• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri
3 ay

Gece bir aktivite sonrası erkek kadını eve bırakmak zorunda mıdır?

r_engarenkyollar
r_engarenkyollar Takip Et
Master Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1427
Yapay Zekaya Sor
Gece bir aktivite sonrası erkek kadını eve bırakmak zorunda mıdır?
Güncellemeler
3 ay
SS teşekkürler 🙏🍁
Gece bir aktivite sonrası erkek kadını eve bırakmak zorunda mıdır?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
41 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Bihteeerrr u
    Bihteeerrr Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.

    Bırakmalı, erkek dediğinin korumacı tavrı olmalı gecenin bir vakti kadını öyle yalnız bırakmamalı eve gittiğinden emin olmalı. ✨

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısın 👍 adam olan bırakır zaten

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Evet bırakmkyorsa o kişi yanlış kişidir. Nett

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle 👍👍

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • BurcuSavcı
    BurcuSavcı Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    3 ay

    Türkiye gibi bir ülkede kadını gece tek başına yollayan bir erkeği adam olarak görmek hiçbir kadın. Ertesi güne kalmaz şutlar. Ha zorunda değilim diyenler var tabiki zorunda değilsiniz, köpeklerlerinizle yaşamak da bir tercihdir.

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Çok güzel ifade etmişsin gerçekten eline emeğine sağlık 🙏👏👏👏💞🍁

      Yorumla
  • VvEeNnÜüSsS
    VvEeNnÜüSsS Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 616 cevap paylaştı.

    Seven erkek bırakır kapısının önüne kadar ve bekler bir kaç saniye içersinde arar içeriye girdin mi aşkım diye sorar içi rahat olduktan sonra kendi evine gider aşık adam bir başka oluyor...

    2
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısın 👍 adam olan bırakır zaten

      Yorumla
  • The_metehan
    The_metehan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42 , eic 94%
    3 ay

    Yani kadın benim için vaktini harcamis beni mutlu etmiş aracın yoksa taksiyle gonderirim varsa istediği yere bırakırım, bunları yapmayan da öküz dur zaten , kadın bidaha görüşmede haklıdır.

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Çok doğru 👏👏

      Yorumla
    • The_metehan
      The_metehan
      3 ay

      Teşekkürler

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
3 ay
  • Bu tarz gecelerde eve bırakılmak bence hem nezaket hem de güven hissi yaratıyor 💫 Ama zorunluluk gibi de görülmemeli. İki taraf da kendini iyi ve güvende hissediyorsa olay tamamdır. Fotoğraftaki gibi sakin bir gece yolculuğu sometimes çok tatlı oluyor 🚗✨ Senin için bu konu bir beklenti mi, yoksa duruma göre değişir mi?

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

69

Cevap

102

Cevap

  • LastGuest s
    LastGuest Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Evet zorundadır. Gece vakti kadını yalnız bırakmak doğru olmaz.

    5
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısın 👏👏

      Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      3 ay

      Evde de yalnız kalmamalı sjdnsk

      Yorumla
    • kerem2NT
      kerem2NT
      3 ay

      Doğru. Yine de ev sahibine saygı duymalıyız. Gerekseydi sanırım söylerdi..

      Yorumla
  • sinem23__ u
    sinem23__ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 29
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.

    Evet o saatte kadın tek dönmemeli
    Centilmen olmalı erkekler.

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Çok doğru söylüyorsun 👍👏👏

      Yorumla
    • sinem23__ u
      sinem23__
      3 ay

      Sagol ablam❤

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      💖🌺

      Yorumla
  • Bravehrart
    Bravehrart Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 24
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    Bence bırakmak zorunda.

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Adam olan bırakır zaten

      Yorumla
  • Aybuke6 u
    Aybuke6 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı.

    Arkadaşlarım bile bırakıyor saat geç olunca 🙂

    0
    0 Yorumla
  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.

    Her ne olursa olsun kadınlar yalnız başına evlerine gönderilmemeli gadası

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle 👍 adamlığa sığmaz zaten bu

      Yorumla
    • nordun_gadasi
      nordun_gadasi
      3 ay

      Aynen öyle yakışık almaz

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Aynen öyle 👍

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.

