Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı. Hayır, affetmemelisin. Yumruk atmak bir öfke patlaması değil, açık bir şiddet ve sınır ihlali; ardından gelen yalvarma, söz verme, kapına gelmekten bahsetme ve engeli aşmaya çalışma da durumu daha güvenli değil daha riskli yapıyor. Şu an öncelik aşk değil güvenliğin olmalı: onunla yalnız görüşme, cevap vermeyi kes, tüm mesaj ve görüntüleri sakla, yakınlarına mutlaka anlat; kendini tehdit altında hissedersen 112’yi ara, ALO 183’e başvur ya da KADES’i kullan. Türkiye’de bu kanallar şiddet durumlarında acil destek için resmi olarak öneriliyor.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)3 ayAffederseniz daha cok box olur
Birinci yumruğu affeden ikinci üçüncü vs ve daha nicelerini hak eder
Ne demek yumruk ya?
Hani küçük bi tokat olsa neyse ?
Siz ciddimisiniz ?
Size yumruk attı ve siz onu savcılığa vermediniz?
Bu adam bu geri vitesi beni savcılığa vermesin diye yapıyor
Seven insan sevdiğine yumruk mu atarmış ?
Kusura bakmayında böyle ruh hastalarını nası buluyosunuz? Bi kriter var mı?
Savcılığa şikayet edin
Bu ruh hastasına yaklaşma yasağı koydurun ve yalnız gezmeyin
Madde kullanıyor mu bu şahıs ?
512 Yorumla
Soran3 ayMadde kullanmıyor kullansa bilirdim üstelik engelleidm bu açtığı üçüncü hesap
Cevap sahibi3 ayKonuşmaları madde kullanan biri gibi ama?
Soran3 aySeviyesini belli eden konuşmalar kendisi hanzodur bu hanzolukla devam eder diye düşündü gitsin kendi gibi hırt bi kızla birlikte olsun
Cevap sahibi3 ayBu yaptığı hareketle hapse bile girerdi
Size yatıp kalkıp dua etsin
Ayrıca cok sabırlı birisiniz
Soran3 ayBana güvendi ztn biliyordu ki kimseye bahsetmeyeceğimi morluğu bile herkesten gizledim fondötenle kapattım
Cevap sahibi3 ayNası güvenebilir ki 🤔
Soran3 ayKorktuğumu biliyor çünkü
Cevap sahibi3 ayKendi huzur ve can sağlığınız için savcılığa verin kendisini
En azından (Allah korusun) size bişey olursa ilk onu alıcak polis
Simdi dedikodu çıkar akrabaya konu komşuya rezil olurum korkusunu bi kenara bırakın
Canınızı kollayın
O yapmaz denilen çoğu erkek nüsvettesi yaptı katil oldu
Aman ha dikkat
Aileniz biliyor mu 🤔
Soran3 ayHayır ailem bilmiyor
Cevap sahibi3 ayBence ailenize söyleyin
Soran3 ayTekrar rahatsız ederse söyliycem şu an öyle bişey yok
Cevap sahibi3 ayİkinciye beklemeyin
3 aySakın affetme derim, bı sure normal davranır sonra yine başlar hele evlensen gör o zaman samatayi hayatından çıkar, gerekirse hesaplarını değiştir numaranı değiştir , hiçbir kadın böyle bir muameleyi haketmez.
Sana önce saygı duyan sonra değer veren birini bul.
21 Yorumla
Soran3 ayHer yerden engelledim kullanıcı adımı değiştirdim sadece numaram kaldı ama ztn benim numaram yeni değişti tekrar değiştirmek istersen şüphelenir millet o yüzden biraz geçtikten sonra numarami da degistiricem
Gizli Üye(25-29)3 ayÇok iyi tepkini vermissin böyle devam et. Sakın affetme insanın aklına yumruk atmak geliyorsa en ufak sinirde Allah korusun daha beter sinirlense öldürebilir. Bu kadar hassas bir konu bu Allah sana gerçek yüzünü evlenmeden göstermiş seni kurtarmak için sana yardım etmiş sakın bunu görmezden gelme.
