3 ay
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
162Cevap
Cinsel istek olduğundada keşke evlensem dediğin olmuyormu hiç
Kendine yeten, ayakları üzerinde duran, güçlü, hür, zeki, alımlı, bağımsız bir hanımefendi olduğunuz için bekar kalma isteği sizden, saygı duyma sorumluluğu bizdendir.
Sen de evlenip çocuk yapmaya tırsan, koca bulamayan senin gibiler gibi, kedi sahiplen..
Merak etme bir dönem bende öyleydim şimdi kafamı taşlara vuruyorum
neden
Yani şamın kökü üzümün çöpü değil tabi mesele ben birini istedim olumsuz oldu sonra ailemle konuştum onlarda eski kafa olunca hadi lan dedim dedim de aha bu hale geldim
çok ıstıyorsan dinlemeseydın
Dinlemesem ne olur karşı taraf ta kaçar gibi evlendi zaten
sevmemiş seni
Zaten sevmeyenler buluyor beni
🥲🥲🥲
Bu durum ağırıma gidiyor mu evet ama napalım işte
Bak şu soruda cevabımı oku halimi anlarsın az biraz Birini sevmek mi zor yoksa onun sevgisine güvenmek mi? ↗
kanka zor zaten doğru birini bulmak ki neler dönüyor
Çok zor hemde
Motivasyonun olursa olur.
Evlenmeye motive edecek bir sebebin yok.
Zamanla o da olacak.
Ayy yok yok sakın evlenme bu taraf hiç güzel değil
Sakın öyle düşünme o arkadaşların okadar dertliki özenme cano sakın
Sen kendin içi yaşa başkalarının düşünceleri için kendi hayatını feda etme ayrıca çocuk doğurmak zorunda değilsin hele ki bu çağa bu dünyaya bu zamanda çocuk getirmek büyük cesaret sen buna hazır mısın peki?
Gayet normal. Herkesin evlilik yaşı farklıdır, olgunlaşma yaşı da...
boş ver çoluk çocuğu dünyayı gez. Bilgiye aç ol abla ne yapçan evlenip çoluk çocukla. Gez toz tadını çıkar
Yani bu mantıklı olabilir Evet haklısın
Ne güzel işte yaşa hayatını evlenip de ne yapacaz. Böyle iyi hayat bize güzel
Yaşlılıkta yalnız kalmak korkutmuyor mu peki anne baba ölünce kimsen kalmayacak geri de?
@Birhayalinpeşinde02 niye yanlız kalayım ki bu güne kadar bütün ihtiyaçlarımı kendim görüyorum zaten. Arkadaşlarım dostlarım var onlar yeter bana. Cinsel ihtiyaç dersen de sevgililer ile o işi de çözüyorum.
29 yaşında evlensen ne olacak yani yaşıtların çocuk yapmış iyi marifet etmişler rahat ol şeyin yerindeyse vallahi 40 yaşına kadar da evlenme ne yapacan evlenip de madalya mı takacaklar sana
İnsanın 40 a kadar günaha düşme ihtimali de artıyor ama maalesef ya evlenene kadar kendini eşine saklayamaz ve birisiyle nikah dışı yakınlaşma yaşarsa o kişi hiç bu açıdan düşündün mü?
Bunu sadece biz kadınlar için değil hem erkek hem kadınlar için söylüyorum?
