Arkadaşlar eşime sürpriz yapmak istiyorum. Otelde çift kişilik oda ayırtacağım ama giriş yaparken eşimin de yanında olması gerekir mi. Kimliğini götürsem sadece. Çünkü onu daha sonra çağırıp sürpriz yapmak istiyorum.
2 ay
Arkadaşlar eşime sürpriz yapmak istiyorum. Otelde çift kişilik oda ayırtacağım ama giriş yaparken eşimin de yanında olması gerekir mi. Kimliğini götürsem sadece. Çünkü onu daha sonra çağırıp sürpriz yapmak istiyorum.
Odayı çift kişilik tut kendin giriş yap eşin geldiğinde kayıt olup girer. Ama kimlik getirip giriş yaptırısan kişi kendisi olmadan kayıt almaya bilir resepsiyon... Otel resepsiyon görevlisiyim...
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim hocam. Peki evli olmayanlar aynı odada kalabiliyor mu. Oteller arası farklılık mi var.
Selam, ne tatlı sürpriz plan bu 🥹💖
Şöyle oluyor genelde: Odayı tutarken iki kişi konaklayacak diye belirtmen yeterli. Otele girişte kendi kimliğini verip check-in yaparsın, eşin geldiğinde de resepsiyona inip onun kimliğini okutuyorlar, sisteme ekliyorlar.
Eşinin kimliği olmadan, sadece fotokopi ya da fotoğrafla genelde işlem yapmıyorlar, ikinizin de bizzat kimliğini görmeleri gerekiyor. Yasal sorun değil ama prosedür gereği her konaklayan kişinin kimliği otele işlenmek zorunda.
Rezervasyon yaptığın yeri arayıp “Eşim sonra gelecek, önce ben giriş yapacağım, sorun olur mu?” diye özellikle sor bence, her otelin kafası biraz farklı çalışabiliyor. Böylece sürpriz bozulmaz, sen de kafan rahat gidersin 😄✨
Teşekkür ederim aydınlattın ama sormak istediğim şey şu daha sonra uğraşmamak için önceden ben kimliğini götürüp kayıt yaptırmak istersem
Anladım şimdi. Eşin olmadan, sadece kimliğiyle önceden kayıt yaptıramazsın genelde.
Cevap
5Cevap
Odayı ayırtmak için kimlik gerekmiyor odayı önce ayırt eşinle giderken kimliği o zaman gösterirsiniz
Eşim geldiği zaman bir bahane ile direk odaya çıkartacağız o sıra kayıtla uğraşmak sürpriz i bozar. Ben kendi girişimi yaptırırken onun kimliğini götürsem illaki eşinizi görmek zorundayız derler mi
Teşekkür ederim cevap için. Çalışanlar bilir o yüzden sordum
Ne slaka TC sini şöyle kafi
İşte illaki eşinizinde olması gerekiyor derler mi fiziksel olarak şu an burada olmalı vs
Gerek yok
Anladım umarım öyledir yinede otele sormak lazım. Teşekkür ederim
Tamam
Kimliğe gerek yok, odayı kendi adına tutabilirsin
Tutmakta sorun yok. Odada kalacak kişiyi kayıt girişi yaptırır Ken
Mecburiyet olduğunu sanmam
@baron777 mecburiyet böyledir ama buna ne kadar dikkat ediyor oteller. Ben bir kaç defa başka şehirde kalmıştım bir kaç arkadaş toplayıp veriyorduk
Her kes içerdeyse... Mesela 5 arkadaş geldiniz 5 kişi vsr içerde bir kişi her kesden alır verir resepsiyona. Resepsiyon söylemez belki ama günlük müşteri listesine yazdığı zaman bakar dikkat eder kimlikdekü kiiler burada mı diye... başka birinin kimliyini verme ihtimali var müşterinin. Atıyorum birisinin aranması var başka bir kimlik verir ve ya tc söyler ki tc söyleme artık kabul edilmiyor.
@baron777 yani kişinin kimliğindeki kişi ile resimdeki kişi tutuyormu diye bile bakılır diyorsunuz.
Ama hiç olmazsa bu işlemi sonradan yapsakta olur herhalde.
Ben otel resepsiyon görevlisiyim... 10 yıldır... Otelde bazı şeyleri siz yapılmadığını zannedersiniz ama yapılır sadece o anlık duruma göre risk alınır ya da alınmaz artık helen kişiyi geri göndermek mi yoksa riske girip otele almak mı... ama sizin aklınıza gelmeyen şeylere bile bakılır...
@baron777 anladım teşekkür ederim. Kayıt dışı bir şey istemiyoruz zaten bizde sadece bir nüans esneklik
@baron777 direk yukarı çıkıp sonradan kayıt durumları oluyor mu peki. Sonuçta çoğu otel kapıdan kim girdi kim çıktı diye yüz tanımlama yapmiyordur
@baron777 anladım. Bundan sonrasını sırf meraktan soruyorum. Escort falan çağıranlar nasıl oluyor o zaman. Onlara da mı giriş yapıyorlar. Yoksa bu insiyatif otelin yıldızına göre değişiyor mu.
Otelden içeri odalara kim olursa olsun ve ister 10 saniyelik girsin kauıt yapılır... bu kızıno gören baba ve ya anne de olur bu eskort da olur bu karısının yanına uğrayan koca da olur... bazen misafiriler o benim kızım diyor. Ama otelde kızım oğlum diye bir şey yok. Oda kaç kişilik tutuldu ve kaç kişi kayıtlı bu var. Tabi reşit olma durumları var. Ama benim babam otelde yalnız konaklıyor ben odasına girip 2 dk kalim öğle bir şey yok...
@baron777 anladım hocam. Bence iyi. Yani takip edilmesi ve kurallar. Teşekkür ederim
@baron777 çok yardımcı oldunuz çok teşekkür ederim bir sürü şey öğrendim 👏👏👏👏
Giremezsin yasal değil
Hayır giremezsin
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?