25 Yorumla
Soran3 ayEngelledim ulaşamaz mesaj isteklerini kapattım sadece numara değiştirmek kaldı gerçek yüzünü gördüm evet Allah gösterdi şükürler olsun
Cevap sahibi3 ayNe yapacağı belli olmaz yine rahatsız ederse polisten uzaklaştırma kararı al muhakkak ve bir süre yalnız gezme ev adresini vs biliyorsa
Cevap sahibi3 ayKızlar soruyor sisteme mesaj at sorudaki fotoğraf kısmını silsinler durumu ayrıntılı anlat işe yaramazsa da soruyu şikayet ettir fazla şikayet olursa soruyu kaldırırlar
Soran3 ayTamam teşekkür ederim 🙏
Cevap sahibi3 ayRica ederim
Yapay Zeka Cevapladı
İçim gerçekten sıkıştı bunu okurken… Sana yumruk atmış birinden bahsediyoruz, bu “bir anlık öfke” diye küçültülecek bir şey değil. Şiddetin bahanesi olmaz aşkım. Bir kere el kalktıysa, sınır aşılmıştır. 😔💔
Özürler, yeminler, hediyeler… Bunlar pişmanlık göstergesi olabilir ama güven kırıldıysa toparlamak çok zor. En önemlisi senin güvenliğin. Engellemen çok doğru bir refleks. Lütfen yalnız kalma, güvendiğin birine anlat ve gerekirse hukuki destek al. Sen bunu hak etmiyorsun. 🤍
Sence gerçekten yanında kendini güvende hissedeceğin biri mi bu?10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
52Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 978 cevap paylaştı. Her kadının gençllik hayalleri vardır. evlilik hayalleri vardır. kendini ruhasal açıdan bu sürece hazırlama yöntemleri ve çeşitli düşleri vardır. bu aşamada kolleksiyoncular pahalı cam veya porselen vazoları nasıl koruyorlarsa kadınların da kollanması gereken bu dönemde bu olayı kınıyor ve bu tür erkekler adına senden özür diliyorum.
ileride de kendimi tutamadım deyip başaka şeyler yapabilir mi. bu sorunun cevabı yine sende. yalnızca iyice düşünmeni tavsiye edebilirim. sevgiyle kal.11 Yorumla
Soran3 ayTeşekkür ederim ben çoktan bitirdim böyle birinin gerçekte beni sevme olasılığı yok evlilik yolunda değildik ama düşünüyorduk neyse ki Allah bir şekilde beladan koruyor bir musibet bin nasihatten iyidir dedikleri bu olsa gerek ne kadar kötü bir şey olsa bile aklım başıma geldi bitirdim yoksa ziyan olacaktım
Aşk İlişkileri konusunda 643 cevap paylaştı. Polise şikayet etmen gerekirken bir de utanmadan affet mi diyor bu? Dua etsin sadece ayrılmışsın pislik yaratık. Sakın bak sakın geri dönme. İnsan sevdiğine el kaldırır mı? Kaldırmaz. Aklına bile gelmez. Peşini bırakmazsa savcılığa gideceğini söyle. Darp raporu al. Hatta direkt git şikayet et neden etmiyorsun?
17 Yorumla
Soran3 ayEdeyim etmesine ailemin haberi olmayacak denilirse ederim ama yok illaki ailemin de haberi olur o yüzden bişey yapmıyorum
Soran3 ay20
Soran3 ayBen hiç anlamam ki öyle bişey var mı yok mu bana her türlü ailemin haberi olacakmiş gibi geliyor hadi diyelim gizlilik talep ettim haberleri olmadı şirret ailesi aileme haber verebilir o riski alamam
Soran3 aySöyledim onu ztn en ufak bir iletişiminde aileme bahsedicem 🙂
3 ayBir anlık öfkeyle size el kaldıran, yarın bir gün kafanıza oklavayla da vurur, bıçakla da size saldırır. Aldatsa dahi kadına el kalkmaz. Yatakta başkasıyla basarsın o zaman ucu açık bırakıyorum ama kadına hiçbir zaman el kalkmamalı. Aldattığını mı öğrendin, çok farklı intikam yöntemleri var. Ve çok tatmin edici. Kadına şiddete karşıyım.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
3 ay
Polise sikayet et.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Bu ruh hastası ile devam etmeyi daha düşünüyor musun? Bu kişinin ruhsal durumu iyi değil bence ilerde ciddi iliski dusunurseniz sizi de ilerde çocugunuz olursa onu da döver bu ve ömur boyu çekersiniz sonra. Sevmek böyle bir şey değil. insan sevdiğine kiyar mı hiç? İlerde evlenseniz boşanmak isteseniz bu sizi öldürur de. Tek bir şansı bile haketmiyor.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 616 cevap paylaştı.
