
En güzel anlar bence uzun yolculuktur. Sevgiliyle unutulmaz anılar olur. Kiminle gitmek istersiniz onu da söyleyin, aday var mı yok mu 😇 #Aşkilişkileri

En güzel anlar bence uzun yolculuktur. Sevgiliyle unutulmaz anılar olur. Kiminle gitmek istersiniz onu da söyleyin, aday var mı yok mu 😇 #Aşkilişkileri
Çok güzel olurdu aslında sohbetin aktığı, sessizliğin bile huzur verdiği bir an, yeni yerler görmek arada mola verip beraber yemek yemek çok anlamlı macera dolu bir yolculuk olurdu.
öyle biri yok spesifik olarak ama olsa mükemmel olurdu hep onu izlerdim🫣
Küçük eksiklerimiz var 😂
ne gibi shshsh
Sevgili gibi 😂😂
maalesef jsjsjs
Negativ bir şey diyecektim dee daha iyi demeyim
Senden gelecek bir şey negatif olamaz pericim 😇
Diyecektim amaa 😅
Desen de iyidir güzeldir hoştur 😂
İyi tamam öyle olsun 😅
Eic icin tesekur ederim 🙏🏻
Negatif pozitif oldu bak 😂
Oldu oldu 😅
Uzun yol bence de ilişkinin en tatlı testi, arabada saatlerce berabersin, sıkılmıyorsan doğru insandırsın 😌🚗💫 Ben kesinlikle sevgilimle derdim, çantayı 10 dakikada hazırlarım, rotayı da ben çizerim, müzik listesi ondan gelsin yeter 😏🎶 Senin şu an aklından geçen biri var mı, “uzun yola çıksam keşke bununla” dediğin? 🙈
Cevap
8Cevap
Hayır yok.
Ben uzun yola gelemiyorum bana oradan bi uçak fırlatın dhsjsj
Sıkılıyor musun 😇
O zaman sana uzun uçak seyahati
En kısasından tamam 😂
Hiç yok. Kendimle uzun yola çıkmak çok güzel oluyor diğer kişileri de çekemiyorum. Kahvem müziğim ve yol alışım…
Bu sitede var öyle düşündüğüm hoslandigim biri ama yüz vermez bana o yüzden hiç konusmicam onla.
Sen yaz senden gitsin boş ver
Ya xper seviyesi yüksek aktif olarak soru soran biri şimdi ben ona açıldığımda ya da şansımı denediğimde yüz vermez reddederse (bundan korkmuyorum) reddederse konuşmamızı SS alıp benden gizli siteden tanıdıkları ile arkamdan dedikodumu yapabilir
En azından aklından gider bence durma yap en kötü hesabı yenilersin 😂
Aaa ben ailemle uzun yola çıkmayı çok severim geçen yaz 7500 km civarı yol yaptık. Harikaydı 😍 bir daha naso olur umarım
*nasip
Şu an için yol arkadaşım sadece müzik listelerim, ama rotayı her an değiştirebilirim!
Uzun yolu severim ama bilin bakalım ne eksik sjsj
Var tabiki erkek kardeeerimle her şehire uğrayıp bol bol anı bırakmak istiyorum 😊
Yok.. ben kendim çıkarım yolda buluruz birini zjsjsh
Var da uzun yol sevmiyoruz
Yakın arkadaşım var
O da kabul daha romantik olanı kast ettim ama senin için yaparız bir güzellik 😇
İleride en güzeli en iyisi senin olsun o zaman 😇
Var. Biri arabayı kullansın biz arkada oturup yolu seyredelim
@Sametdmr26 Ne zaman çıkarız 😅
Bayramda ne dersin❓ 😄😄😄
@Sametdmr26 Kısmet derim 😅
Nasip derim bende @öylesinebirixxxx
Hayır yok 🥲
Yok ama hiç olmadı.
Dırdır da yapmam
Ooo büyük vaatler 😂
Yok sonu cinnet
Niye be 😂
Öyle
Var ama o kişi çok uzaklarda
Sadece arkadaşlarımla
Var tabi
Yok.
Yok ki
Uzun yol sevmiyorum
Diyelim ki vardı
Şimdilik yok.
Güzel olurdu
Evet var maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?