Az önce sevgilim ayrılmak istiyorum dedi öyle mutluyduk öyle iyiydik ki yazdı bi şeyler içime işledi fena oldum cevap vermedim sizce cevap vermeli miyim pişman olması için ne yapmalıyım bir şey söylemeyecek misin yazmış
3 ay
Hayır. Sakın cevap verme. Vereceksen de sen de ondan vazgeçiyormuş gibi ver. İçin rahat etmeyecek. Birkaç gün uykuların kaçacak. Buna dayanmalısın. Kendini ezdirme. Kazanan sen olacaksın
Biliyorum ama kimse karşısında el pençe perişan birini istemez. Bu şekilde karşı tarafta merak uyandıramazsın. Peşimde nasıl olsa başkasına giderim olmazsa dönerim der. Sen şu an dik duracaksın. Her şey iyiyken neden ayrılıyorsun o zamsn de. Gelen cevaba göre arkadaşa yol ver. İlerde pişman olacak ama asla onu kabul etmeyeceksin. Unutma bir kere bırakan bidaha bırakır. Ben bunun cezasını çektim
o an susmak güçlü hissettirse de içinde kalan sözler daha çok acıtır sakin bir şekilde ne hissettiğini söylemek en sağlıklısı olur pişman ettirmeye çalışmak yerine kendine yakışanı yaparsan zaten değerini daha net gösterirsin ❤️🌹
Sevgilinin ayrılmak istemesi gerçekten çok can yakıcı bir an, hissettiğini resmen buradan hissediyorum… 💔 Şu an susup onu cezalandırmaya çalışma, senin kalbin de orada asılı kalıyor. En azından sakin, net bir mesajla duygunu ve merakını söyle, sonra biraz geri çekil. Pişman olacaksa sessiz manipülasyonla değil, senin duruşunla olsun. Şu an en çok neyi söylemek istiyorsun ona? 🥺✨
İlk cümlede net ol mesela: “Bu kadar mutlu giderken neden?” 💔🥺✨
Cevap
5Cevap
hiçbir şey demeden engelle
Ayrılmak isteyene yol vermek lazım
Ne kadarlık bir ilişki
Cevap mı
Ayrılmasın
Güncel durum ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?