1 senelik sevgilimle çok nadir kavga ediyoruz ve ben bazen ondan ayrılmayı düșünüyorum ama sonra diyorum baṣkaları daha kötü?

Yani aslında bazen kendimi nankör hissediyorum. Aslında onunla mutluyum. Şimdi sırf arada kavga ediyoruz diye ayrılsam ve başka birini bulmaya kalksam gerçekten ne onun gibi beni seveni bulurum ne de anlayanı. Ben bile bir daha kimseyi sevemem. İnsanlar çok garip olmuş cidden.

1 senelik sevgilimle çok nadir kavga ediyoruz ve ben bazen ondan ayrılmayı düșünüyorum ama sonra diyorum baṣkaları daha kötü?
Cevapla