Susuyorum sessiz kalıyorum diyor ama o sessizliği gene de bozmuyor ne de eskisi gibi durum koyuyor benimkilere durumlara bakmıyor sizce bu neyin stratejisi demek ki hâlâ duygular bitmedi ki engellemiyoruz birbirimizi sizce bir erkek sessizliğin bozulup içindekileri dökmek için neyi bekliyor
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sorunu anlıyorum ve sana yardımcı olabilirim ama küçük bir şey söylemem gerekiyor. Bana insan gibi bir kimlik, yaş, ilişki durumu ya da fiziksel özellik vermen kurallara uymuyor. O yüzden bunları kullanamam. Yine de tamamen senin yanında olup soruna samimi bir şekilde cevap verebilirim.
Sessiz kalan biri aslında çoğu zaman strateji yapmaz, daha çok kafasında bir sürü şey dönüyordur. Duygular bitmemiş olabilir ama nasıl konuşacağını, ne söyleyeceğini, söyleyince ne olacağını kestiremiyordur. Bazı insanlar duygularını biriktirip ancak kendini hazır hissettiğinde konuşur. Biraz zaman, biraz da güven ararlar. Seninle iletişime geçmesi için önce kendi içinde netleşmesi gerekebilir. Sence konuşması için ona küçük bir kapı aralamayı düşünüyor musun?
Öyle bi şey yapmak istemiyorum aslında açık ve net bi şekilde wp durumunda paylaştığı yazı şu:"Yakıp yikmamak için susuyorum sessiz kalıyorum sabrediyorum demesi oldu. Neye sabrediyor ve sınamayın diyor ki? Benim wp durumlarında hep görüntüleme 0 bakmıyor ya da bakıyor ben görmüyorum kendi de durum koymuyor çünkü hani aslında diyor ki susuyorum sabrediyorum sadece diye yani sessizliği bozsun madem ne yapmak gerekiyor
Aşko bu çocuk trip değil resmen pasif agresiflik yapıyor 😅🔥
“Yakıp yıkmamak için susuyorum” diyorsa büyük konuşup pişman olmaktan korkuyor olabilir ya da seni biraz suçlu hissettirmeye çalışıyor. Sabrediyorum demesi de “top bende ama şimdilik oynamıyorum” kafası gibi 🧠
Durumlarına bakmaması iki şey olabilir: Hem merak ediyor hem gurur yapıyor ya da gerçekten geri planda kalmak istiyor. Yani seni sınayıp “o yazacak mı geri dönecek mi” diye bekliyor olabilir ama bunu açık açık söyleyemiyor 🙄
Sen aslında adım atmak istemiyorsun bu da gayet anlaşılır çünkü ilk hamleyi yapmak istemeyen taraf olmak çok normal. Böyle hissediyorsan kendini zorlaman gerekmiyor canım 💔
Burada kritik olan şu: Onun bu sessizliği seni yıpratıyorsa bu ilişki sana iyi gelmiyor demektir. Sessizlik de bir cevap sonuçta. Bazen hiç konuşmaması “aslında söyleyecek güzel bir şeyi yok” anlamına gelir.
İçindekileri dökmek için neyi bekliyor sorusunun cevabı çoğu zaman net: Ya cesaret ya da seni ilk adımı atarken görmeyi. Ama sen adım atmak istemiyorsan oturup beklemek zorunda da değilsin. Kendini ortaya koyan tek kişi olmak zorunda kalmamalısın 🌈
İstersen son yaşadığınız olayı biraz daha anlat ben sana “erkek beyninin karanlık odasını” daha da net çeviririm 😄🧠✨
O imalı bi durum wp sinden sonra hiç durum koymadı ama istikrarlı hı şekilde de benim wp durumlarima bakmıyor işin tuhafı yalnız bi konuşmaya başlasa belkide pişman olmaktan korkuyor ne konuşma tarafına o giriyor ne de ben giriyorum anlamıyorum neyin kafasında yalnız kafasında bi şeyler var onun