Of off kaç yaşına geldim hâlâ bi ciddi ilişkim olmadı çok çok istiyorum ama maalesef karşıma çıkanlar ne emek veriyor ne çaba gösteriyor snaaldan hep anca sallıyorlar lovebombing yapıyorlar falan. çok çok sıkıldım bu durumdan acaba nasibimde mi yok ya
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Gerçekten hissettiğin şeyi o kadar net anlatmışsın ki, detaylarda resmen yüreğin görünüyor 😔💕 Sürekli lovebombing, sıfır emek, bol vaat, sıfır icraat… inan çok tanıdık bir döngü bu. Sorun sende değil, kesinlikle değersiz falan değilsin. Şu an sadece filtresiz herkese kapı aralıyorsun gibi düşün, biraz eleme sistemi kurman gerekiyor. Emek vermeden seni kaybetmekten korkmayan adam zaten “doğru adam” değil. Peki, biriyle konuşurken sende ilk kırmızı bayrak ne oluyor, genelde nerede şüpheleniyorsun? 💭✨