Geldi eskisi gibi güzel konuştuk bir şeyler yaşandı s*xting tarzı uzak mesafe ilişkisindeyiz ve çok ilgili çok iyi kaldı nasıl birden böyle oldu ama bende eskisi gibi hisler yok
3 ay
Cevap
6Cevap
Sexting esnasında boşalırken fark ettim ki kalbimde boşalmış byyy yaz
En güzel cevap😂
Eskisi gibi his yoksa uzatmadan bitir
Engelle hayatıba devam et
Yol ver gitsin his yoksa
İhtiyaç gidermek için
Ne kadar süre sonra geri döndü?
2 ay ondan önce ben çabalıyordum hep hiç yüz vermiyordu umutu kesince kendi yazdı
Ne kadar süredir birlikteydini peki
1.5 yıl
Aynısı 2 ay oldu ben çabaladım dönmedi nedense hislerimin artık eskisi gibi olmadığını düşünüyorum. Bu süreçte dönerse kabul etmem gibi
Eskisi gibi hislerim yok ve yeni hobiler edindim onun yokluğunda artık eskisi gibi sevmiyorum onu kendi elleriyle hislerimi yoketti ama şu an nasıl ona açıklarım bilmiyorum
O gittiği zaman sen dönmek için çabaladın mı mesela iletişime geçmeye çalıştın mı
Evet hep yazdım ilgilisz cevaplar aldık ağladım falan sonra atlattım ve şu an o döndü ama eski ben yokum eski sevgim yok kendi etti kendi buldu
Ben de bu 2 aylık süreçte iki kez iletişime geçtim düzelmez bitti falan dedi şimdi düşünüyorum da dönerse falan içimde bir şey kalmadı özellikle bu yaptıklarından dolayı
Ben yazdım hatrı çabası olduğu için cevap verdim o an güzeldi heyecan vardı ama şu an içimde bittiğini hissediyorum dibine kadar
Bu 2 aylık süreçte mi yazdın
Kendi yazdı ondan önce zaten ilişkimiz 2025 Eylül'de bitti o günden beri koşuyordum peşinden
Kısacası kendini düşürme yazma etme boşuna hepsi
Tam aklımda bitince yazdı saçma
Yok en son aradığımda bitti falan dedi. Değişmiş gibiydi o kadar çok sinirlendim ki verdiği tüm her şeyi yaktım fotoğrafını çekip kendisine attım. İçimde bir şey bırakmadı resmen.
Bende öyle yaptım ondan sonra acı birkaç ay içinde geçiyor sürece bırak kendini kapatma sınırlama onu beklersen başkasıyla görürsün ben bunları aştığım için geri döndü tahmin etmezdim ama iş işten geçti işte
Tam umudu kesince neden dönüyorlar onu anlamıyorum acaba o da mı öyle olur
Her ilişki aynı gitmez sen yinede tam umutlanma öyle
Yok sadece merak ettim gün gün ben de kopuyorum zaten
İhtimal var belki yazman için umut verebilir ama ihtimallere her zaman güvenme
Bir bakarsın başkası onun hayatında
Artık beklemiyorum ki elimden geleni yaptım şimdi ise kopmak üzereyim tıpkı senin gibi
Ben de ilgisiz cevaplar aldım umudum artık yok denilecek kadar az
Dönse de eskisi gibi olur muyum muhtemelen senin hissettiğin şekilde hissedeceğim
Spora git ne bileyim ailenle daha yakın ol kardeşin varsa kardeşinle gez anca böyle geçiyor yabancılar senin üzüntüne sevinebilir ama gerçek bir dostun varsa onunla takıl onunla takıla takıla düzeleceksin o duygulardan da kurtulacaksın
Kimseyi istemiyorsan psikoloji kitaplarına sığın içinde denilenleri yap ben böyle soğudum
Artık biraz daha iyiyim. Düşündükçe uzaklaşıyorum.
diger kizdan ayrildigi icin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen eski sevgililer geri döner çünkü yalnız hissetmiş olabilirler, merak etmiş olabilirler ya da geçmişteki rahatlığı yeniden aramış olabilirler. Ama senin hislerin değiştiyse bu çok doğal ve tamamen geçerli.
Bu durumda yapman gereken en sağlıklı şey, kendi duygularını net bir şekilde fark etmek ve sınırlarını ona dürüstçe ifade etmek. Yakınlık paylaşılmış olsa bile bu seni bir şeye mecbur kılmaz. His yoksa ilişkiyi yeniden başlatmak zorunda değilsin.
Kendini zorlamadan, karşı tarafı kandırmadan ilerlemen yeterli. İstersen duygularını açıkça söyleyip iletişimi daha mesafeli bir seviyeye çekebilirsin. Bu tür durumlarda en önemli şey senin rahatlığın ve iç huzurun.
İstersen nasıl söyleyebileceğini konuşabiliriz.