    Evet zorunda.

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle 👍 adam olan bırakır zaten

  • gulahatunn
    gulahatunn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 19 , eic 100%
    3 ay

    Kimse hiçbir şeye zorunlu değil ama bırakması cidden çok karakterli bir davranış olur sonuçta ülkemiz malum gece kendi gitmesi kızın pek güvenli değil

    5
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısın çok güzel ifade etmişsin eline emeğine sağlık 🙏🥰❤️

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    3 ay

    Evet yazısız kurallardan birisidir aksi adamlığa yakışmaz.

    Sende ŞeffaflığınRitmi ile ortak sorumuza davetlisin kraliçe buyur bekliyorum:) 🙏

    Kandil simidi sever misiniz?

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      tamam pikiii 😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Teşekkürler kraliçe 🙏

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Rica ederim ne demek 🙋🥰

      Yorumla
  • Ceyhunn26
    Ceyhunn26 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 95%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Değerini bilen erkek bırakır, yarı yolda bir kadını bırakmak olmaz, benim düşüncem

    2
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle 👏👏

      Yorumla
  • Asil-Bey
    Asil-Bey Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Bugün eğlendiği kadını eve bırakmayan yarın evlendiği kadını da yalnız bırakır.

    3
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Çok güzel ifade etmişsin eline emeğine sağlık 🙏👏👏👏

      Yorumla
    • Asil-Bey
      Asil-Bey
      3 ay

      Teşekkür ederim 🌹🤗

      Yorumla
  • SefirÇakır
    SefirÇakır Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 99%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 452 cevap paylaştı.

    Bence evet zorundadır zira burası tr serveri hadi sosyolojik kısmınıda geçtim erkeğin kadını eve bırakması her halükarda gereklidir

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Çok güzel ifade etmişsin eline emeğine sağlık 👏👏👏

      Yorumla
    • SefirÇakır
      SefirÇakır
      3 ay

      Rica ederim faydam dokunduysa ne mutlu bana

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      🙏🌸

      Yorumla
  • Aynen_Haklısın
    Aynen_Haklısın Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 782 cevap paylaştı.

    Zorunluluk değil tabii ki ama seven erkek düşünür kıskanır korkar başına bir iş gelir diye gece gece. O yüzden bırakması gerek bence.

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle 👍 adam olan bir erkek kadını gecenin bir yarısı tek başına yollamaz zaten , hu sdamliga sığmaz

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      3 ay

      Aynen öyle 👍

      Yorumla
  • Hasan-ARSLAN
    Hasan-ARSLAN Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.

    Centilmen bir erkek kadını her zaman evine bırakır,
    ama kadın erkeği evine bırakmak zorunda değil.

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Çok doğru haklısın bir kadını gece vakti eve tek yollanilmasi adamlığa sığmaz 👏👏👏

      Yorumla
    • Hasan-ARSLAN
      Hasan-ARSLAN
      3 ay

      🙏🏼Mutlaka..👍🏼Ne adamlığa sığar, nede insanlığa

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle 👍 👏👏🌸❤️

      Yorumla
    • Hasan-ARSLAN
      Hasan-ARSLAN
      3 ay

      😉👍🏼👍🏼

      Yorumla
  • XG10AV
    XG10AV Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.

    Yani zorunda. İş arkadaşlarımı bile ( kadınsa ) eve bırakıyorum. Erkekleri de yolumun üstündeyse bırakıyorum.

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Süpersin 👏👏👏 olması gereken de bu zaten

      Yorumla
  • CamelotT
    CamelotT Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 381 cevap paylaştı.