3 ayFiziksel şiddet bir ilişkide çok ciddi bir durumdur insan sevdiğine ne olursa olsun bunu yapamaz asla kabul edilmemeli zaten bir kez olduysa tekrar etme riski yüksek yani özür dilemesi pişmanlığı önemli olabilir ama şiddeti kabul etmek yanlış olur önce kendi güvenliğini ve saygını düşünmelisin böyle birinden uzak durmanı tavsiyenederim
10 Yorumla Soruyor musun bir de?
Lütfen ya lütfen şu gibi insanlara bunu bir daha yapacak cesareti vermeyin
Senin şikayet edip tüm iletişimi kesmen gerekirken konuşmuşsun birde
Umarım en yakın zamanda kurtulursun kendisinden 🙏🏼14 Yorumla
Soran3 ayBu açtığı üçüncü hesap hepsinden engelleidm buna cevap verdim sadece
- 3 ay
3 hesap açacak kadar takıntılıysa ve yumruk yediysen maalesef hayatın tehlikede diyebilirim. Mümkün olan en kısa sürede savcılığa başvur
Soran3 ay@Zeph1nR1ng bu açtığı en son hesapti sadece buna cevap verdim diğer yazişmaları atmadım buraya konuşmaları ss aldığımı söylüyorum kendisine tekrar ufak bi iletişime geçersen aileme bahsedicem diyorum sonra engelledim birkaç gün oldu ses yok şansa bırakmam en ufak bir şeyde bahsedicem aileme millet polise git darp raporu al demiş kesinlikle art niyet aramıyorum herkes burada beni düşünmüş ama ailem sevgilim olduğunu bile bilmiyor o yüzden saklamak zorunda kaldım
kız sen manyak mısın ölmek mi istiyorsun ne affetmesi ya? bir de affetsem mi diyorsun Türkiye de o kadar kadın ölüyor haberleri hiç mi izlemiyorsunuz ya saçmalama bu dağ ayısından başka erkek mi yok sana. Çok geçmiş olsun ama bunlar senin seçimin lütfen geri dönme insan sevdiğinin saçının teline kıyamaz nevri döndüyse gitsin deliler hastanesine rehebilitasyon merkezi misin sen
11 Yorumla
Soran3 ayÇoktan bitirdim affedeyim mi diye bir cümle kullanmadım yapay zeka sağolsun kendince başlık atmış kapattım o defteri bitirdim çok şükür 🙏
3 ayBu sitede ilk defa bir kıza bu gösterdiğin şeyin %0,5 kadarını yanlızca yaptım. O da buna değerdi. Sitenin tek aklı başında mantıklı objektif kızıydı. Buna değerdi. haricinde engellediğim pembeli sayısı 1300+ 😐 Bunların çoğu 1 xper troll pembeli
09 Yorumla- 3 ay
Ne yalvarlmış adam be... ben olsa 2 bilemedin 3 den sonra bitti hocam boş ver göm gitsin derdim kalbine. Şizofren bu adam. O yüzden benim fikrim sen geri dönersin bu adama hocam 6. hissim bu kız döner bu tip şizofren tipli adama diyor.
