile demedi 2-3 gün bekledik

neyse artık bi evde toplanıldı konusmaya gidildi herkes birbirine bagirmaya basladı ben sustum maalesef nişanlım agza alinmayacak kelimeler kullandı, hatta annemin üzerine yürüdü

ben bi ümit barışılır yüz yüze bakarız diye sustum agzimi acmadım, o bile suç olarak kabullenildi karşı taraftan

istedikleri annemi ve abimi susturmammış , nişanlımı orada korumalıymışım, yakın cevresine öyle diyormuş yani bana da acik acık taraf tutmam gerektiğini soyledi. Yani seven biri karşısındaki kisiden nasil boyle bisey ister anlamıyorum yoksa ben mi yanlış dusunuyorum

olaylar oldu yüzüğü firlattı biz evden cikarken, akabinde düzülen evi bosaltmaya gitmisler 10 dakika sonra bir de orada kavga oldu

benim sevmedigim bi cocugun engelini kaldirip cocugu takip etmis, aramizi bozan kuzeniyle selfie atmis laf sokmalı gönderme yapmis Instagram uzerinden aileme

ya cumartesi de düğünümüz vardı en zoruma giden bu, aramamı istemiyor geçen aradım yarım saat küfür yedim, umrunda degilmis gibi yapıyor

bi insan boyle biseyi umursamıyor gibi yapabilir mi arkadaşlar bu duruma üzülen bir tek ben olamam dimi? Mesela bugun nikah günümüz cumartesi düğün, yani aklına geliyor mudur, pismanlık hissediyor mudur hic bilmiyorum

annesi de zaten alışveriş döneminde baya soğuktu bize kadını hicbir zaman memnun edemiyorduk suratı sirke satıyordu, kızla aldigimiz herseye mudahele ediyordu sanki icinde kendi yasayacakmis gibi

bazen onun kizi yönlendirdigi icin bu duruma düşmüş olabileceğimizi düşünüyorum, kız inanilmaz doldurumus gibiydi o konusmaya gittigimiz gün

Nişan attık bugün nikah günümdü, moralim aşırı bozuk kendimi suclamam normal mi?
Cevapla