    Nezaket kuralı gereği evet gece kadın sokakta yalnız bırakılır mı ayrıca bir kadını yalnız bırakan erkek saf odun dur

    1
    8 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısın 👍 bir kadını gecenin bir vakti eve tek göndermek adamlığa sığmaz

      Yorumla
    • CamelotT
      CamelotT
      3 ay

      Adamlık mı bilmem ama karaktersizlik yani ben şahsen öyle bir denyoluk yapamam şahsen

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      En güzeli ve olması gereken de bu zaten 👍 birde soruyu beğenirsen memnun olurum 🙏

      Yorumla
    • CamelotT
      CamelotT
      3 ay

      Ben onu beğendim sanıyodum 🤣

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Teşekkür ederim 🙏🌸

      Yorumla
    • CamelotT
      CamelotT
      3 ay

      Rica ederim sanki içime doğdu biri bir öküzlük yapmış gibi hissettim bir an 🤔

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      😂🙈

      Yorumla
    • CamelotT
      CamelotT
      3 ay

      Tahmin doğru galiba

      Yorumla
  • İST34MLT44
    İST34MLT44 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Evet zorunda dir beli saatte sonra gecenin karanlığı da tek yanlız olunmaz

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısın 👍👏👏 adam olan birisi bir kadını gecenin bir vakti eve tek göndermez zaten

      Yorumla
    • İST34MLT44
      İST34MLT44
      3 ay

      Normal gin içinde bırakılacak durumu müsait se yine bırakıyorum ben bir nezaket değer vermedır akiviteyi yaptık işim bitti herkes yoluna bana göre bir şey değil

      Yorumla
  • ZehirliSarmasik0
    ZehirliSarmasik0 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 99%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Eğer kadının arabası yoksa kesinlikle bırakmalı.

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      👍👍💞

      Yorumla
  • Alp608
    Alp608 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 99%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 828 cevap paylaştı.

    Evet adam gibi adam bırakma zorunluluğu hisseder.

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısın 👍👏👏 adam olan bırakır zaten

      Yorumla
    • Alp608
      Alp608
      3 ay

      Aynen öyle söylemesine bile gerek yok kadının.

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Aynen öyle 👍

      Yorumla
    • Alp608
      Alp608
      3 ay

      😉😉

      Yorumla
  • Capable_34
    Capable_34 Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 394 cevap paylaştı.

    Zorunda değildir fakat nezaket teamülleri bunu zorunlu hissettirir.

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle 👍👏👏

      Yorumla
  • MassiveStroke00
    MassiveStroke00 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Gece ya da gündüz fark etmez sevdiğim kız toplu taşımalarda taksilerde yolculuk etsin istemem

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      En güzeli 👍👏👏

      Yorumla
  • Yangınsözlühüddam
    Yangınsözlühüddam Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    3 ay

    Bunun sorumluluğunu kendinde hissedebiliyosa adamdır zaten

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısın 👍👏👏 adam olan bırakır zaten bir kadını eve tek başına yollamaz

      Yorumla
    • Yangınsözlühüddam
      Yangınsözlühüddam
      3 ay

      Eyvallah 🤝

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      🙋👍🙂

      Yorumla
  • Mahsun_J
    Mahsun_J Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 484 cevap paylaştı.

    Kesinlikle katılıyorum centilmenlik gereği bırakmalıdır

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle 👍🌸😇

      Yorumla
  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı.

    Tabiki beraber gittiyse onu güvenli olarak evine bırakmak sarttır

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      👍👍👏👏👏

      Yorumla
  • egoadamm
    egoadamm Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Evet abla zorundadır gece gece yalnız bırakmak olur mu hiç

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısın bu adamlığa sığmaz zaten

      Yorumla
  • HayretBirşey69
    HayretBirşey69 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 896 cevap paylaştı.

    Eve bırakmak kibarlıktır kadında kahve için eve davet edebilir 😅

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Vuuu 🤣🙈

      Yorumla
    • HayretBirşey69
      HayretBirşey69
      3 ay

      Öpüşmek için değil kahve içip gider 😊🙈

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Hı hı 🤣

      Yorumla
    • HayretBirşey69
      HayretBirşey69
      3 ay

      😊😊

      Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 13,1b cevap paylaştı.

    Seven sevdiğini evine en yakın yere götürüp bırakır

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısın 👏👏👏

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      3 ay

      Sağol ablacığım 🙏🏻

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      🥰❤️

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      3 ay

      🥰❤️🌺

      Yorumla
  • Nellis92
    Nellis92 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Bence zorundadır. En azindan değer veren biri bunu yapar.

