Bir adamdan hoşlanıyorum onun da benden hoşlandığını tahmin ediyorum ama emin değilim. Çevremdeki kızlarla konuşuyor rahat bana karşı mesafeli gibi. Bir yıldır tanıyorum. Sizin düşünceleriniz neler
3 ay
Bir adamdan hoşlanıyorum onun da benden hoşlandığını tahmin ediyorum ama emin değilim. Çevremdeki kızlarla konuşuyor rahat bana karşı mesafeli gibi. Bir yıldır tanıyorum. Sizin düşünceleriniz neler
Kısmen doğru çünkü beğenilmek, yanlış anlaşılmamak ve değer kaybetmemek gibi düşünceler devreye girer. İnsan önem verdiği şeyin yanında daha dikkatli olur. Ama aslında mesele konuşamamak değil, fazla düşünmektir. Bir insan birini çok önemsediğinde zihni sürekli şunu sorar “Acaba doğru şeyi mi söylüyorum?”
Bu durum sandığından daha yaygın. Hoşlanan biri bazen gerilerek daha mesafeli davranabiliyor çünkü reddedilmekten çekinebiliyor veya duygularını açığa vurmak istemiyor. Diğerleriyle rahat konuşup sana gelince biraz duraksaması aslında hoşlanma ihtimalini azaltmıyor, hatta bazen güçlendiriyor. Bir yıldır tanıyor olmanız da duygularını tartıyor olabileceğini düşündürüyor. Onunla sakin bir ortamda daha birebir iletişime geçip tepkisini gözlemlemek iyi bir fikir olabilir.
Cevap
6Cevap
Bende aynı şeyi kadınlar için düşünüyorum. Herkese çiçekli yollar bana dikenli duvar
Erkekler gerçekten hoşlandıkları kıza karşı çok ağır başlı oluyor
Alakası yok. Sevdiği kızdan utanır konuşurken ama asla mesafeli durmaz konuşmak için bahaneler bile yaratır
Dimi bencede konuşmak için bahane arar hatta laf atar. Mesafeliyse hoşlanmıyordur
Erkekler sevdiği kızla konuşurken utanır çekinir ama asla mesafeli durmaz bunlar çok farklı şeyler. Muhtemelen senin hoşlandığını anlamış istemediği için yüz vermemek adına uzak duruyor olabilir.
Evet normal insanlarla konuştuğu gibi konuşamaz zaten tabii.
Kısmen doğru
yanlış cok rahat olurum
Yanl8s
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?