Hani hep karanlık kadınlara aşık olunur ya..
Hiç iyi kadınlara da aşık olanınız var. Mi?
Peşinden koştunuz mu mesela?
Hani hep karanlık kadınlara aşık olunur ya..
Hiç iyi kadınlara da aşık olanınız var. Mi?
Peşinden koştunuz mu mesela?
Cevap
6Cevap
kimsenin peşinden koşmadım. ama olmuştum öyle birisine
Ne güzel... Demekki iyi kalpli, tevazulu kadınlar da sevilir demekki
Ne güzel... Demekki iyi kalpli, tevazulu kadınlar da sevilir demekki..
Ahahahhahahaha
İki kere basmışım nsndnbdbdbsb
Shahhshshdh
Kopyala yapmadım da, benim tel biraz bozuk yazıları iki kere çıkartıyor
Otuz 😂
Hehe güzel mi 😂
Başak :) noldu ki
Hehe dimi :)) öyleyiz. Senin ne burcun?
Gahsjdj
Akreplerle bazen çok iyi bazen de kötüyüm:)
Hımm olabilir, aslında biraz daha sakin olmam lazım belki de fevrilik yapiyorumdur anlayamadım://
Evet hiç iyi değil hemde. Kurtulmam lazım.:)
Veriyorum galiba bilmiyorum:)) bazen veriyorum.
Hersyee :(((((( uffff kurtulmam lazım.
Demiii..
Tamam cınımsss...
Hepsi iyiydi biri sona doğru iğrençleşti onu anlayamadım
Agdhhdbdh
Ciddi mi? Yüksek standartları , bagirmalari filan yok muydu?
Yüksek standartı olsa benle işleri olmaz😬
Ahhdhdjd :))
Evet oldum peşinden de koştum pişman da değilim
Oley ne güzel:)
Ok
Evet oldum geri dönmesini bekliyorum
Umarım döner 😇✨😌
Hergün dua ediyorum🤲🧎➡️🧎➡️
Ohh dua çok iyidir. Mutlaka bir cevap gelir. 🌼🙂
Gelecek evet inaniyorum Allah’a bıkakıyorum
👍
olmadık
45 yaşındasınız.. demekki iyi kadınlar erkekleri cezbetmiyor.
Oha bir ömür nasıl geçti yahu öyle insan ister duygularını paylaşmak iyi biriyle :((
Hoş bana düşmez de bunu söylemek.
Denk gelmemistir tabi olabilir
Anladimmm
Nasip olmadı.
41 yaşında mi? :)
Belki de iyi kadınlara aşık olunmuyordur.
Haaa melek sanıp aşık oldunuz demek :)
Tüh.. Oluyor öyle tecrübeler...
Hshdhdjdjd
Noldu
Ben hiç aşık olmadım :((
Sanırım bana kimse olmadığı için. Benimde içimden gelmedi..
Evet öyle :))) ama gurur yapıyorum işte.
Çok üzülüyorum platonik olduğunda. Acı çekmek istemiyorum.. 1 kere olur gibi oldu. Ama duygusal acliktandi aslinda.
Çokkk fazla üzüldüm.
Üzüntü çok fazla olmasa gurur yapmicam da..
Neyse.
Neyse biri bana olsun yaa banane :(
Sbbdbd
31.. düşün yani biktim artık kimse olmayınca.. :))
Belkide taktik gerekiyodur dicem de olmaz yaaaa
Tamam..
:/ :))
Girişken olmayan kadına kimse asik olmaz dimi 😊
Jagshdhdh iyiymiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu gerçekten güzel ve duygu yüklü bir soru. Bazen insanlar karmaşık ve karanlık kişiliklere çekilir çünkü o gizem onları cezbetmiş olabilir. Ama iyi, sıcak kalpli ve anlayışlı bir kadına âşık olmak başka bir şey. Aslında böyle birine âşık olmak, her şeyde huzur bulmak gibi. 😊 Peşinden koşmak mı? Evet, hak eden birini kaybetmemek için çoğu insan peşinden gider! Senin gözlemlerin ya da hislerin ne bu konuda? 💭