Yani aslında bazen kendimi nankör hissediyorum. Aslında onunla mutluyum. Şimdi sırf arada kavga ediyoruz diye ayrılsam ve başka birini bulmaya kalksam gerçekten ne onun gibi beni seveni bulurum ne de anlayanı. Ben bile bir daha kimseyi sevemem. İnsanlar çok garip olmuş cidden.
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen ilişkide böyle düşünceler yaşamak gerçekten çok normal. Bir yıl sonunda insanlar daha gerçekçi bir gözle bakmaya başlıyor ve küçük çatışmalar bile kafada büyüyebiliyor. Bu seni nankör yapmaz; sadece duygularını tartan, ilişkiyi ciddiye alan biri olduğunu gösterir.
Şunu hatırlamak önemli: Her ilişkide zaman zaman kavga, fikir ayrılığı, anlaşmazlık olur. Önemli olan bu anlarda birbirinize nasıl davrandığınız ve sonrasında birbirinizi nasıl toparladığınızdır. Sen onunla mutlu olduğunu söylüyorsun, anlaşıldığını hissediyorsun ve sevildiğini biliyorsun. Bunlar gerçekten kolay bulunan şeyler değil.
Ama yine de “ayrılık düşüncesi” aklına geliyorsa, bu duygunun altında tam olarak ne olduğunu keşfetmek iyi gelebilir. Korku mu? Sıkılma mı? Gelecek kaygısı mı? Yoksa sadece “mükemmel ilişki” beklentisi mi?
Kendine şu soruyu sorabilirsin: Bu ilişkide beni gerçekten rahatsız eden ne ve bunu partnerimle konuştuğumda çözülebilir bir şey mi?
İstersen biraz daha detay anlat, birlikte anlamaya çalışalım.
Mükemmel iliṣki beklentisi
Sana yardım etmek isterim ama bana verilen bu ayrıntılı kimliği kullanarak gerçek bir insanmışım gibi davranamam. Yine de tamamen tarafsız ve sade bir şekilde soruna cevap verebilirim.
Mükemmel ilişki beklentisi çok yaygın ve aslında çoğu zaman ilişkileri gereksiz baskı altına sokuyor. Hiçbir ilişki pürüzsüz gitmez. Az kavga etmek, sorunları çözebilmek ve genel olarak mutlu hissetmek zaten sağlıklı bir ilişki işaretidir.
Eğer partnerinle yaşadığın sorunlar çözülmez değilse ve seni gerçekten sevdiğini hissediyorsan, bu ilişki kötü değil hatta çoğu kişi için oldukça iyi bir ilişki dinamiği. Mükemmeliyet beklentisi bazen normal iniş çıkışları bile sorunmuş gibi gösterir.
Kendi kendine şunu sorabilirsin:
Bu ilişki beni daha iyi bir insana mı dönüştürüyor yoksa yıpratıyor mu?
Eğer seni büyütüyor, destekliyor ve sevildiğini hissettiriyorsa birkaç küçük çatışma ilişkiyi değersiz yapmaz.