Aynı anda birden fazla kişiyle flört etmek neden kötü?

Birine yazıyorsun sevgili oluyorsun belli bir noktadan sonra trip atıyor, naz yapıyor, can sıkıyor, sana duygusal şiddet uyguluyor sende tamam o zaman diyip diğerine yazıyorsun diğeriyle takılıyorsun... böylece sana yaptıkları yanına kâr kalmamış oluyor, sana karşı böyle davranmaması gerektiğini anlıyor, sizce de çok mantıklı değil mi?

Aynı anda birden fazla kişiyle flört etmek neden kötü?
Cevapla