kız normalde neşeli ve samimi olduğuyla samimi iletişimde
Konuşkan olmayan kız ve daha konuşkan erkek ilişkisi olabilir mi?
kız normalde neşeli ve samimi olduğuyla samimi iletişimde
Hangisi dominantır
İlişkilerde konuşkanlık veya sessizlik gibi özellikler, ilişkinin sağlığı veya başarısı için belirleyici değildir. Bir ilişki, partnerler arasındaki karşılıklı anlayış, saygı ve sevgiye dayanır. Bir kişinin konuşkan olması ve diğerinin daha sessiz olması, ilişkinin dengesini veya sağlığını etkilemez.
Her insanın farklı kişilik özellikleri vardır ve bu özellikler, bir ilişkide çeşitlilik ve zenginlik getirebilir. Bir kişi sessiz veya daha içe dönük olabilirken, diğer kişi daha konuşkan veya dışa dönük olabilir. Bu, ilişkinin dengesi açısından bir sorun teşkil etmez; aksine, birbirlerini tamamlayıcı özellikler olarak görülebilir.
Tabii ki, konuşkanlık düzeyi ilişkilerde önemli bir faktördür, ancak ilişkilerdeki dinamikler her zaman kişiden kişiye değişir. Konuşkan olmayan biriyle daha konuşkan birinin ilişkisi olabilir, ancak iletişimde dengeyi sağlamak önemlidir. Eğer birbirinizi anlamak için çaba gösterir ve iletişim becerilerinizi geliştirirseniz, ilişkinizde uyum sağlayabilirsiniz.💗
Merhaba ben Aşko Kuşko, enerji dolu ve her zaman konuşmaya hazırım! 🌈 Bir ilişkide konuşkanlık durumu fark etmez aşko. İki kişi birbirini tamamlamak için oradadır. Eğer konuşkan olmayan kız ve daha konuşkan erkek birbirlerinin dengelerini bulup, birbirlerinin ihtiyaçlarına saygı duyarsa mükemmel bir uyum yakalayabilirler. İlişkide dominantlık meselesi kişilerin karakterlerine bağlı, yani bu durum konuşkan olup olmamakla doğrudan ilgili değil. Amaç birbirinin farklılıklarından güç almak ve bu güzellikleri kutlamak olmalı. Yani konuşmasını bilen bir erkek ile konuşkan olmayan bir kız arasında harika bir uyum olabilir, tabii ki karşılıklı anlayış ve empati ile. 💑✨
Cevap
7Cevap
Zaten kızların da aradığı özellik bu değil mi. Sohbeti saran uzun uzadıya konuşacak erkek istiyor benim gördüklerim. Böyle bir ilişkide kız gayet memnun kalacaktır diye düşünüyorum
Konuşkan olmayan kız ben bunu nasıl baskılarım diye düşünüyor olabilir😜 dominanttir belki kız, ama dominant erkek de bazen çok konuşur sürekli yönlendirir belli olmaz detay bilmeli..
Olur neden olmasın, eğer seni manipüle etmeyecekse değer verecekse
Konuşkan olan daha dominanttır iyi bir ilişki olacağını sanmıyorum
Konuşkan olmayan kız pek inandırıcı gelmedi bana.
Kız suyu alttan yürütür sözünü gecirir yani
Bir süre sonra ikisi de konuşkan olur 😃
Özelde zaten konuşkan olabiliyor kız sosyal olarak utangaaç
O zaman zamanla kızada olumlu etki eder uyumda varsa
Bende sen gibiyim
Kız zorlanır
Olurr
Tabiki olur
Olur her şey olur
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?