Flört sürecinde aynı anda birden fazla insanla konuşmak sizce yanlış mı?

Oğlum hepiniz benim gibisiniz Ben bunu dürüst bir şekilde söylüyorum diye niye esc oluyorum lan. Flört sürecinde 2-3 değil 10-15 değil 40 tane insanla konuşulur. Hepiniz öylesiniz. Aralarından eleme yaparsın artı eksi listesi oluşturursun birini seçersin sonra diğerlerini yedeğe atarsın seçtiğin ilişki bittip ayrıldığınızda tekrar bu döngüye girersin. Hepiniz böylesiniz gökten yere vahiy gibi sevgili inmiyor tabii ki seçeceğiz eleme yapacağız O yüzden diyorum bana gelen yorumlar ne ya öyle.

Ayrıca anne baba ilişkisinden tut kedi köpek kuş hayvan sevgisi bile çıkar ilişkisine dayılır ilişkilerin temeli çıkardır. Tabii ki de benim kriterlerim olacak herhalde sevabına sevecek halimiz yok. Karşı tarafın da beni sevabına sevecek hali yok. Aşk diye de bir şey yok buna inanmıyorum işte bak bazı insanlar şey istiyor aşk ilüzyonuna kapılalım ve insanları sevabına sevelim. Bazı insanlar yanlış seçimler yapalım istiyor kendileri âşık olup yaptı ya biz de yapalım. Ya da bazıları çoğunlukla bunlar erkek olur kimsenin onu seçmeyeceğini bildiği için âşık olunarak evlenilmesi gerektiğini savunuyor."
Flört sürecinde aynı anda birden fazla insanla konuşmak sizce yanlış mı?
Cevapla