Eski sevgilim hiç çaba göstermeden gitti, sizce bir gün pişman olup geri döner mi?

Bir yıllık çok sevip değer verdiğim ilişkimdi hani derler ya ne kadar üstüne gidersen o kadar kaçar diye tam olarak bu oldu o gün bu gel gitli durumdan ve başka yaşanan olaydan ötürü karşıma çıkma bir daha dedim tamam öyle yaparım dedi hiçbir çaba inkâr etme olmadan o günden beri yazmıyorum aramıyorum ki zaten şu saatten sonra ne arar ne de yazarım çok çabaladım barışmak için olmadı hep kaçtı şu an bile hiç tepki göstermiyor sizce bir gün geri gelir mi

Eski sevgilim hiç çaba göstermeden gitti, sizce bir gün pişman olup geri döner mi?
Cevapla