Erkek arkadaşımla herhangi bir konuda tartışırken hemen uzaklaşıyor yazmıyor aramıyor günlerce sonra özledim yazıyor. Bu normal mi?

Erkeklere soruyorum. Kızlar lütfen sizde olay dışardan nasıl görünüyor beni aydınlatın olur mu? Konu ne olursa olsun tartışıyoruz ya mesela mesajda görüldü atıyor daha cevap yok. Bir iki gün geçiyor sonra özledim diyor. Tlf konuşurken de tartışırken kapatıyorum diyor kapatıyor. Konu çözümlenmiyor ve sürekli üstüne birşeyler ekleniyor. Ben tartışıp çözme taraftarıyım o kaçıyor. Bu normal mi? Değilse bu konuda nasıl bir sınır çekebilirim?
Görüşlerinizi bekliyorum.
Erkek arkadaşımla herhangi bir konuda tartışırken hemen uzaklaşıyor yazmıyor aramıyor günlerce sonra özledim yazıyor. Bu normal mi?
Cevapla