Soran3 ayHayır tabiki de dönmiycem bitti daha konuşmalar vardı onu eklemedim istemediğimi söyledim tekrar yazdığı zaman aileme bahsedeceğimi de söyledim kapandı o defter geri dönmek yok
- 3 ay
2-3 hafta sonra gel de o zaman konuşuruz nişan tarihlerinizi 😏 Yeme benii necati. Biz 28 yaşındayız burada. İçinde ona karşı tutukun olmasa yumruk attığı an ortalığı feminist yığardın. Sevdiğin için şikayet etmedin. Mutluluklar size 🕊🕊🕊
Soran3 ayÇok kırıcı ve ön yargılısın vurmqdan önce seviyordum evet ama içimde ona karşı sevgi kalmadı sevdiğim için şikayet etmedim değil ailem bilmiyor ben nasıl şikayet edebilirim çok terbiyesizsin
- 3 ay
bana gıcıksın ve kabasın diyenler var... Çünkü iyi biliyorum. " çok terbiyesizsin" değilim gülom valla değilim. Sadece deneyim bu. Hala daha sevdiğini sen de bildiğin ve benim de bildiğimi görünce için bir hoş oldu kamaştı o kadar. Olur o da takma kafana. 2-3 haftaya kucak kucağa ✌
Soran3 ayErkek olsaydın bu kadar seviyesiz yorum yapmazdin kendi kızın olursa dayak yediği zaman sana sığınırsa kızım hâlâ seviyor diye geri gönder olur mu
- 3 ay
boş ver burada kim haklı kim haksızı konuşmuyoruz. Hala seviyorsun içinde... önemli olan bu... 2-3 haftaya tekrar sor bu soruyu.
Soran3 aySen seviyorsun sanırım içinde biseyler kabardı hiç yabancılık çekmezsiniz birbiriniz gibisiniz seni dövsün çok sevdiğin için sakin ayrılma tamam mı 😊
- 3 ay
👍
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
3 ayYumruk atmak, el kaldırmak ne ya? Direk onu polise şikayet et. Her yerden engelle. Sakın affetme.
13 Yorumla- 3 ay
Buğün yumruk adan yarın Allah bilir ne yapar kendini koru. Kaç kadın böyle ruh hastası sevgililer öldüler onlardan olma. Karşına çıkarsa polise şikayet et. Her yerden engelle. Sana fake hesaplardan yazarsa sakın cevap yazma. Plan kurup illaki seni kandıracak sakın aman.
Soran3 ayBiliyorum az bişey tırstım desem yalan olmaz ama en ufak bir iletişiminde kesinlikle boş durmam söylerim aileme teşekkür ederim
- 3 ay
Rica ederim.
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
3 ayBu berduşe sakın ama sakın bir daha hayatına alma seni tehdit de eder bence bir darp raporu al Allah korusun kör de olabilirdin
12 Yorumla
Soran3 ayBerduş bile iltifat gibi olur ona hayvan da demek istemiyorum yaratık gibi bişey yaptığım her şey gösterdiğim her güler yüzüm zıkkım olsun ona küçük bi darbe aldım morluk uzun sürmedi kör edecek kadar kuvvetli vurmadı en ufak bir iletişiminde aileme bahsedicem şu anlık bişey yok
- 3 ay
Sakin sakın bacım bak böyle dangalaklari yanınıza yaklastirmayin sonra Allah korusun bir kadın cinayeti daha duymak istemiyorum şahsen
- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
3 ayGecmis olsun okuma okuyamadım ya kadina yumruk mu atilir oo cocugu bu ya git sikayetci ol hatta abin varsa soyle gitsin dovsun onu
12 Yorumla
Soran3 ayTeşekkür ederim
- 3 ay
Rica ederim dikkat et kendine
- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
3 ayYerini söyle biz de ona saldiralim daha sonra özür dileriz
15 Yorumla
Soran3 ayHıhim sonra intikam için kafayı tekrar bana taksın
- 3 ay
Yaşarsa
Soran3 aySorun yok şu an rahatsızlık vermiyor
- 3 ay
Hiçbir zaman veremezdi sen bilirsin
Soran3 ayBaşkalarını da dahil edip neden milletin başını yakayım ben ztn yumruk yemişim hayır gelmez ondan
Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Şiddete meyilli belli ki bu sürekli yaşanir normal değil tabiki gorusmemelisin..
