Eski sevgilimin ailesiyle hâlâ takipleşiyoruz, sizce barışma umudu var mı?

4 aylık sevgilimle ayrılalı 2 hafta oldu annesiyle, abisiyle kuzenleriyle teyzesiyle vs takipleşiyorum ama eximle takipleşmiyorum severek de ayrıldık bence hiç ümit olmasa abisine kuzenlerine falan takipten çıkmamı söylerdi ya da annesine sonuçta yeni sevgili yapsa ve ben hala annesiyle takipleşsem ayıp olur

Eski sevgilimin ailesiyle hâlâ takipleşiyoruz, sizce barışma umudu var mı?
Cevapla