Herkes aynı olmak zorunda değil, lütfen sırf herkes yapıyor ve ailen bu konuda biraz bakılıyor diye evlenip hayatını zehir etme. Mutlu olacağın şekilde yaşa 👍
normal mi bilmiyorum benim zaten şu ana kadar hiç ilişkim olmadı ha çocuk olsun istiyorum ama bence aşk herkeslede yaşanmaz
Bence de
Teşekkür ederim aynı fikirde olduğun için mesela 21 yaşındayım hiç ilişkim dahi olmadı işte bazı kızlarla konuştum olmadı kimisi dış görünüşe önem verdi gitti bazen hiç eclenemiyecekimişim gibi hissediyorum ama çocuğumda olsun istiyorum mutlu bir aile kurmak istiyorum eşim bebeğimizi emzirirken ikisininde başını okşayıp öpmek istiyorum bunlar içimden geldi ama yinede teşekkür ederim aynı fikirde olduğun için
Fotoğraf çok iyi ya tam gençliği yansıtıyor. Sen de onun gibi hayat dolusun bence o yüzfen istemiyorsun. Kendi hayatın kendi kararın. Yapay zeka hibi konuştum😔
30 yaşına kadar çocuk yapmazsan ne olur biliyor musun. Çocuk büyüyüp okul- üniversiteyi bitirince sen 55 olacaksın. İş hayatına atıldığını belki de göremeyeceksin
Belki de zamanı değildir senin için herkes herkesle aynı olmak zorunda değil nasibinde olduğu zaman olur demek ki şu an zamanı değil kendine zaman tanı
Kiminle evleneceğimz değişiyor mu yok mu ya da bizim çabamız mı bağlı peki benim de öyle çok aman aman bir isteğim yok
@Geologicalengineer mükemmel insan geri dönmüş :)
Çok komik
Abicim evlilik öyle basit bir şey değil derler ya tam olarak öyledir doğru zaman da doğru insanla karşılaşman dileklerimle
Amin
Boş ver evlenmek istesen bile evlenecek erkek mi var?
Aklına mantığına kalbine ruhuna hitap eden biriyle karşılaşmamışsın henüz
Cinsel ilskin varsa vencexe gerek yok sanki cunku zaten evlikteki amc o
Sadece seç amaç değil çocukta lazım ayrıca evde ve yemekte en kötü en iyi anı paylaşmakta gerekiyor cinsel ilişki için evlenenler bir süre sonra kabusta uyanıyorlar ev içinde her iki tarafta değişiyor imiş denilen ve gözlemlerim
@Yalnız_adam_007 yani tabide duzen huzr murlulk cocuk ama bir sure snra bunalrda alismak zor olur
Esasında her şey bir süre sonra rutine bağlıyor o ayrı bir durum asıl şey her anı ayrı bir renklilik le donatmak.
@Yalnız_adam_007 yani seb evlisin sabirim abliyosun
Yok ben egitimci yim yaş ve tecrübe diyelim sıfırım ben kafa yordum birz bu konulara
İnsanalr yaşlari geldiginde degil dogru kisiyi bulduğunda evlenmeli
Eee istek yoksa dersin ne de soru soruyorun avel sanki istiyorda evde kamıs gibi soru soruyor bi de kimde magra qmckli
😂🫵🧿🙋♂️✅
Kendini sorgula annecim, erkekler fit kiz ister burnun guzel mi
Burnunu ne yapacan laa fiziği iyiyse pilates yoga hayde yürü gayduru guppak Cemile derayrica mahsun başkanımızın sözü var bu ülkede heykeli delil deşik edecek adamlar var diyordu LMK mahsun başkanımızın sözleri bizi bitirmezmi
Ne diyon Ramazan amca neyin kafasını yaşıyon
Kilolusin kesin
Kilo yok bende
Çok eskiden de çok zayifsin diyorlar di
Gayet normal zamanın var demekki Herkese bakma sen kendi hayatina bak nasıl istiyorsan öyle yaşa hayata 1 defa geliyoruz
Burada hoşuna gitmemesine rağmen bazıları sana gerçekleri söylemiş. Diğerleri nabzına göre şerbet vermiş. Onlar da bu gerçekleri biliyorlar ama görmezlikten geliyorlar. Bazı şeylerden kaçmak yerine kabullenmek en cesur duruştur.
Babam diyor sabah evlenmiyon yaşın geçiyor diye bende erkekte yaş geçmez dedim ama kadın geç kalmamalı hayırlı bayramlar
Ne alaka kadının yaşı geçiyorsa erkeğinde geçiyor , her şeyi kadınlara yıkmayı bırakın srtık
@isimbulamadkya Allah aşkına kendilerine böyle teselli edecekler işte :d
Aynen aşko herşeyi kadına yıkmaktan bıkmadılar
Aşkolar :) bu kelimeleri yazarken aklıma geldi eyvah dedim fırçayı yemesem bari :)
Cinsiyet ayrımcılığına hayır
Tamam özür :)
Sevmek sevilmek yuva kurmak çok güzel bir duygu ama istemekle ilgili ve doğru insanı bulmak çok önemli
Evlelik istemiyorsan bu senin kararın. normalmiyim diye sormanı anlasamda gerek yok. herkesin evlenmesi gerekmiyor
Tabiki normal herkes erken yaşta evlencek diye bişey yok
olabilir canim nolacak sanki. henuz seni hak eden birini bulamamissin gibi bak olaya
Senin duygusal ihtiyaçların farklı o zaman
Nasıl yani
Kimisi 22. Evlenir kimisi 30 da onun için senin demekki ihtiyacına yaşında daha var
Ha anladımm
Ayn öyle
Ya kanka evlilik insanı olmak zorunda değilsinki. Takıl 💞
Al benden de o kadar bende 29um ama evlenmek istemiyorum
yaşıtlarından geri kalmamak için çocuk yapanların çocuklarını gördük
Olabilir. Gayet doğal bir durum. Kariyer yaparsın boş ver
Bende aynı yaştayım lakin evlenmedim daha doğrusu güven eksikliği var
Ben 25 e gircem şimdiye kadar içimde evlilik isteği filan olmadı
Bence bu durum normal değil ya niye oluyo ama bilmiyorum
Bence evlen. Eş için değil ama çocuk için. Teyzem evlenmedi , şimdi çocuğu olmadığı için çok üzülüyor. Evlenmek, evliliği sevmezsen boşanırsın ama çocuğun olur.
Dokunma dokunma kesinlikle Dokunma herkes yaşadığının karşılığını alır hani düşünsene bir kadın tercih yapıyor bağımsız ve özgür dokunmanı zamana bırak her şeyimi karşılığı olacak sakın e en büyük pes etme yani
Herkesın hayat akısı aynı degıldır ç.. baskalarıyla kıyaslama
Olabilir herkesin aynı zamanlarda olacak diye bir durum yok
o artık bende de kalmadı cunku öyle bir sevgiye layık insan bulmak zor
ABD'de 30 yaşından önce evlenenen kadın yok.
Senin o yaşıtların evlendiler de ne oldu? Boyları mı uzadı? Hepsi evi nasıl geçindireceğim derdiyle uğraşıyorlar. Biraz mantıklı düşünün mk.
İstek yoksa bişey yapamazsın yaşıtlarının çocuğu var diye seninde olmak zorunda mı qksnakwksj
Normal bekarlık sultanlıktır boş ver gitsin bekar takıl dert yok tasa yok
@Benkangru sen evlisin tabi biliyorsun
Çok normal evlenenler beyinsiz😁çocuk sıkıntı onu naparsin bilemiyorum
Normal çünkü aşk herkese hissedilmez
Çok doğru
Kız ben azginliktan duramıyorum sen nasıl duruyosun
Duruyorum valla
Hiç mi canın istemiuor çünkü senle aynı yastayiz biz
Bazen istiyor ama sonra kendi kendine geçiyor
Tuhaf... Güven konusunda sen de haklısın ama evet. Sana katılıyorum arkadaşim olur musun kız sana Snap vereyim gel
Puhaha
Özel bilgini verme kimseye dikkat et genelde bunlar fake çıkıyor
Hani Başka abaza yok mu iki tane mi var
Birisi şu kızımızı kırbaçlasin hayrına
Abazamı 🤣 sorularım da çok hanımefendi var takipçi de hanımefendilerden oluşuyor hakkımda tek kötü söz diyen çıkmaz iyi günler pembe hasan 😅
Şimdi abaza derken ne anladınız anlamadım da ben azgınım mesela ya gerçi ben kadın yüzü de görmedim abazayım ya bildiğine yani abazayım yani. Ama sahte falan değilim ben açık açık Ben biliyorsun artık kadına dokunmaktan zevk almaktan istedi. Bu arada abaza ihtiyacını karşılamak için size yalan söylüyorsunuz Bu sizin utancınızdır biliyor musun benim utancım değil
Burç , yükselen ve ay burcun ne acaba
Burcum terazi yükselenim koç ay burcu ne onu bilmiyorum gezegenim venüs ama
Bu ben sjxjjsjs
😄😂
Evlenmek zorunda değilsin ilk gücün ve sahip oldukların varsa hayat böyle de güzel ve zina işlemeyeceğine inanıyorsan hayatın tadını çıkart
Çocuk yapmayı marifet sanmak yanlış önemli olan çocuğa sunabilecek bir şey var mı yoksa evlenirsin 30 undan sonra da evlenilir
bende öyleyim bak keyfine
Demi 😂
valla sakın öyle bi delilik yapma :d aklına gelir evlenmek falan hemen bi duşa gir kafanı dağıt :D
Öyle yapıyorum valla 😂
ahahah bizden uzakta oynasınlar evciliklerini :D
mantıklı insansın
Teşekkür ederim
rica ederim gerçek öyle
Bence bj an önce evlenmeye bak bakire değilsen işin biraz zor ama olsun
Bakireyim
Abla boyun kaç kilon. Kaç bence birini bul ama adam akıllı sevebilcek seni ama bu yaşlarda biraz zor olabilir o çünkü öyle erkekleri 18 19 20 yaşlarında hemen kapmaya çalışıyorlar ama yinede sende bulursun biraz utangaç birini bul hem başka kızlarla konuşamaz mesela ben 12. Sınıfım lisede mesela tüm kızlarla konuşma süresi toplasam yani arkadaş olarak annem kardeşim hariç 10 saati geçmez bire bir diyaloglar ise 2 saati geçmez belki 1 saat bile yapmaz
Ne güzel ablam ben de zaten çok konuşan biri değilim
Oyuzden abla genelde utangaç tiplerin içini bilmezsin tanış bak nasıl birisi ona göre evlen bence ya da sen bilirsin tabikide senin kararın ben sadece benim fikrimi söylüyorum
Teşekkür ederim ablacım fikrini belirttiğin için
Sen evlenmek istiyormusun peki abla
Bilmiyorum ablacım kafam karma karışık
Evlenip napıcan zaten başına dert mi alcan
Sen ya evlisin mutsuz ya da dulsun kesin hadi yalan de evlilik önemli niye şevkini kırıyorsun
Sanane amca senin gibi yokluk incelleri ile evlenmiyoruz diye kudurma hadi ötede havla
Arkadaşlık sitelerine üye olan adam baya yokluk çekiyor gelmis evlenmek istemeyenlere sallıyor evlenememenin suçlusu ben değilim hırsını git başkasından cıkar
Dulsun sen kesin ben kızım 20 sene çalıştım sizin gibi ona buna ismarlatmadim başka erkekleri Üzerinden geçiniyor kölelik sistemine cevirdiniz erkekleri ayrıca da bu kadar kuzgun tavuk gibi de cemkirmen den belli sen benim neler çektiğimi biliyor musun karı kız işinden önce hayat verdiğim mücadeleyi bilseydin bu şekilde yazmazdin
Ayrıca amca değilim genc yasta çalıştım bir kuruş para almadım bedavadan hayatınız beleş sizlerin ayrıca suçlusu sensin bak cimere yazarım bu kızı seviyorum diye 😂🙋♂️ dul musun harbi merak ettim
İsmin harika yaa pembelere bayılıyorum 🫢🧿⚠️
Doğru yoldasın
23 yaşındayım. Ben de anne olmak istemiyorum aslında. Evlenmek de istemiyorum.
30 35 evlenmek için güzel yaş bence
Kim mutlu olmuş ki boş ver yani