22 yasinda hic sevgilisi olmamis erkek olmak normal mi, bu bos gecen gençlik hissiyle nasil bas edilir?

22 yaşında hiç sevgilisi olmamış erkek olarak şunları söyleyeyim bundan sonra da olmasının bir anlamı yoktur herkesin sevgilisi oldu gezip tozdular her şeyi yaşadılar bense hiçbir şey yaşamadım kişisel bakımıma özen gösteriyorum kendimi geliştiriyorum geliştirmeye devam edeceğim ama boşa giden gençliğim geri gelmeyecek ve herkes sevgilileri ile bir şeyler yaptılar mesela yemeğe gittiler konuştular karşılıklı etkileşim yaptılar belki doğum günlerini kutladılar her şeyi yaşadılar ben ise boşa giden gençliğim için yapacak bir şey yok
22 yasinda hic sevgilisi olmamis erkek olmak normal mi, bu bos gecen gençlik hissiyle nasil bas edilir?
Cevapla