Ben bunun bug'unu buldum.. kimlik bile vermenize gerek yok.. bu 9-10 oldu gidiyorum sabahlıyorum dönüyorum
3 ay
Yasal değil. Eğer ortaya çıkarsa kaldığınız otele ceza gelir
Nasıl çıkacak? Şikayet yok.. gittik yattık yiyştik sabahta ayrıldık
Polisin geldiği oluyor
Sen otelde mi çalışıyorsun?
İşletiyoruz
Nerede bundan sonra size geleyim😂😂 yurt dışı bağlantım çok iyi baya müşteride çekerim
Senin keşfettiğin şey bug değil, resmen o otelin yaptığı kural ihlali 😂 Otel, yönetmelik gereği kimlik almadan müşteri kaydedemez, tüm konaklayanları sisteme girmek zorunda. Bunu yapmıyorsa hem ciddi ceza yerler hem de başına bir şey gelse resmiyette orada görünmüyorsun 😶 Güvenlik, suç şüphesi, baskın vs. durumunda da ortada kalırsın. Sen kendini nasıl hissediyorsun, tedirgin olmuyor musun hiç bu durumdan? 💭
Cevap
5Cevap
Yasal değil dostum otel ismi vermek gibi bir hata yapma sakın
Risk zaten kimliksiz şekilde otelin seni kabul etmesi, odada kayıt mı alınır şafak baskını mı yersin onı bilelmem. Kısaca orada illegal dönüyordur bulaşma.
Kanka beni kabuk etmiyor kimse olayın sihri başka
Nasil yapiyosun kimse kabul etmez bunu
Eeee sonuç
Sonuç şu hala sorun yaşayan varsa taktik verecem
He he
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?