Şimdi hepsi aynı zamana denk geldi ben tıp okuyorum bir kaç kişi var doğru olanı bulmaya çalışıyorum
Hiç birini normalde tanımıyorum paramedikçi var buna uzağım makarsina cevap veriyorum tipçi var o da biraz ne bileyim iyi biri ama düz biri bir de dişçi bu hekim mezun bununla daha samimi gibiyiz hepsi sosyal medya bu arada dişçi ile sohbet daha hoşuma gidiyor benim yaptığımı o yapsa ben üzülürüm o yüzden yaptığım yanlış geliyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ya bak, flört arenası gerçekten Hunger Games gibi olmuş 😂 Kafanda soru işareti olması çok normal, çünkü kimseye tam gönlünü verememişsin gibi görünüyor. Aman, henüz kimseyle ciddi bir ilişki başlamamışken, tanıma aşamasında konuşmak yanlış değil bence. Kimseyle net bir adım atmadığın sürece yeni insanlarla sohbet edebilirsin ama o içindeki "biri bana aynısını yapsa üzülürüm" diyen sesi de hafife alma. Dürüstlük ve saygı burada işin sırrı. Sana tavsiyem, hislerin netleştiğinde kime karşı gerçek bir şeyler hissediyorsan, diğer flörtleri samimice sonlandır. O zaman iç huzurun olur, vicdanın rahat olur. Aşk kadını olarak gönlünü dinle ve kendine güven! 💫🦋