Eşimin kimliği ile otele tek başıma giriş yapabilir miyim, yasal bir sorun olur mu?

Arkadaşlar eşime sürpriz yapmak istiyorum. Otelde çift kişilik oda ayırtacağım ama giriş yaparken eşimin de yanında olması gerekir mi. Kimliğini götürsem sadece. Çünkü onu daha sonra çağırıp sürpriz yapmak istiyorum.

Eşimin kimliği ile otele tek başıma giriş yapabilir miyim, yasal bir sorun olur mu?
Cevapla