Güncellemeler
+1 yıl
Soru yanlış anlaşılmasın kızlar kimseyle bir şey yaşamıyor demek istemedim aksine devir değişti çoğu kız yaşıyor ama öyle duygusuz tek gecelik ilişkilere erkekler sıcak bakarken kızların çoğu sevgilim olsun sevdiğim adamla o özel şeyleri yaşıyım diye düşünüyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
kendi adına konuş dostum bir şey hissetmediğin kadını öpmek tiksinçlik verir
Çoğu erkeğe vermez
duygusal olmadan ilişki olmaz
Eskorta giden çok erkek var dostum eskortlara aşık olmuyor kimse ama
eskorta gitmek yetersizliktir orada tepişmekten başka bir şey yapılmıyor
kadınlar ilişki konusunda bizden ilerden ve doğruda tutumları
Kadınlar seçici biz seçileniz kanka o yüzden bizim kriterimiz yok ki yeter ki kız olsun çoğu erkek böyle düşünüyor ama kızlar seçici taraf olduğu için kriter koyuyorlar herkese yüz vermiyorlar
ben öyle biri değilim, hayatımın merkezine kadını koymuyorum.
İnancımı ve bilimi merkez alan bir hayat sürmeye çalışıyorum bu sebepten seçen veya seçilen gibi bir durum bende söz konusu değildir.
Bir sorunda da kızların herkesle yakınlaşmasından yakınıyordun. Kızlarla derdin ne, ne istiyorsun?
Kafama göre rastgele takılıyorum dürüst değilim ciddiye alma sorularımı
Kızlara karşı dürüst olunmaz
Bu arada sen şey misin 28 30 gün önce düzgün kız kaldı mı falan gibisinden bir soru sormuştum baya bir tartışmıştık
Orada ki kız sen misin orada da gizli üyeydin?
Duygusallık değil güvenle alakalı bir durum
Güvenmediği adama duygusal bir şey hissetmezler zaten kızlar
Bunlar için duygu çok önemli ya.
Dostum güvenden kastım duygusallık değil kız seni tanıyacak kimsin necisin sır tutar mısın? belki psikopatsın nereden bilecek erkek değil ki güç yetirsin.. işin diğer tarafı var biz erekler birlikte olduğumuz kızları anlatıyoruz ortamlarda kız niye rezil etsin kendisini
Ee burası türkiye kızlar birşeyler yaşarsa çabucak adları ifşa olur herkes öğrenir çevresinde ne olduğunu
işte bu yüzden sevgili tadında istiyor çoğu normal biriysen ruhen bedenen kız seni tanıdıktan sonra yavşarsın zaten içinde varsa o istek kızın sana çok duygusallık hissetmese de büyük ihtimalle kabul eder tabi bu dediğim her kız için geçerli değil çok güzel olanlarının ortamı geniş olur...
Güzel kızların düzgünü yok zaten onlar güzel olduğu için yoldan çıkıyorlar
Sevgili olunca yaparlarsa da ifşa olma riski var onu da gördüm bir şey yaşadıktan sonra oğlan kızı terk ediyor
Eee bu risk her şeyde evlilikte de aynı
Var var sana denk gelmemiş
Emin ol kızların en az %70 i duygusuz ilişki istemiyor
%30 yüksek bi oran zaten yeter işte
Onu ben rastgele söyledim ama artması lazım kızların duygusallığı bırakması lazım bizle daha iyi anlaşmaları için bence