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍👏🌸❤️

      Yorumla
  • Savas_Melegi
    Savas_Melegi Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    3 ay

    Evet geceleyin bırakmalı gece kadının kadın başına dışarda olması tehlikeli

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Aynen öyle 👍 tek göndermesi adamlığa sığmaz zaten

  • DOBRAVEGUVENİLİR
    DOBRAVEGUVENİLİR Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 68%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Bırakmalı, ne dicek kadına sana taksi çağırayım eve taksiyle git mi diyecek. Bana ters.

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısın 👍👏👏 gecenin bir vakti bir kadını eve tek göndermek adamlığa sığmaz zaten

      Yorumla
  • Zalminox
    Zalminox Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    3 ay

    Gecenin bir vaktinde kadını tek başına bırakmak olmaz kesinlikle eve bırakmalıdır

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍

      Yorumla
  • AsilSessizlik
    AsilSessizlik Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    3 ay

    Geç saatlerde olduysa evet ama bir zahmet bırakırken kahve içmeye çıkmasın ikisi de yoksa gecenin sonunda aile genişler Z😃

    0
    0 Yorumla
  • ofyaayeter
    ofyaayeter Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 42%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Zorunda değilim. Gönlümden geçerse yaparım.

    1
    0 Yorumla
  • Sormabeneden
    Sormabeneden Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    3 ay

    Evet zorundadır. Bi zahmet bıraksın ortalık kayil manyak dolu yani

    2
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısın 👍👏👏🌸

      Yorumla
  • Melodirüzgar34
    Melodirüzgar34 Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Kadının başına bir şey gelebilir yazmış bazı arkadaşlar ama bu onun problemi ki. Benim değil.

    Evine bırakırım ama buna mecbur değilim, sadece esimi düzenli şekilde bir yere götürüp getiririm

    0
    0 Yorumla
  • niyeUyumadınız
    niyeUyumadınız Takip Et
    Xper 3 Yaş: 41
    3 ay

    Ortam kötü ve bıraksa iyi olur adamlığın şanına yakışır.

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍🤗❤️

      Yorumla
  • Null-Null
    Null-Null Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    3 ay

    Her türlü bırakmalı alırken de bırakırken dr

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısın 👍 aksi adamlığa sığmaz zaten

      Yorumla
  • HeadSh0t
    HeadSh0t Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Bence erkek olmanın gereği olarak evet bırakmak lazım bunu yaparsan ikinci şansın kapısını da aralamış olursun ama yok kadın otobüs Le eve dönerse o ilişki artık yok demektir ☺☺☺

    0
    0 Yorumla
  • aceleon
    aceleon Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 939 cevap paylaştı.

    hayır, kimse hiç bir şey yapmak zorunda değildir, ha hoş bir jesttir kadında bunun değerini bilmelidir zaten yapması gereken buymuş gibi şımarık bi tutum sergilememelidir.

    0
    7 Yorumla
    • BurcuSavcı
      BurcuSavcı
      3 ay

      Normal saatlerde bırakmak zorunda değil ama gece geç saatde başına bir şey gele bilir ve bunu bildiği halde tek başına bırakıyorsa, kimse öyle bir adamı ne erkek olarak görmez ne de yanında durmaz.

      Yorumla
    • aceleon
      aceleon
      3 ay

      @BurcuSavcı ben yanında durur durmaz erkek olarak görür görmez diye bişey dedim mi? ben zorunda değil dedim, paşa gönlü isterse bırakmaz artık adam ne kadar insaflıysa boynunun borcu falan değil yani zannettiğiniz gibi.

      Yorumla
    • BurcuSavcı
      BurcuSavcı
      3 ay

      Kadının o "erkeğin" insafına ihtiyacı olmaz, çok sıkıntılı durumsa babası, kardeşi yardım eder zaten , genelde de kimseyi ihtiyacı olmaz. Ama şutlar geçer o "erkeği" konu bu.

      Yorumla
    • aceleon
      aceleon
      3 ay

      @BurcuSavcı ee? şutlayınca ne ne oldu? 4 milyardan 1 tanesi eksildi.
      erkeğin bu hareketi bir jesttir kural değil öyle göstermeye çalışmayı keselim.

