- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u 3 ayBırakmalı, erkek dediğinin korumacı tavrı olmalı gecenin bir vakti kadını öyle yalnız bırakmamalı eve gittiğinden emin olmalı. ✨
13 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍 adam olan bırakır zaten
- 3 ay
Evet bırakmkyorsa o kişi yanlış kişidir. Nett
- 3 ay
Kesinlikle öyle 👍👍
En İyi Cevaplar
3 ayTürkiye gibi bir ülkede kadını gece tek başına yollayan bir erkeği adam olarak görmek hiçbir kadın. Ertesi güne kalmaz şutlar. Ha zorunda değilim diyenler var tabiki zorunda değilsiniz, köpeklerlerinizle yaşamak da bir tercihdir.
11 Yorumla- 3 ay
Çok güzel ifade etmişsin gerçekten eline emeğine sağlık 🙏👏👏👏💞🍁
- Aşk İlişkileri konusunda 616 cevap paylaştı.
3 aySeven erkek bırakır kapısının önüne kadar ve bekler bir kaç saniye içersinde arar içeriye girdin mi aşkım diye sorar içi rahat olduktan sonra kendi evine gider aşık adam bir başka oluyor...
21 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍 adam olan bırakır zaten
3 ayYani kadın benim için vaktini harcamis beni mutlu etmiş aracın yoksa taksiyle gonderirim varsa istediği yere bırakırım, bunları yapmayan da öküz dur zaten , kadın bidaha görüşmede haklıdır.
12 Yorumla- 3 ay
Çok doğru 👏👏
- 3 ay
Teşekkürler
Yapay Zeka Cevapladı
Bu tarz gecelerde eve bırakılmak bence hem nezaket hem de güven hissi yaratıyor 💫 Ama zorunluluk gibi de görülmemeli. İki taraf da kendini iyi ve güvende hissediyorsa olay tamamdır. Fotoğraftaki gibi sakin bir gece yolculuğu sometimes çok tatlı oluyor 🚗✨ Senin için bu konu bir beklenti mi, yoksa duruma göre değişir mi?
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
102Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Evet zorundadır. Gece vakti kadını yalnız bırakmak doğru olmaz.
53 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın 👏👏
Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı. Evet o saatte kadın tek dönmemeli
Centilmen olmalı erkekler.13 Yorumla- 3 ay
Çok doğru söylüyorsun 👍👏👏
- 3 ay
💖🌺
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
3 ayBence bırakmak zorunda.
11 Yorumla- 3 ay
Adam olan bırakır zaten
Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı. Arkadaşlarım bile bırakıyor saat geç olunca 🙂
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
3 ayHer ne olursa olsun kadınlar yalnız başına evlerine gönderilmemeli gadası
13 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle 👍 adamlığa sığmaz zaten bu
- 3 ay
Aynen öyle yakışık almaz
- 3 ay
Aynen öyle 👍
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 3 ayEvet zorunda.
11 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle 👍 adam olan bırakır zaten
3 ayKimse hiçbir şeye zorunlu değil ama bırakması cidden çok karakterli bir davranış olur sonuçta ülkemiz malum gece kendi gitmesi kızın pek güvenli değil
51 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın çok güzel ifade etmişsin eline emeğine sağlık 🙏🥰❤️
Gizli Üye(30-35)3 ayEvet yazısız kurallardan birisidir aksi adamlığa yakışmaz.
Sende ŞeffaflığınRitmi ile ortak sorumuza davetlisin kraliçe buyur bekliyorum:) 🙏
13 Yorumla- 3 ay
tamam pikiii 😊
Cevap sahibi3 ayTeşekkürler kraliçe 🙏
- 3 ay
Rica ederim ne demek 🙋🥰
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Değerini bilen erkek bırakır, yarı yolda bir kadını bırakmak olmaz, benim düşüncem
21 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle 👏👏
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Bugün eğlendiği kadını eve bırakmayan yarın evlendiği kadını da yalnız bırakır.
32 Yorumla- 3 ay
Çok güzel ifade etmişsin eline emeğine sağlık 🙏👏👏👏
- Aşk İlişkileri konusunda 452 cevap paylaştı.
