Nişanlımı çok seviyorum ama sürekli kavga edip aileleri de karıştırıyorsak ayrılmalı mıyım, ne yapmalıyım?

  • nişanlımı çok seviyorum ondan kopamıyorum ama işler çok çirkinleşti birbirimize küfürler kıyametler ailelerimize olan rezillikler bu işin çözüleceğinden umudum kalmadı her zaman kavga edeceğiz bundan eminim ailem de artık olmayacak diye düşünüyor daha öncesinde de ailelerin girdiği bir kavgamız olmuştu ben sinirlenince ne dediğimi bilmiyorum o ne dediğini bilmiyor gerçekten seviyorum ayrılırsam çok üzülürüm ama çözüm bulamıyorum bu saatten sonra ne benim ailem ne onun ailesi bu ilişkiyi onaylamayacak hep gene aynısı olacak diye düşünecekler ben de öyle düşünüyorum zamanında sınırlarımızı çizemedik hayatımıza çok müdahil olduk ve şimdi ipin ucunu alamıyoruz
Nişanlımı çok seviyorum ama sürekli kavga edip aileleri de karıştırıyorsak ayrılmalı mıyım, ne yapmalıyım?
Cevapla