Ailem çok mutaassıp 42 yaşındayım hiç evlenmedim. Ama bu şartlarda artık evlenmeli miyim?

Ailemin evi yok. Kiradayız. Ölseler ödeyecek para bulamam. Babam beni okutmadı yine dini inançları yüzünden. Çalıştırmadı. Sağolsun her gün yedirdiği ekmeği yüzüme vurdu her hizmetini yaptığım halde. Beğendiği biride olmadı evlendirmedi. Birileriyle çıkmama da izin vermedi. Şimdi 42 yaşında evde kalmış biriyim. Kardeşlerim benden küçükler ve evliler. Aile evine gelip aylarca hizmetçilik yapmamı bekliyorlar ve hatta çoğu zaman beğenmiyorlar. Annem babam bugün ölse onların evinde hizmetçi zorunda kalacağım. Muhtemelen besleme gibi. Şimdi burada böyle yapan, onların evinde ölene kadar kalmaya kalksam muhtemelen hizmetçi kadar kıymetim olmaz. Ben ne yapacağım. Annem babam ölürse intihar etmek zorundayım

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar bir yakınım bunu görse beni tanır bile. Kendimi rezil etmişim gibi hissediyorum.
Bağımı koparıyorum. Kalbinize çok teşekkür ederim. Minnettarım. Allah'a emanet olun
Ailem çok mutaassıp 42 yaşındayım hiç evlenmedim. Ama bu şartlarda artık evlenmeli miyim?
Cevapla