3 ayBence evet zorundadır zira burası tr serveri hadi sosyolojik kısmınıda geçtim erkeğin kadını eve bırakması her halükarda gereklidir
13 Yorumla- 3 ay
Çok güzel ifade etmişsin eline emeğine sağlık 👏👏👏
- 3 ay
Rica ederim faydam dokunduysa ne mutlu bana
- 3 ay
🙏🌸
- Aşk İlişkileri konusunda 782 cevap paylaştı.
3 ayZorunluluk değil tabii ki ama seven erkek düşünür kıskanır korkar başına bir iş gelir diye gece gece. O yüzden bırakması gerek bence.
12 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle 👍 adam olan bir erkek kadını gecenin bir yarısı tek başına yollamaz zaten , hu sdamliga sığmaz
- 3 ay
Aynen öyle 👍
- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
3 ayCentilmen bir erkek kadını her zaman evine bırakır,
ama kadın erkeği evine bırakmak zorunda değil.14 Yorumla- 3 ay
Çok doğru haklısın bir kadını gece vakti eve tek yollanilmasi adamlığa sığmaz 👏👏👏
- 3 ay
🙏🏼Mutlaka..👍🏼Ne adamlığa sığar, nede insanlığa
- 3 ay
Kesinlikle öyle 👍 👏👏🌸❤️
- 3 ay
😉👍🏼👍🏼
Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı. Yani zorunda. İş arkadaşlarımı bile ( kadınsa ) eve bırakıyorum. Erkekleri de yolumun üstündeyse bırakıyorum.
11 Yorumla- 3 ay
Süpersin 👏👏👏 olması gereken de bu zaten
Aşk İlişkileri konusunda 381 cevap paylaştı. Nezaket kuralı gereği evet gece kadın sokakta yalnız bırakılır mı ayrıca bir kadını yalnız bırakan erkek saf odun dur
18 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍 bir kadını gecenin bir vakti eve tek göndermek adamlığa sığmaz
- 3 ay
En güzeli ve olması gereken de bu zaten 👍 birde soruyu beğenirsen memnun olurum 🙏
- 3 ay
Teşekkür ederim 🙏🌸
- 3 ay
😂🙈
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
3 ayEvet zorunda dir beli saatte sonra gecenin karanlığı da tek yanlız olunmaz
12 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍👏👏 adam olan birisi bir kadını gecenin bir vakti eve tek göndermez zaten
- 3 ay
Normal gin içinde bırakılacak durumu müsait se yine bırakıyorum ben bir nezaket değer vermedır akiviteyi yaptık işim bitti herkes yoluna bana göre bir şey değil
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
3 ayEğer kadının arabası yoksa kesinlikle bırakmalı.
11 Yorumla- 3 ay
👍👍💞
Aşk İlişkileri konusunda 828 cevap paylaştı. Evet adam gibi adam bırakma zorunluluğu hisseder.
14 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍👏👏 adam olan bırakır zaten
- 3 ay
Aynen öyle 👍
- Aşk İlişkileri konusunda 394 cevap paylaştı.
3 ayZorunda değildir fakat nezaket teamülleri bunu zorunlu hissettirir.
11 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle 👍👏👏
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
3 ayGece ya da gündüz fark etmez sevdiğim kız toplu taşımalarda taksilerde yolculuk etsin istemem
11 Yorumla- 3 ay
En güzeli 👍👏👏
3 ayBunun sorumluluğunu kendinde hissedebiliyosa adamdır zaten
13 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍👏👏 adam olan bırakır zaten bir kadını eve tek başına yollamaz
- 3 ay
Eyvallah 🤝
- 3 ay
🙋👍🙂
Aşk İlişkileri konusunda 484 cevap paylaştı. Kesinlikle katılıyorum centilmenlik gereği bırakmalıdır
11 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle 👍🌸😇
Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Tabiki beraber gittiyse onu güvenli olarak evine bırakmak sarttır
11 Yorumla- 3 ay
👍👍👏👏👏
Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı. Evet abla zorundadır gece gece yalnız bırakmak olur mu hiç
11 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın bu adamlığa sığmaz zaten
- Aşk İlişkileri konusunda 896 cevap paylaştı.
