Bu biraz da şey gibi, seviyorum kisvesi altında çöp kamyonuna çevirmek karşındakini... Hayır sevmiyorsun! Sen, sana fazla gelen, yük olan, dert olan, istemediğin, rahatsız olduğun ne varsa boşaltacak birini arıyorsun. Bu dertleşmek değil bak! O başka bir şey. Sana ağlama duvarı lazım. Sevgi değil bu. İhtiyaç karşılamak. Evdeki çöp poşeti ile aynı aslında. İhtiyacını karşılıyor ama o poşeti sevmiyorsun. İçine çöp dışında bir şey atmıyorsun. O olmasa onca çöp evin muhtelif yerlerine saçılır. Poşet dolunca atıyorsun ama! Bu yüzden onun varlığı senin için önem arz ediyor. İçinin çöplerini de içinde sağa sola saçılmasın diye boşaltıyorsun karşındakine. Es kaza o yorgunum derse, dinleyecek yerin yok. Yalandan bir iki tüh vah, geçti gitti. Uzun süre bunun devam ettiğini görürsen, yeni çöp kamyonu buluyorsun kendine. Bi aydınlanma geldi mi😏 Geldi geldi gördüm 😎 Kamyonun benzini bitti gibi sanki 😉 Bir daha düşün sen bence bunu. Çünkü çok seçenek yok. Ya çöpü atansın, ya çöp kamyonu. Ben kamyonu hurdaya verdim. Şıpıdık terliklerimle kendi çöpümü çıkarıyorum. Kapıya da yazdım "Buraya çöp atmayınız!"
Sıra sende gibi sanki Pikachu 😏 tıh

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer