Merhaba arkadaşlar flört etmek tek bir kişi ile yapıldığı zaman tamam doğal ama çoğul yani birden fazla kişiyle aynı anda flört etmek nasıl bir iş ya hayret birden fazla erkekle konuşuyorsun aralarından en yakışıklı en dürüst en zengin kendine yakın olanı seçiyorsun iyiymiş tek tek tanış ayrıl tanıs ayrıl tanış ayrı uğraşmaya gerek yok toplu konuş geç değil mi? Çok yanlış bence çok karşıdaki belki sadece seninle konuşuyor başka kimse yok ama sen aynı anda 2-3 belki daha fazla erkekle konuşuyorsun
Güncellemeler
+1 yıl
Erkekler için de geçerli birden fazla kız ile aynı anda konuşuyorsun hiç doğru değil bence
Birden fazla kişiyle aynı anda flört etmek çok yanlış değil mi?
Çok garip değil mi . Bir erkeği farzedelim başka konuştuğu kimse yok tek bir kız ile konuşuyor ama kız aynı zamanda hem onunla hem Ahmet’le hem Mehmet’le konuşuyor üçüne de günaydın diyor üçünü de tanıyor üçüne de şans tanıyor ah işte günümüz de ilişkiler ne hal aldı Ben mesela birine yazacam ya diyorum benim dışımda 10 kişiyle konuşuyorsa Allah korusun ne kadar korkunç bir şey
Yok yok ne güveni konuşmak istiyorsun ya diyorsun benim dışımda başka erkeklerle de konuşuyorsa diye yazamıyorsun ben 27 yaşıma kadar sevgili yapamadım konuştuğum görüştüğüm de olmadı bu saatten sonra da çok çok zor kimseye güvenmiyorum 100 kişi de bu çok iyi dindar temiz dese güvenemiyorum maalesef
Haklısın doğru değil ama bu devrin insanı böyle hayat felsefeleri artık takıl kullan geç oldu açıkçası kimsenin beni üzmesini istemediğim için bende bu düzene ayak uyduruyorum
Hayır birden fazla kişiyle konuşanlar varya Mesela kız aynı anda 5 erkekle konuşuyor ama flört ediyorum diyo Erkekte aynı şekilde böyle tanıma şekli mi olur
Olabilir mi? Adı üstünde derken flörtün tanımı bir veya birden fazla kişiyle aynı anda konuşmaktır mı yazıyor? Ne güzel tek tek konuşmak yerine 5 kıza aynı anda yazayım hepsine de aynı duyguyla yazayım kalp atayım gülücük atayım aynı anda adını yaşını mesleğini hayatını sorayım çok güzel
Flört benim için tatlı uyum aşamasıdır kiminle daha iyi anlaşırsan onunla devam edersin o aşamada kimse tam olarak ciddi düşünmez. Yargılıcaksan sormayacaksın
Yargılamıyorum tabi kendine göre haklı olabilirsin hani evlenene kadar her haltı yiyip evlenmeye az süre kala mesela operasyon geçirip bu benim geçmişim kimseyi ilgilendirmez kuranda da sır saklamak sünnettir deyip kendini kendine göre haklı görenler varya aynen öyle evet işine gelen kendine göre haklı görür Peki 5 kişi ile aynı anda konuşurken de bu tip arkadaşlar hepsine de senin dışında 4 kişi ile daha aynı anda konuşuyorum diye yüzsüzce diyebiliyor mu?
Üstüne de alınma he Bu tip insanlar aynı anda birden fazla kişiyle konuştuğunu YÜZSÜZCE söylemiyor ya tanışmak Tabikide en doğal hak ama birden fazla aynı anda yalan söyleyerek ne güzel Kendine göre doğru zannediyorlar Hani evlenmeden önce istediğimle yatar kalkarım deyip evlenirken eşlerini güzelce kandıranlar oluyor ya ÇAKMA FEMİNİSTLER işine gelince laik feminist işine gelince ahlaklı namuslu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Evet yanlış
Yaralanmış olanlar yedek tutar yarabandı olsun diye.