3 ayEve bırakmak kibarlıktır kadında kahve için eve davet edebilir 😅
14 Yorumla- 3 ay
Vuuu 🤣🙈
- 3 ay
Öpüşmek için değil kahve içip gider 😊🙈
- 3 ay
Hı hı 🤣
- 3 ay
😊😊
Aşk İlişkileri konusunda 13,1b cevap paylaştı. Seven sevdiğini evine en yakın yere götürüp bırakır
14 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın 👏👏👏
- 3 ay
🥰❤️
Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Bence zorundadır. En azindan değer veren biri bunu yapar.
11 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍👏🌸❤️
3 ayEvet geceleyin bırakmalı gece kadının kadın başına dışarda olması tehlikeli
11 Yorumla- 3 ay
Aynen öyle 👍 tek göndermesi adamlığa sığmaz zaten
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
3 ayBırakmalı, ne dicek kadına sana taksi çağırayım eve taksiyle git mi diyecek. Bana ters.
11 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍👏👏 gecenin bir vakti bir kadını eve tek göndermek adamlığa sığmaz zaten
Gecenin bir vaktinde kadını tek başına bırakmak olmaz kesinlikle eve bırakmalıdır
11 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍
3 ayGeç saatlerde olduysa evet ama bir zahmet bırakırken kahve içmeye çıkmasın ikisi de yoksa gecenin sonunda aile genişler Z😃
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
3 ayZorunda değilim. Gönlümden geçerse yaparım.
10 Yorumla
3 ayEvet zorundadır. Bi zahmet bıraksın ortalık kayil manyak dolu yani
21 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍👏👏🌸
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
3 ayKadının başına bir şey gelebilir yazmış bazı arkadaşlar ama bu onun problemi ki. Benim değil.
Evine bırakırım ama buna mecbur değilim, sadece esimi düzenli şekilde bir yere götürüp getiririm
00 Yorumla
3 ayOrtam kötü ve bıraksa iyi olur adamlığın şanına yakışır.
11 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍🤗❤️
Her türlü bırakmalı alırken de bırakırken dr
11 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍 aksi adamlığa sığmaz zaten
Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Bence erkek olmanın gereği olarak evet bırakmak lazım bunu yaparsan ikinci şansın kapısını da aralamış olursun ama yok kadın otobüs Le eve dönerse o ilişki artık yok demektir ☺☺☺
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 939 cevap paylaştı. hayır, kimse hiç bir şey yapmak zorunda değildir, ha hoş bir jesttir kadında bunun değerini bilmelidir zaten yapması gereken buymuş gibi şımarık bi tutum sergilememelidir.
07 Yorumla- 3 ay
Normal saatlerde bırakmak zorunda değil ama gece geç saatde başına bir şey gele bilir ve bunu bildiği halde tek başına bırakıyorsa, kimse öyle bir adamı ne erkek olarak görmez ne de yanında durmaz.
- 3 ay
Kadının o "erkeğin" insafına ihtiyacı olmaz, çok sıkıntılı durumsa babası, kardeşi yardım eder zaten , genelde de kimseyi ihtiyacı olmaz. Ama şutlar geçer o "erkeği" konu bu.
- 3 ay
Arkadaşım kimsenin boynunun borcu değildir hiçbir şey zaten. Örneğin ben seni yolda can çekişirken görsem yardım etmek de benim borcum değil. Ama yazılı olmasa da etik ve insani kurallar vardır. Erkek kadın ilişkisinde de bu türlü davranan bir erkeği emin ol hiçbir kadın umursamaz.4 milyardan 1 değil %99 eksilir.
- 3 ay
@BurcuSavcı canım kardeşim ben galiba derdimi anlatamıyorum, yaparsın zaten yapmazsın demiyorum ama bu bir kural falan değildir adam o an paşa gönlü öyle isterse yapmaz ha yapmadı diye terk edeceksen et zaten, ben yapmak zaten insani bir jesttir diyorum yapmak zorunda falan değil çok canı isterse gecenin köründe kuş uçmaz kervan geçmez bi yerde terk de edebilir adam bunu yapmıyosa bu iyi biri olduğundandır iyi biri olmak da bir zorunluluk değildir öyle yazılı olmayan kuralları bırak yazılı olanlar bile çiğnenir kişinin canı öyle isterse.
