23 yaşında bir erkeğin ilişki yaşamamasından utanması normal mi?

sevgilimin hiç ilişkisi olmamış. geçmiş ilişkilerini sorduğumda anlatmamıştı. prestij meselesi benden soğursun falan diyordu. ben de fazla ilişkisi olduğunu düşünmüştüm. utandığı için söyleyememiş. yalan söylemek istemediği için de çok değil ya da az diyerek geçiştirmiş. normal mi bu? bir erkek neden ilişki yaşamamış olmaktan utanır ki? kendini hayatındaki insana adıyacak olması güzel bir şey değil mi? neden utanılır bundan?
23 yaşında bir erkeğin ilişki yaşamamasından utanması normal mi?
Cevapla