Hanımefendi diyelim hasta oldu. Ne cobok hasta oloyon sende hoooooo diye anırırlar erkekler.
Ama kaşar hasta olsun, kiyamammm sanaaa masum kelebeğim deyip gözyaşlarıyla çorba içirirler ahhahahahhahaha
Çok masum cidden evet😀
Cevap
17Cevap
guncelleme kismindakiler ne öyle ya, o nasi tabir
Niye batıyo anlamadım ya?
Hem seviliyosunuz dibine kadar hemde en ufak lafa tahammülünüz yok. Ne şımarıksiniz be. Üfff yürü git küçücük çocuksun.
Olduk ama biz cazgır arıza çıkartanlara alıştığımız için yürütemedik :D
Alışkanlıkla ilgisi yok. Huzur size batıyo.
Aşık olup aşırı mutlu olmak değil, saplantıli olup acı çekmek, aşırı bağımlı olmak istiyosunuz.
Olabilir :) bakış açısı :D
İlkini öyle sandım ilgimi duygularımı sömürdü ve gitti. İkincisini öyle sandım o*spu çıktı. Üçüncüyü öyle sandım gerçekten de öyleydi ama onada ben yamuk yaptım kafamı s*km ya
Ne yaptın aldattın mi yoksa
Hayır asla aldatmam. Ama çok üzdüm çok kırdım kalbini.
Niye böyle yaptın ki. :(
İsteyerek yapmadım ki mallık ettim işte fark edemedim onu ne kadar üzdüğümü kırdığımı hep sonradan dank etti
Kadermiş
Ayrıldınız dimi
Maalesef
Kader değil benim s*laklığım
Ayy :( Yapacak bişey yok artık gençç :(
Çok uğraştım da affetmez artık kötü oldu
Öyle olmuş cidden. Kalp kırmak kötü. Bende kırılınca açılamıyorum bi daha.
Bence gayette bilerek kırdın bilmeden olmazki kanka 😁
Ya öyle değil işte hiç mi insanın aklına gözüne perde inmez hata yaparken farkında olmaz? Bende de öyle oldu işte onu ne kadar kurabileceğimi düşünemedim akıl edemedim hata yaptım.
Diyosun. Bence bilerek yaptığını kabullen. Yoksa akıllanmazsin. Yani Allah affetmez bence sonra istediğin gibi biri çıkmaz karşına.
Pişman olabilirsin.
Pişman oldum zaten ama sevdiğim insanı neden isteyerek bilerek kırayım akıl tutulması yaşamışım bana tartışmalarımızı ss alıp attığında ben bunları nasıl söylemişim diyip hayret ettim kendime o derece
Bilmiyorum yaa pişman olduysan güzel. Ne diyim :(
Güzel de son pişmanlık fayda etmiyor işte bitti her şey
Üzüldüm. Geçiyor her şey buda geçer.
Onun gibi konuştun
:) olur öyle
Geçer geçer. Sonra bambaşka biri gelecek. Aaa diceksin e bunu da severim ben.
Öncekiler onun gibi değildi. İlki sevmediği halde seviyormuş gibi davrandı duygularımı iyi niyetimi sömürdü sonra defolup gitti. İkincisi başlardan itibaren hep cinsellik istedi yok dedim daha erken dedim çok acele ediyordu yapmadım gidip başkasıyla yatmış o*sbu. Ama sonuncusu her anlamda her konuda çok iyiydi çok anlayışlıydı seviyordu sevdiğini hissettiriyordu benim için kendinden çok taviz verdi alttan aldı idare etti kötü zamanlarım oldu destek oldu iyileştirmek için çalıştı çabaladı bekledi sabretti. Ben onun bana yaptıklarının onda birini bile yapamadım onun için ve o kadar pişmanım ki anlatamam..
Yani kanka hak ediyon.
Kız senin için neler yapmış , sen ona güyaaaa bilmeden istemeden neler söylemissin.
Başkası olsa söylemezdin ama seni sevmeyen biri olsa.
Yumuşak başlı olunca hemen ezmeye çalışıyor erkekler.
Hak etmiyorum demedim ki kendi yaptığımı savunmuyorum zaten suçluyum hatalıyım kabul ediyorum. Sadece tartışma anında birden parlıyorum işte onu ne kadar kırabileceğimi fark etmeden söylememem gereken şeyleri söylüyorum çok üzdüm kırdım ağlattım o bunların hiçbirini hak etmedi.
Benden bu kadar dostum. Olacağı varmış.
Benim iyiliğimin mutluluğumun bir önemi yok zaten artık. O iyi olsun mutlu olsun huzurlu olsun başka bir şey istemiyorum.
Kusura bakma seninde başını şişirdim teşekkür ederim dinlediğin için
Yok be estağfurullah güzel sohbet oldu ben teşekkür ederim
Rica ederim iyi geceler
Hanımefendi bir kadına aşık olunur zaten aksini kim düşünür ki
Yoooo. Gerçek hayata dön lütfen :)
Hep kaşarlara aşık oluyor çoğu :D yüzde 99.
Hanımefendilere çorba bile içirmezler hasta olduklarında. Ne çabok hasta oloyon sendö hoooo diye anırır. Ama kaşarlara kendi eliyle yedirir o. e
Evet ve o kadar çok bağlandımki ondan başkasının sesini duymak bile istemez oldum.
Guzelmis.
Ama evlenemedik onunla yollarımız ayrıldı
Şikdi yeni birini tanıyorum çok hoş biri umarım yeniden o güzel hisler sarar kalplerimizi
Umarım. Hanımefendi olsun şimdiki de 😁
Öyle görünüyor sohbetimiz çok tatlı ilerliyor. Çok sıcak kanlı
Maşallah diyelim
Teşekkür ederim
Senin hayatında var mı gelişmeler
Valla yok
Erkekler biliuosun kaşarlara biter. Onlara aşık olmak isterler.
Senin gibiler değil yani çoğu demek istiyorum.
Ben bulamadım beni seven biri çıkmadı.
Umudunu kaybetme elbet doğru insan çıkar karşına.
Adın nedir?
Yaşım oldu 32 ne zaman çıkacak:D hiç sevilmedim ben.
Adımı boş ver kanka
Bende hep sevildim sandım ama sonu hep hüsran oldu
Sevgisizlik aşksızlık kötü cidden. Gençlikte özellikle. Hani yaşlı olsak neyse, biten bitmiş olurdu hayatımızın son raddesi aşk olsa nolur.
Ama gençken aşık olunmak istiyor insan.. biliyorum..
Son demde aşkı yaşayalım
Tövbe de. Allah korusun ne diyosun sen ya.
Neden tövbe diyorsun
Yaşlanınca aşk mı olur? Saçmaliyosun.
Ayrıca hiç romantik değil.
İnsan niye böyle bişey isterki? Gençken yaşayalim.
Yani şimdi diyorum bu yaşta daha sonra olmasın son aşkolsun ve ölene kadar sürsün
Heee evet. İnşallah.
Bu kızla inşallah coooook mutlu olursunuz birlikte. :)
Teşekkür ederim
Sen öyle tövbe falan diyince kötü bişey dedim sandım 😂
Yanlış anlamışım 😁
👍🏻
Ne güzel anlattin kız
Doğru dedim dimi
Evet çok doğru dedin fıstığım 🩶
İyyy nsjdjdjjdjd
😂😂
Hanfendiyi bulsam eve kitlerim kardeş
Kşrlara ölüm yaşasin hanfendiler yerim ben onu
Sana göre nasıl olur peki hanımefendi dediğin kadın?
İşinde gücünde teri emek kokan ailesi için çabalayan ortalama tipte ortalama bir giyimi olan (kapalida olur) gözleri gulen ama vücudu yorgun tek istedikleri sevgiyi aşkı mutluluğu sıcaklığı hissetmesi gözü dışarda degil eşinde olan sosyal medya bağımlısı gibi akşama kadar elinde teleofnla gezmeyen kıyaslama yapmayan Allah yolunda olan ailesi için canını verecek kadar sevgiyle dolmuş normal insanlar
Evlilik insanları yani. Oturup kalkmasını bilen bide.
Haklısın. Umarimmmmmmmm karşılaşırsın birlikte olursun hanimefendi bi kadinla.
Evet ya o kadar çok karşılaşmak istiyorum ki rüyalarımda bile görünüyor ama bir türlü bulamiyorum
Ayyyyy
Bak sana bir yol söyleyeyim mi?
Gözlerini kapat
Sabah akşam 10 dk.
İyice rahatla.
Sonra bunları söyle.
Ben degerliyim ve sevilmeye layigim. Hayatimda tam istediğim özelliklerde bir eşim var çok şükür.
Sonuna hep çok şükür ekliceksin olmuş gibi.
Teşekküre gerek yok 😎
Ya onu daha once yaptım doktor söyledi hatta daha kötü oldum gözümü bir açıyorum kimse yok daha kötü oluyor ilaç kullandım 1 sene hatta
Aaa..
Üzüldüm.
Çok kafaya takiyosun galiba.
Akışına bırak...
Başak burcuyum biraz var takintilik 😂
Ahah
Başaklar efendi insanlar bende basagim 😁
Takıntı yapmaaaaa
Yok takıntı durumu genetik istesemde bırakamam ölene kadar bu benle gelen bir şey çıkmıyor kanda var
Öyle deme. Öyle bişey yok inan.
Hasta olursun valla.