      Yorumla
    • BurcuSavcı
      BurcuSavcı
      3 ay

      Arkadaşım kimsenin boynunun borcu değildir hiçbir şey zaten. Örneğin ben seni yolda can çekişirken görsem yardım etmek de benim borcum değil. Ama yazılı olmasa da etik ve insani kurallar vardır. Erkek kadın ilişkisinde de bu türlü davranan bir erkeği emin ol hiçbir kadın umursamaz.4 milyardan 1 değil %99 eksilir.

      Yorumla
    • aceleon
      aceleon
      3 ay

      @BurcuSavcı canım kardeşim ben galiba derdimi anlatamıyorum, yaparsın zaten yapmazsın demiyorum ama bu bir kural falan değildir adam o an paşa gönlü öyle isterse yapmaz ha yapmadı diye terk edeceksen et zaten, ben yapmak zaten insani bir jesttir diyorum yapmak zorunda falan değil çok canı isterse gecenin köründe kuş uçmaz kervan geçmez bi yerde terk de edebilir adam bunu yapmıyosa bu iyi biri olduğundandır iyi biri olmak da bir zorunluluk değildir öyle yazılı olmayan kuralları bırak yazılı olanlar bile çiğnenir kişinin canı öyle isterse.

      Yorumla
    • BurcuSavcı
      BurcuSavcı
      3 ay

      Bak arkadaşım kendin diyorsun yazılı olan kuralları bile çiğneyenler var. Herkes her istediğini yapar zaten, kimse kelepçelerle bağlı değil. Ama soru kadın erkek dinamikleri açısından sorulmuştur ve bir erkeğin bunu yapması bir jest değildir, olması gerekendir kadına göre. Örneğin erkek kadının kapısını açarsa bu bir jestdir, mutlaka yapılması gerek değildir. Yani yine söylüyorum herkes istediğini yapar, burada adı geçen "yapılması gerekendir" ifadesi ilişkinin devam etmesi ve kadının erkeğe saygı duya bilmesi bakımından söylenmiştir. Zaten yorumlarda ki çoğu erkek de bunu söylemiş. Yapmazsa kadının gözündeki saygısını kaybeder. Yoksa kim ne isterse onu yapar zaten, orası ayrı konu. Gerekeni yapmayanın biletini kesip yoluna bakarsın. Özetle herkes her istediğini yapa bilir, ama sonuçlarına da katlanır.

      Yorumla
  • Liyann
    Liyann Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 535 cevap paylaştı.

    Hayır erkek sadece sevdiği kadını eve bırakmak zorundadır. Zaten sevdiği kadın dışında ya da eşi dışında gece + bir de kadınların olduğu ortama girmesin zahmet olmazsa

    0
    1 Yorumla
    • Mbvrt
      Mbvrt
      3 ay

      @Liyann evet mantıklı

      Yorumla
  • endmuhh
    endmuhh Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 31%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.

    yanii. bi nevi. aslında tabi ki değil. aralarındaki ilişkiye bakar bu. toplumsal yazılı olmayan bi kural aslında bi nevi

    0
    0 Yorumla
  • karameleeeek
    karameleeeek Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 566 cevap paylaştı.

    Değil ama ben eve bırakanı tercih ederim 😉

    2
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Bence bırakmalı , çünkü bir kadıni gecenin bir vaktinde yalnız bırakip eve yollayana adam denmez

  • YasinTR
    YasinTR Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 10,4b cevap paylaştı.

    Tabikide. Gece iti var kopuğu var.

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısın 👍👏👏

  • No1degilha11
    No1degilha11 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 785 cevap paylaştı.

    Sana bakarak üfledim sigaramı

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      🤗😆

      Yorumla
    • No1degilha11
      No1degilha11
      3 ay

      Yok sen emojilerden daha güzelsin:D

      Yorumla
  • Roniwa
    Roniwa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 99 , eic 100%
    3 ay

    bırakması lazım recona ters yoksa

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısın 👍👏👏👏 erkek adam bir kadını gecenin bir vakti eve tek göndermez

      Yorumla
  • Olgunateş
    Olgunateş Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.

    Centilmenlik gereği, evet

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle 👍👏👏

      Yorumla
  • KhaLiSui
    KhaLiSui Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 71%
    3 ay

    Araba varsa evet, yoksa hayır.