- 3 ay
Bak arkadaşım kendin diyorsun yazılı olan kuralları bile çiğneyenler var. Herkes her istediğini yapar zaten, kimse kelepçelerle bağlı değil. Ama soru kadın erkek dinamikleri açısından sorulmuştur ve bir erkeğin bunu yapması bir jest değildir, olması gerekendir kadına göre. Örneğin erkek kadının kapısını açarsa bu bir jestdir, mutlaka yapılması gerek değildir. Yani yine söylüyorum herkes istediğini yapar, burada adı geçen "yapılması gerekendir" ifadesi ilişkinin devam etmesi ve kadının erkeğe saygı duya bilmesi bakımından söylenmiştir. Zaten yorumlarda ki çoğu erkek de bunu söylemiş. Yapmazsa kadının gözündeki saygısını kaybeder. Yoksa kim ne isterse onu yapar zaten, orası ayrı konu. Gerekeni yapmayanın biletini kesip yoluna bakarsın. Özetle herkes her istediğini yapa bilir, ama sonuçlarına da katlanır.
Aşk İlişkileri konusunda 535 cevap paylaştı. Hayır erkek sadece sevdiği kadını eve bırakmak zorundadır. Zaten sevdiği kadın dışında ya da eşi dışında gece + bir de kadınların olduğu ortama girmesin zahmet olmazsa
01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. yanii. bi nevi. aslında tabi ki değil. aralarındaki ilişkiye bakar bu. toplumsal yazılı olmayan bi kural aslında bi nevi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 566 cevap paylaştı.
3 ayDeğil ama ben eve bırakanı tercih ederim 😉
21 Yorumla- 3 ay
Bence bırakmalı , çünkü bir kadıni gecenin bir vaktinde yalnız bırakip eve yollayana adam denmez
Aşk İlişkileri konusunda 10,4b cevap paylaştı. Tabikide. Gece iti var kopuğu var.
11 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍👏👏
- Aşk İlişkileri konusunda 785 cevap paylaştı.
3 aySana bakarak üfledim sigaramı
12 Yorumla- 3 ay
🤗😆
- 3 ay
Yok sen emojilerden daha güzelsin:D
bırakması lazım recona ters yoksa
11 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍👏👏👏 erkek adam bir kadını gecenin bir vakti eve tek göndermez
Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Centilmenlik gereği, evet
11 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle 👍👏👏
Araba varsa evet, yoksa hayır.
11 Yorumla- 3 ay
👍🌸
Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Bırakmak icap eder tabi
11 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle 👍
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
3 ayZorunda değil ama bıraksa tatlı olur..
11 Yorumla- 3 ay
İllaki öyle 👍
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
3 ayErkeğin yapması gereken bu
11 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle 👍 adam olan bırakır zaten
Aşk İlişkileri konusunda 578 cevap paylaştı. Gece vakti yalnız bırakmam.
12 Yorumla- 3 ay
Süpersin 👏👏 olması gereken de bu zaten
- Aşk İlişkileri konusunda 918 cevap paylaştı.
3 ayBana zorundalık gibi gelmiyor severek bırakırım
11 Yorumla- 3 ay
Olması gereken de bu zaten 👏👏
Bırakması lazim.
11 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle 👍
- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
3 ayKesinlikle tabii ki 👍
12 Yorumla- 3 ay
Bencede bırakmalı çünkü bir kadını gecenin bir vakti eve tek göndermek adamlığa sığmaz
- 3 ay
Aynen öğle. Ben o erkeğe , erkek demem zaten şayet bu kafadaysa.. 👍
Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Saygı gereği bırakması gerekir
11 Yorumla- 3 ay
Evet 👍
Aşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı. zorunda. gece saatleri güvenilir değil
11 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle 👍 adam olan bırakır zaten
Aşk İlişkileri konusunda 978 cevap paylaştı. Kesinlikle evet.
11 Yorumla- 3 ay
Bende öyle düşünüyorum 👍
Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Net söylüyorum bırakmak zorunda ula
13 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍👏👏gecenin bir vakti bir kadını eve tek başına göndermek adamlığa sığmaz zaten, 👍
- 3 ay
👍👍👏👏
Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Öyle olursa güzel olur..
11 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle 👍
- Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı.
3 ayŞu zamanda evet bırakmalı
11 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle 👍
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bırakması lazım tabiki adamlık bunu gerektirir.
11 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍👏👏
- Devamını Gör (111)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 