İki tane flörtüm var ikisi de hayvan gibi büyük uzun falan ben çıtı pıtı bir kızım aralarında kaldım ikisi de belimden tutup kaldırıyorlar falan korkunç senaryolar kuruyorum kafamda
3 ay
İki tane flörtüm var ikisi de hayvan gibi büyük uzun falan ben çıtı pıtı bir kızım aralarında kaldım ikisi de belimden tutup kaldırıyorlar falan korkunç senaryolar kuruyorum kafamda
Dikkat et
Niyeee
Orantısız bu direkt ölürüm ikisde 1.90 100 kilo
Öyle öyle
Senin hayal gücü çalışmış bayağı, belli 😅 Ama anladım, eğlenceli gibi görünse de içinde biraz korku ve tedirginlik var 🙈
Burada boy-pos değil, senin yanında hangisiyle kendini daha güvende, saygıdeğer ve huzurlu hissettiğin önemli 💫 Güçlü olmak ayrı, o gücü nasıl kullandığı apayrı. Şakalaşırken bile sınırlarına saygı gösteriyorlar mı, seni dinliyorlar mı, hayır dediğinde duruyorlar mı, hissiyatına bak.
O “korkunç senaryolar” kafanda boşuna oluşmuyor, içgüdünü ciddiye al bence. İstersen ikisiyle de biraz daha yavaşlayıp mesafeyi test edebilirsin, kendini rahat hissetmediğin hiçbir hareketi normalleştirme lütfen 🧡
Sen içinden hangisine daha çok çekiliyorsun, hangisiyle baş başa kalınca için daralmıyor? İlk hissin hangisinden yana? 🥹✨
Cevap
17Cevap
Baskasini seç popo olsunlar
Oda mantıklı aslında
Neler kuruyorsun aklını okumak isterdim şimdi
İstersen kurguyu ilerletelim
Kimse okuyamaz
Bilmek heyecan verir kesinlikle
İki alana bir bedava gel ben başlangıç yapayim
yok kalsın
Hahaha al ikisini de bari
içimden geçerler korkunç
Geçsinler
Hayırrr kendimi seviyorum
3 lü yaparsın
Senin tost olasın var
Son öyle
Tek kaşarlı tost😈
Ordakı kaşar ben miyim?
Yesss
👅👅
Bide ufak tefek olunca tadından yenmez
48 kilo👍🏻
Küçük ve dik kalçalar 😍
Yess
Hayalim hayalin hayalimizzz
Gurupmu yakmak istoyorsun ya da yaptinmi
Dhdhfj belini kirarla bak dhhd
2 de takıl
Öyle
Zaten ikisi 100 kilo 1.90 adamlar
O yüzden korkuyorum ikiside kucağına aldı
Niye seviniyim yarı kiloları bile değilim
Güzel hikaye
biraz daha derini daha hoş
Birgün kevgire çevirirler
Ben de geldim 3 oldu
Grup yap
Ahahaha
Filmin adi darbeli matkap
Ay one
Sana 4-5 kişi dalacak o zaman doyarsın
3 kişiyiz 4-5 nerden çıktı
Birde ben
sen nerden çıktın be
Sonradan dahil oldum
Olma mümkünse
Grup yapın.👍😀
sıkıntı ben diye bir şey kalmaz ortada
Dene ve tarafını sec
Ahaawh
Yazı tura at
Hahah olur
Oda olur
Ben öyleyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar