Birden fazla kişiyle aynı anda flört etmek çok yanlış değil mi?

Merhaba arkadaşlar flört etmek tek bir kişi ile yapıldığı zaman tamam doğal ama çoğul yani birden fazla kişiyle aynı anda flört etmek nasıl bir iş ya hayret birden fazla erkekle konuşuyorsun aralarından en yakışıklı en dürüst en zengin kendine yakın olanı seçiyorsun iyiymiş tek tek tanış ayrıl tanıs ayrıl tanış ayrı uğraşmaya gerek yok toplu konuş geç değil mi? Çok yanlış bence çok karşıdaki belki sadece seninle konuşuyor başka kimse yok ama sen aynı anda 2-3 belki daha fazla erkekle konuşuyorsun
Güncellemeler
+1 yıl
Erkekler için de geçerli birden fazla kız ile aynı anda konuşuyorsun hiç doğru değil bence
Birden fazla kişiyle aynı anda flört etmek çok yanlış değil mi?
Cevapla