Erkekler birlikte oldukları, yakınlaştıkları bir kıza neden duygusal hiçbir şey hissetmeyebiliyor?

Çok hoşlandığım biri var. Ben hoşlanıyorum ama o o tarz bir yaklaşımda değil ve biz birlikte olduk. O diyor ki duygusal bakmıyorum sadece hormonlarımın getirdiği bir şey. Neden bana bir şey hissetmiyor? Birlikte oldum diye değil çünkü öncesinden açılmıştım. Yakınız o kadar ama 0 his, 0 duygusallık. Nasıl böyle olabiliyor? Nasıl hiçbir şey hissetmeyebiliyor?

Erkekler birlikte oldukları, yakınlaştıkları bir kıza neden duygusal hiçbir şey hissetmeyebiliyor?
Cevapla