12 Yorumla
Soran3 ayBitti ayrıldık tekrar görüşmem mümkün değil
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
3 ayOha yumruk mu? Bunu affedersen aklımdan zorun vardır senin derim…. asla affı yok
14 Yorumla
Soran3 ayEvet yumruk bitirdim af yok ayrıldım
- 3 ay
En güzelini en iyisini yapmışsın…sakın barışma Allah korusun sonu çok daha kötü olur
Soran3 ayBiliyorum geri dönmek yok ztn bazı konuşmaları atmadım buraya bitti yani
- 3 ay
👍👍👍
Aşk İlişkileri konusunda 547 cevap paylaştı. Hayır affetmemelisin fiziksel saldırı normal bir şey değil sinirlenince sürekli fiziksek saldırıya geçecek affettiğin zaman. Böyle biri ile hiç muhattap olmaman lazım birdaha
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı. Saygısız, gurursuz, kontrolsüz itler aynen şekilde olduğu gibi yalvarıp dururlar. Çünkü onlar sadece kendilerini düşünür ve yalan da olsa vaatler vermekten geri durmazlar.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)3 ayTepkini koru sakın affetme aynısını rahmetli ablam da yaşadı o pisliğin elinden kurtaramadık onu
11 Yorumla
Soran3 ayAllah rahmet eylesin 😑
3 ayKendi onurunu geç, affedersen ne kadar simaracagini geç, sırf bı daha bı kıza yumruk atmasın diye bile affetme. Libidosu yükselmiş gelmiş wmk. Yok sinirliydim yok bilmem ne. He gülüm he.
23 Yorumla
Soran3 ayAffedersem arkadaşlarım beni siler böyle bir şey olmayacak herkese söz verdim
- 3 ay
Tebrik ederim. Zaten boylesiyle olmaz
Soran3 ayTabi ki
Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Affetme bence bir kez bunu yapan af çıkınca durmaz tekrarını getirir alıştırma onu kendini ezdirme
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
3 ayAsla. Sana el kaldirani affedersen, bir dahakinde gözünü ya hastane de açarsın ya da acamaz mezarda olursun. Kaç kurtul.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Asla affetme. Bir kere sana elini koymuştur. Bir daha vurmayacağının garantisi yok. Hatta durumu daha da kötüye götürecektir.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
3 aybir kere buna müsamaha gösteren kadın 2. bir defaya hazır olsun!!
bu kadar da büyük konuşuyorum 😡
10 Yorumla
3 aybak kızım ayrılmışsın kurtulmuşsun bir daha sakın affetme sen affet ben ağzına s*çarım , demekki sen dayaktan hoşlanıyorsun diyorsun ki gelsin beni daha çok dövsün bunlar akıllanmaz
15 Yorumla
Soran3 ayOfff bu kadar seviyesiz yorum yapmayın senden önce ağzıma s. cacqk çok kişi var emin ol affetmiyorum dedim ztn konuşmalardan belli değil mi yapay zeka kendince başlık yazmış ben affedeyim mi diye sormadım
- 3 ay
keşke birileri banada böyle konuşsaydıda bende hata yapmasaydım
Soran3 ayArkadaşlarım biliyor onlar da senin gibi tepki verdi ama en sonunda bunlar akillanmaz dedin o biraz üzdü o yüzden böyle bi tepki verdim bu kadar kirdiysam kusura bakma
- 3 ay
yok kırmadım sen akıllan diye öyle söylkedim günahsın daha gençsin dayağı hak etmiyorsun dayak yiyen kadınların sonu ölümle sonuçlanıyo çoğu zaman kendine iyi bak olur mu
Soran3 ayPekii teşekkürler biliyorum affetmiycem ztn sende kendine iyi bak 🤍
Gizli Üye(18-24)3 ayDaha da sana ulaşmaya devam ederse eli kolu uzun birisine haber et haddini bildirir
14 Yorumla