Herkes için geçerli değildir bu ama bazıları öyle maalesef
Sen çok seversin onun hakkında ciddi düşünürsün fakat farkında bile değilsindir onun yedeği yarabandı olduğunu geç anlarsın
Aynen öyle arkadaşım
Bende doğru bulmuyorum ama günümüz ilişkileri böyle
Çok garip değil mi . Bir erkeği farzedelim başka konuştuğu kimse yok tek bir kız ile konuşuyor ama kız aynı zamanda hem onunla hem Ahmet’le hem Mehmet’le konuşuyor üçüne de günaydın diyor üçünü de tanıyor üçüne de şans tanıyor ah işte günümüz de ilişkiler ne hal aldı
Ben mesela birine yazacam ya diyorum benim dışımda 10 kişiyle konuşuyorsa Allah korusun ne kadar korkunç bir şey
Sadece kız değil erkeklerde böyle. guven kalmadı artık
Yok yok ne güveni konuşmak istiyorsun ya diyorsun benim dışımda başka erkeklerle de konuşuyorsa diye yazamıyorsun ben 27 yaşıma kadar sevgili yapamadım konuştuğum görüştüğüm de olmadı bu saatten sonra da çok çok zor kimseye güvenmiyorum 100 kişi de bu çok iyi dindar temiz dese güvenemiyorum maalesef
Bu hayat senin ve senin kararin. guvenip güvenmemek
Evet arkadaşım yorumunuz için teşekkürler hayırlı bayramlar diliyorum 👋
Hayırlı bayramlar
Haklısın doğru değil ama bu devrin insanı böyle hayat felsefeleri artık takıl kullan geç oldu açıkçası kimsenin beni üzmesini istemediğim için bende bu düzene ayak uyduruyorum
Ben tam aksine ömrü hayatım boyunca sevgilim olmadı nasip de olmadı bende uğraşmadım en baştan kestim
Yanlis. Flort bir kisi ile edilir
Hayır birden fazla kişiyle konuşanlar varya
Mesela kız aynı anda 5 erkekle konuşuyor ama flört ediyorum diyo
Erkekte aynı şekilde böyle tanıma şekli mi olur
Olmaz
Adı üstünde flört olabilir
Olabilir mi? Adı üstünde derken flörtün tanımı bir veya birden fazla kişiyle aynı anda konuşmaktır mı yazıyor?
Ne güzel tek tek konuşmak yerine 5 kıza aynı anda yazayım hepsine de aynı duyguyla yazayım kalp atayım gülücük atayım aynı anda adını yaşını mesleğini hayatını sorayım çok güzel
Flört benim için tatlı uyum aşamasıdır kiminle daha iyi anlaşırsan onunla devam edersin o aşamada kimse tam olarak ciddi düşünmez. Yargılıcaksan sormayacaksın
Yargılamıyorum tabi kendine göre haklı olabilirsin hani evlenene kadar her haltı yiyip evlenmeye az süre kala mesela operasyon geçirip bu benim geçmişim kimseyi ilgilendirmez kuranda da sır saklamak sünnettir deyip kendini kendine göre haklı görenler varya aynen öyle evet işine gelen kendine göre haklı görür
Peki 5 kişi ile aynı anda konuşurken de bu tip arkadaşlar hepsine de senin dışında 4 kişi ile daha aynı anda konuşuyorum diye yüzsüzce diyebiliyor mu?
Üstüne de alınma he
Bu tip insanlar aynı anda birden fazla kişiyle konuştuğunu YÜZSÜZCE söylemiyor ya tanışmak Tabikide en doğal hak ama birden fazla aynı anda yalan söyleyerek ne güzel
Kendine göre doğru zannediyorlar
Hani evlenmeden önce istediğimle yatar kalkarım deyip evlenirken eşlerini güzelce kandıranlar oluyor ya ÇAKMA FEMİNİSTLER işine gelince laik feminist işine gelince ahlaklı namuslu
Abi nefretini başka yorumda kusar mısın bildirim geliyor
Tabikide hemen siliyorum hepsini