Yok doktor dedi ben değil 😂 ölene kadar cekiceksin diye tedavisi yok sadece kontrol ediyorsun o kadar
Ayyy o nasıl doktor merdiven altı gibi geldi bana 😁 kanka o doktoru değiş.
Saçmalıyor. Bakkaldan mi almış diplomayı yaa.
5 tane doktora göründüm biri yeni mezun bayan doktor diğer 2 si profesör 2 tanesi de normal hastaneden
Para göz alayı ben sana söyleyeyim. Sürekli gel diye yapıyorlar.
İsterse dünya profesörü olsun. Karakter yokki.
Teşhis var abartma o kadar yaa gerçekten bende takıntılı biriyim harbi diyorum niye inanmiyorsun
İnsanların kötülüklerine inan kanka.
Teşhis varsa var.
Hep gel diye yapıyorlar niye anlamak istemiyon.
Paraları cukkalıyolar. Ooh biz burada hasta olalim onlar orada parayı kırsınlar gözümüzün yaşına bakmadan.
Kendi kendine çöz. Kendinin en iyi ilacı sensin. 🤍
Kednim cozemem işte sorun orada cozebildigim en düşük seviyeye getirdim zaten ama bu çok farklı bişey onu anlamadin.
Bilmiyorum kardeşim benden bu kadar ilerisine kafam basmadı.
Sen nerde yasiyorsun peki
Bırak nerde yaşadığımı.
Tek bildiğim problemlerini fikrine güvendiklerine anlat psikoloğa değil.
Kendine yakın bulduğun insanlara devamlı anlat devamlı.
Oldumda sandığım brir gibi çıkmadı
Çıkmadıysa çıkmadı. 100 sene bunu mu dert edicen unutamayip. Bayiliyosunuz kaşara ya
Ne alaka ben dert etmiyorum ki ayrıca ben bayılmıyorum kaşarlara
Olabilir dogrudur
Öyle evet
Hanım dedıgımız kasar cıktı
Ciktiysa çıktı. 100 yıl bunu dert edersin simsi
Simdi
Dogru 5 yıl oldu hala unutamadım 😁
Üffff. Klasik.
Bayilirsiniz kaşarlara. Hay sizin yaa :D
Ama gafil avlandım dıye oyle oldu saplantıya dönüstü
Tabiii tabii.
Gerçekten öyle biri olsa çarçabuk unutursun.
Peki neden böyleyiz sence 😁
Ben ne bileyim erkek olan sensin elbet biliyosundur 😁
Hanımefendiden kastına bağlı.
Ya ne olabilir kast. Offf
Bir sürü anlama gelebilir sen ne açıdan soruyorsun
Ya da boş ver ya, cevaplamama değmez sanırım
Evet değmez
İyi günler hanımefendi 😌
İyi günler 😀
😅😊
Hayatım boyunca hıc asık olmadım
Hanımefendi bir kadın nasıl oluyormuş⁉️
45 yaşındasın biliyorsundur niye soruyosun
Biliyorum da... Sizin nasıl bildiğimizi öğrenmek istiyorum.
Oturup kalkmasını bilen
Kibar nazik
küfür etmeyen kaba olmayan
Ağırbaşlı
Güler yüzlü
Ortamlarda vücut gösterisi yapmayan seksi hareketler yapmaya çalışmayan
İşte bu.
Biz ona duru deriz 😎 peki siz nasılsınız?
Duru ne be sjjajsdj
Bende öyleyim ama bana kimse aşık olmadı. Üzülüyorum bazen. Ama sonra erkekler diyorum işte kaşarlardan hoslaniyolar aşık oluyolar.
Yaşın kaç seni, ne iş yapıyorsun? Duru senin saydıklarının bütünü.
Ben 32 yim. Serbest meslek.
Peki hanımefendi nasıl oluyor?
Serbest Meslek ne yaaa? Hanımefendi bir tanımdır. Genelde çerezçiler bağırır; hanfendi buyrun beyfendin burun 😁
Abi alemsin ha hshhhdhdhdhd
Ahshshdh ne bileyim serbest işte 😀
Bu serbest meslek tanımını ben halen anlayamadım. Hangi şehirdesin?
Eğitimim dışında pek çok iş yaptım ama yine serbest meslek gerçekten anlamadım.
sevmem oylesını
Belli
oldum
Evetttt
Evet
Ne yazık ki hayır
evet oldum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hanımefendi tarza çoook düşüyorum ben 😅 İnce, zarif, görgülü, saygılı davranan kadınlar kalbimi direkt ele geçiriyor resmen 💘 Sevgilim de tam bu tanıma uyuyor, hem hanımefendi hem de deli eğlenceli, tam denge yani 😍 Sence hanımefendilik mi daha çekici, yoksa hafif yaramaz, çılgın tarza mı kayıyorsun? 🙈