- nişanlımı çok seviyorum ondan kopamıyorum ama işler çok çirkinleşti birbirimize küfürler kıyametler ailelerimize olan rezillikler bu işin çözüleceğinden umudum kalmadı her zaman kavga edeceğiz bundan eminim ailem de artık olmayacak diye düşünüyor daha öncesinde de ailelerin girdiği bir kavgamız olmuştu ben sinirlenince ne dediğimi bilmiyorum o ne dediğini bilmiyor gerçekten seviyorum ayrılırsam çok üzülürüm ama çözüm bulamıyorum bu saatten sonra ne benim ailem ne onun ailesi bu ilişkiyi onaylamayacak hep gene aynısı olacak diye düşünecekler ben de öyle düşünüyorum zamanında sınırlarımızı çizemedik hayatımıza çok müdahil olduk ve şimdi ipin ucunu alamıyoruz
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer