Sizce karşı cins ile sağlıklı bir ilişki kurmanın en temel gereklilikleri neler?

Bazı insanlar görüyorum. Her şeyin değişmesi ve düzelmesi için hayatına birinin girmesini bekliyorlar. Hayatlarının hatası. Bir insan hayatında bir şeyleri kendisi değiştiremiyorsa, kişisel gelişimine devam edemiyorsa, kendisi hayatıyla ilgili çaba göstermeyip birinin gelip onu kurtarmasını bekliyorsa o kişi kimseyi hayatına almasın. Hayatındaki insana yük olur sadece. İnsan hayat yolculuğunda tek başınadır. Hayatına giren kişi onun yol arkadaşı olur sadece. Başta dediğim düşüncede olan insanlar ise tüm hayatını birine bağlama düşüncesinde oluyorlar. Sonra en ufak çıtırdamada hayatları bitmiş gibi hissediyorlar. Halbuki hayat bir şekilde devam ediyor. Bir insan bu noktada hayatına devam edebilecek kadar bireysel güce ve öz saygıya sahip olmalı. Tabii ki saygı, sevgi, sadakat, anlayış, kafaların uyumu vs. vs. bunlar ilişki için olmazsa olmaz temel yapılar ama bir insanın tüm hayatı, her şeyi tek bir kişiye bağlanamayacak kadar da değerli. O kişi bir gün sizi üzecek olursa tüm hayatınızı darmadağın edecek konumda olmamalı. Bu konuma konmamalı yani. Bence bunun fark edilmesi gerekiyor.

Sizce karşı cins ile sağlıklı bir ilişki kurmanın en temel gereklilikleri neler?
Cevapla