Düğün zamanında neden bu tarz duygu hissediyorum bu normal mi?

Habire bir şeylere koşturup duruyoruz. Nişanlımın ailesi uzakta. Çoğu şeyi biz yapıyoruz. Ama bu da bizi çok yoruyor. Stres yapıyorum bu yüzden. Nişanlımla maddi durumdan dolayı stres yapıyor. Ve bunu kendi ailesine kızamadığı için benim üzerime geliyor. Beni eleştirme üslubu hoşuma gitmiyor. Ama kendi ailesi olunca asla laf söylettirmiyor. Hal böyleyken hem oradan stres hem çalışma stresi derken ben çok bunalıyorum ve farkında olmadan nişanlımdan soğuyorum. O yanımda olduğu zaman bu duygu olmuyor. Ama yanımda olmadığı zamanlar ondan çok soğuyorum. Eskiye oranla telefonda konuşma ve mesajlaşma oranlarım azaldı. Neden bu tarz duygular hissediyorum. Genelde bu zamanda çok maddi konular konuşuyoruz bu bile beni rahatsız ediyor. Onun bana ekonomik durumunu anlatması benim hoşuma gitmiyor. Çünkü ben de ona anlatmıyorum. O da bana anlatmasın ailesiyle çözsün istiyorum.
Düğün zamanında neden bu tarz duygu hissediyorum bu normal mi?
Cevapla