İş yerimde bir çocuk var, sürekli bakıyor, bi linkedin hesabımı bularak, benim için yazmak çok zor ne tepki verirsin bilemedim, işten sonra beraber yürüyelim mi yolu, zaten beraber aynı yolu gidiyoruz demişti, ben de uygun bir dille reddetmiştim, o günden sonra her gün konuşuyoruz, işte pek konuşan biri değil sessiz sakin işini yapıyor, ama bana yazıyor, moralim bozuk olunca ne oldu diye soruyor, bir de markete giderken bana da bi şeyler alıyor, bir de akşam 15 dakika falan yazışıyoruz, ama işteyken sürekli ama sürekli bakıyor, çıkarken bilerek yavaş çıkıyor ki beraber gidelim yolu, ama başka bir şey söylemiyor, ne de özel bir şey sormuyor, bunun anlamı ne, ne yapmaya çalışıyor
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer