Neden çoğu kız bir erkekle yakınlaşmak için duygusallığı şart koşuyor?

Bence hiç tanımadığı hiçbir şey hissetmediği adamla yakınlaşan kız sayısı artmalı ya. Biz erkekler asla mesela duygusal şart koşmuyoruz birşeyler yaşamak için bir kızla

Güncellemeler
+1 yıl
Soru yanlış anlaşılmasın kızlar kimseyle bir şey yaşamıyor demek istemedim aksine devir değişti çoğu kız yaşıyor ama öyle duygusuz tek gecelik ilişkilere erkekler sıcak bakarken kızların çoğu sevgilim olsun sevdiğim adamla o özel şeyleri yaşıyım diye düşünüyor
Neden çoğu kız bir erkekle yakınlaşmak için duygusallığı şart koşuyor?
Cevapla