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      👍🌸

      Yorumla
  • Neco40
    Neco40 Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı.

    Bırakmak icap eder tabi

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle 👍

      Yorumla
  • scorpiongirl429
    scorpiongirl429 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 67%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    Zorunda değil ama bıraksa tatlı olur..

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      İllaki öyle 👍

      Yorumla
  • RedStilettoLove
    RedStilettoLove Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Erkeğin yapması gereken bu

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle 👍 adam olan bırakır zaten

      Yorumla
  • Xalid15
    Xalid15 Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 578 cevap paylaştı.

    Gece vakti yalnız bırakmam.

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Süpersin 👏👏 olması gereken de bu zaten

      Yorumla
    • Xalid15
      Xalid15
      3 ay

      Tabi

      Yorumla
  • Andrews_Garden
    Andrews_Garden Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 918 cevap paylaştı.

    Bana zorundalık gibi gelmiyor severek bırakırım

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Olması gereken de bu zaten 👏👏

      Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    3 ay

    Bırakması lazim.

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle 👍

      Yorumla
  • gokantemur
    gokantemur Takip Et
    Master Yaş: 52 , eic 88%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.

    Kesinlikle tabii ki 👍

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Bencede bırakmalı çünkü bir kadını gecenin bir vakti eve tek göndermek adamlığa sığmaz

      Yorumla
    • gokantemur
      gokantemur
      3 ay

      Aynen öğle. Ben o erkeğe , erkek demem zaten şayet bu kafadaysa.. 👍

      Yorumla
  • Aslan1806
    Aslan1806 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Saygı gereği bırakması gerekir

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Evet 👍

      Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı.

    zorunda. gece saatleri güvenilir değil

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle 👍 adam olan bırakır zaten

      Yorumla
  • kerem2NT
    kerem2NT Takip Et
    Yoda Yaş: 71 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 978 cevap paylaştı.

    Kesinlikle evet.

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Bende öyle düşünüyorum 👍

      Yorumla
  • Gof34
    Gof34 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    Net söylüyorum bırakmak zorunda ula

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısın 👍👏👏gecenin bir vakti bir kadını eve tek başına göndermek adamlığa sığmaz zaten, 👍

      Yorumla
    • Gof34
      Gof34
      3 ay

      Aynen öyle ula

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      👍👍👏👏

      Yorumla
  • ƊØLƲNÂƳ
    ƊØLƲNÂƳ Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Öyle olursa güzel olur..

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle 👍

      Yorumla
  • KayipPsikopat_3
    KayipPsikopat_3 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı.

    Şu zamanda evet bırakmalı

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle 👍

      Yorumla
  • Kürekçi47
    Kürekçi47 Takip Et
    Guru Yaş: 50 , eic 100%
    3 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Bırakması lazım tabiki adamlık bunu gerektirir.

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısın 👍👏👏

      Yorumla
  • Devamını Gör (111)
Devamını Gör(156)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Gece bir aktivite sonrası erkek kadını eve bırakmak zorunda mıdır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadını akşam saatlerinde gideceği yere erkeğin bırakması mı gerekiyor? 74 cevap verildi
Bir erkeğin eşini gece vakti dışarıya göndermesi normal mi? 12 cevap verildi
Bir erkegin eşini gece vakti tek başına dışarıya çıkarması normal mi? 25 cevap verildi
Sevgilinizin akşam dışarı çıkmasına karışır mısınız, en geç kaçta evde olmalı? 32 cevap verildi
Sevgiliniz gece gec saatlere kadar disarda arkadaslariyla gezmesine izin verir misiniz? 13 cevap verildi
Sevgiliniz geç saatlere kadar dışarda vakit geçiren biri olsa bu sizin için sorun olur mu? 19 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nohut dürüm sever misiniz?
  • Sevgilin için dinini değiştirir misin?
  • İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?
  • Renklerle aranız nasıl?
  • Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?
  • En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?
  • Hangi konu seni asla üzemez?
  • Bir kadının vücudu gerçekten bu kadar kusursuz olabilir mi?
  • Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?
  • Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