Bazen mesajlarıma bir gün boyu cevap vermediği oluyor sizce bu durum normal mi
3 ay
Normal değil seven insan fırsat bulur yazar çok önemli işi var bir defa yazamadı geç yazdı diyelim ama düzenli yapıyorsa seni önemsemiyor demektir
Berkan ben anladım sen beni hiç sevmiyosun değer vermiyorsun mesajlarıma bakmama sebebin de bu insan hiç mi eline telefon almaz ben daha da sevilmediğim yerde durmak istemiyorum bugüne kadar ben sadece seninle konuştum ama sen beni hiç istemedin ama bundan sonra ben yeni kişiler tanıyacağım beni sevmeyen birisi için daha fazla uğraşmak istemiyorum bence senin hayatında bir başkası ya da başkaları var o yüzden beni kaybetmekten hiç korkmadın artık ben beni sevmeyen birine daha uğraşmam
Bu mesajı attım ona az önce
Bunada dönmez ya da geç döner şimdi
Bir kaç saat anlaşılır işi vardır müsait değildir de tüm gün normal değil kimse o kadar meşgul değildir kimse kimseyi kandırmasın yaa telefon düşmüyor elimizden
ben anladım sen beni hiç sevmiyosun değer vermiyorsun mesajlarıma bakmama sebebin de bu insan hiç mi eline telefon almaz ben daha da sevilmediğim yerde durmak istemiyorum bugüne kadar ben sadece seninle konuştum ama sen beni hiç istemedin ama bundan sonra ben yeni kişiler tanıyacağım beni sevmeyen birisi için daha fazla uğraşmak istemiyorum bence senin hayatında bir başkası ya da başkaları var o yüzden beni kaybetmekten hiç korkmadın artık ben beni sevmeyen birine daha uğraşmam
Bu durum canını sıkması açısından baya normal ama davranışın kendisi çok sağlıklı gelmedi bana 😕 Gün içinde yoğun olur, anlarım, ama tüm gün dönmemek, sonra da bunu telafi etmemek kırıcı.
Bunu sakin bir dille ona sor bence: “Gün içinde haber alamayınca kendimi kötü hissediyorum, bana bir iki mesaj bile yeter” de. Tepkisi çok belirleyici olacak. Sana sormam gerek, böyle olduğunda sonrasında açıklama yapıyor mu, yoksa hiç olmamış gibi mi davranıyor? 💬💔
Cevap
11Cevap
Normal... ergen gibi sureklı mesajlasmaya gerek yok.
Normal olan tek şeyi bulursan banada anlat
Berkan ben anladım sen beni hiç sevmiyosun değer vermiyorsun mesajlarıma bakmama sebebin de bu insan hiç mi eline telefon almaz ben daha da sevilmediğim yerde durmak istemiyorum bugüne kadar ben sadece seninle konuştum ama sen beni hiç istemedin ama bundan sonra ben yeni kişiler tanıyacağım beni sevmeyen birisi için daha fazla uğraşmak istemiyorum bence senin hayatında bir başkası ya da başkaları var o yüzden beni kaybetmekten hiç korkmadın artık ben beni sevmeyen birine daha uğraşmam
Bu mesajı attım ona az önce
Valla son zamanlar da hep böyle bir gün boyu aramama mesajıma dönmediği oluyor ama kendisi canı isterse hemen arıyor yazıyor kendı canı istediği gibi her şey
Bence başka biri ya da başkaları var hayatında beni de yedekte tuttu çünkü geçen hafta görüşecektik beni ekti bir hafta boyunca pazar günü kimseyle plan yapma görüşelim deyip sonrasında pazar günü gelince üşeniyorum evden çıkmaya dedi ve görüşmedik
Var birisi değil mi öyle düşündün bak en son 14 şubatta buluşmuşuz adam bana diyorki en anlamlı günde buluşmuşuz işte daha ne diyor
Valla yazdım ona dedim ben artık başka kişiler tanıyacağım bilmiyorum okuyunca ne düşünür ne düşünmez ama
Valla cevap yazsa da dönmeyeceğim artık hatta numarasını da sildim bilmiyorum artık ne düşünür
anormal, ghostlanıyorsun
Nasıl yani ghost
Değersiz hissettirir yaa
Ara ara hep böyle yapıyor bir gün aramalarıma mesajlarıma dönmüyor hep çok kötü hissediyorum insan hiç mi eline telefon almaz
Alır tabi ama öncelik ilgi değer falan bir sürü şey var
ben anladım sen beni hiç sevmiyosun değer vermiyorsun mesajlarıma bakmama sebebin de bu insan hiç mi eline telefon almaz ben daha da sevilmediğim yerde durmak istemiyorum bugüne kadar ben sadece seninle konuştum ama sen beni hiç istemedin ama bundan sonra ben yeni kişiler tanıyacağım beni sevmeyen birisi için daha fazla uğraşmak istemiyorum bence senin hayatında bir başkası ya da başkaları var o yüzden beni kaybetmekten hiç korkmadın artık ben beni sevmeyen birine daha uğraşmam
Bu mesajı attım ona az önce
Yani bu aşamaya getirinceye kadar uğraşıyorlar insanı işte
Valla son zamanlar da hep böyle bir gün boyu aramama mesajıma dönmediği oluyor ama kendisi canı isterse hemen arıyor yazıyor kendı canı istediği gibi her şey
Senin de ilgiye sevgiye ihtiyacın var sonuçta öyle bencillikte olmaz ama ilişki karşılıkli sonuçta fedakarlık yani
Bence başka biri ya da başkaları var hayatında beni de yedekte tuttu çünkü geçen hafta görüşecektik beni ekti bir hafta boyunca pazar günü kimseyle plan yapma görüşelim deyip sonrasında pazar günü gelince üşeniyorum evden çıkmaya dedi ve görüşmedik
Üşeniyorum mu dedi 😳 yuhh artik
Öyle dedi sonrasında ben bir hafta mesajlarına dönmedim konuşmadım kendisiyle ve gönlümü almaya dahi uğraşmadı dün akşam da benle konuşurken beni ekmiştin dedim söylediği şey hatırlamıyorum ki dedi ve güldü bunlar normal mi ya
Normal değil tabiki de
Ona en son attığım mesajda başka kişiler tanıyacağım dedim ya sence okuyunca ne düşünür ya da bir şey hisseder mi
Seni de onu da tanımadığım için ne desem boş
ne iş yapıyor, çok mu meşgul
Normalmiş
Değil bence
Normal degil
tatlım sencede normalmı dehle gıtsın
Aldatıyor bence
Berkan ben anladım sen beni hiç sevmiyosun değer vermiyorsun mesajlarıma bakmama sebebin de bu insan hiç mi eline telefon almaz ben daha da sevilmediğim yerde durmak istemiyorum bugüne kadar ben sadece seninle konuştum ama sen beni hiç istemedin ama bundan sonra ben yeni kişiler tanıyacağım beni sevmeyen birisi için daha fazla uğraşmak istemiyorum bence senin hayatında bir başkası ya da başkaları var o yüzden beni kaybetmekten hiç korkmadın artık ben beni sevmeyen birine daha uğraşmam
Bu mesajı attım ona az önce
Bence degil
Geçmiş olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?