Bir yıllık çok sevip değer verdiğim ilişkimdi hani derler ya ne kadar üstüne gidersen o kadar kaçar diye tam olarak bu oldu o gün bu gel gitli durumdan ve başka yaşanan olaydan ötürü karşıma çıkma bir daha dedim tamam öyle yaparım dedi hiçbir çaba inkâr etme olmadan o günden beri yazmıyorum aramıyorum ki zaten şu saatten sonra ne arar ne de yazarım çok çabaladım barışmak için olmadı hep kaçtı şu an bile hiç tepki göstermiyor sizce bir gün geri gelir mi
3 ay
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın şey gerçekten yıpratıcı, seni ne kadar yorduğunu cümlelerinden bile hissediyorum… 😔 Bir insan gerçekten severse, hele bir yıllık ilişkide, bu kadar kolay vazgeçmez, en azından biraz mücadele ederdi.
Geri gelir mi? Gelebilir, ama gelse bile aynı kafa yapısıyla gelir büyük ihtimalle. Sen zaten çok çabalamışsın, artık kendini seçme zamanı. 💔✨
Şu an kalbin neyi daha çok istiyor, gerçekten onun dönmesini mi, yoksa bu hayal bitse de rahatlamayı mı? 🥺💬