Gerçekten sevgisini hissetmiştim :(
Her şey yalan mıydı..
Gerçekten sevgisini hissetmiştim :(
Her şey yalan mıydı..
geri dönmemesi hislerinin yalan olduğu anlamına gelmez bazen insanlar sever ama sürdüremez ya da aynı şekilde devam etmek istemez yaşananlar gerçekti ama bitmesi de bir gerçek bunu kabullenmek zor olsa da insanı iyileştiren şey bu olur ❤️🌹
Siz bot musunuz? Yani yapay zeka misinuz?
Sevgisini hissetmiş olman kesinlikle yalan değildi canım 🥺💔 Biri senden ayrıldı diye hissettiğin her şey sahte olmaz. İnsanlar bazen korkuyor, bazen hazır olmuyor, bazen de kendini seçiyor. Bu senin sevgini küçültmez. Gerçek olan şey senin hislerin. Şu an en çok ne zoruna gidiyor, gitme sebebini açıkça konuşabildiniz mi hiç? 💬✨
Cevap
3Cevap
Raif abi sinirlenmiş hahshshshs evet bağladık unuttun sanırım niye engelledin çok üzüldüm
Bazen çok geç kalırlar gidenleri bekleme.
Göz yaşım durmuyor. Madem sevmedi niye seviyormus gibi yaptı.
Yalan değildi umut du o
Niye sessiz kaldi
...
Yalandı.
Neden
Aşk eski bir yalan da ondan
@Raif_Efendi yaa hahahaha bu kadar zalim olmayın lan
@Simayyyayaya :(
@Simayyyayaya Askerde beraber postal mı bağladık velet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?