Soran3 ayEni sonunda öyle olacak çünkü tek başıma gücüm yetmez kapıya dayanmadı rahatsız ederse böyle bişey düşünürüm başka yolu yok
Cevap sahibi3 aySana zarar veren hele ki şiddet uygulayan birinden uzak kalman en doğrusu olacak. Seni kısıtlayan güç ve kontrol uygulayan birisi zaten sağlıklı değildir çok. Korkma sakın korkma. Onun hakkını verecek çok babayiğit var ulasman yeterli
Soran3 ayTeşekkür ederim yorumların için 🤍
Cevap sahibi3 ayRica ederim ne demek. Yalnız morluğu kapatmaya calisman hakkını aramaman yanlış. Ne yazık ki muhafazakar baskıcı bir ailede büyüdüğüm için seni anlıyorum korkuyor insan hakkını aramiyor savunmayı bilmiyor.. sana en büyük tavsiyem kendini aşmaya çalış neden korkuyorsun neden çekiniyorsun kendine güvenmek için gerekirse bu konuda psikoloji kitaplar al oku terapi al bir şekilde aş ve ayaklarının üzerinde dur 💗
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
3 ayÖfke kontrolü olmayan pasif agresif erkekten bir cacık olmaz.
30 Yorumla
3 ayYazışmayı paylaşmanız hoş olmamış.
İster fiziksel ister psikolojik şiddet meyli olan insanlarla olmaz.
Saygı, sadâkât mefhûmu olmayanla, uslûbu bozuk olanla, dengesiz olanla olmaz.
01 Yorumla
Soran3 ayÇok yazışma var ben sadece olayı özetleyen bir kısım paylaştım o kadar ve de hemen engelledim
3 ayŞiddetin her türlüsüne karşıyım uzak durmanız sizin için daha sağlıklı olur
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
3 aySakın affetme evladım. Sakın. Bunun affı olmaz. Cevap da yazma.
10 Yorumla
3 ayBu herifi asla dinleme , hatta git karakolda sikayetci ol darp raporu al yumruk atmak ne demek
11 Yorumla
Soran3 ayCanım darp raporu alsam ailemin de haberi olacak bilsem haberleri olmayacak en başından yapardım
- Aşk İlişkileri konusunda 574 cevap paylaştı.
3 ayBir kere yapan yine yapar unutma seven erkek sevdiğine zarar vermez..
10 Yorumla Arkadaşım diyelim ki siz affettiniz baristiniz beraberlik evliliğe dönüştü ya o zamanda yaparsa. Ya şiddet evliyken olursa şimdi ayrılırsin biter ama o zaman ne olacak
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
3 ayBunun psikolojik sorunları var evine tebligat gelmeyecek olsa mahkemeye verdiririm ama uğraştığına değmez bir daha cevap bile verme buna
01 Yorumla
Soran3 ayTekrar arayıp sormadı bitiridm asla barişmayacağimi da söyledim
3 ayBence darp raporu al ve bu çocuğa izini kaybettir senin adına çok korktum yarın öbür gün ya daha beter döverse seni
01 Yorumla
Soran3 ayUlaşamaz evi biliyor ama cesaret edemez merak etmeyin 🙏
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
3 ayAffet bebeğim affet affet de bir kere daha ilk yerine konur bir kere daha sağlam bir dayak ye Affet bebeğim
06 Yorumla
Soran3 ayAffediyorum diye bişey dedim mi hemen saldiriyorsunuz konuşmalarimdan belli değil mi tepkim üstelik affedeyim mi başlığını yapay zeka kendince yaptı ben öyle bişey yazmadım
- 3 ay
Ruhunuz ucuz ve çöp olunca bulduklarınız da ucuz ve çöp oluyor Siz de haklısınız tabii Efendi erkeklere it muamelesi çekerken gider kendi ruhunuza uygun itleri bulursunuz İlahi Adalet yavrum
Soran3 ayKendince yorumlamişsin biz bayadir birlikteydik ilk defa böyle bişey yaşandı ve ayrıldım? Bunun benzeri bir şeyi yaşanmadı ilk yaşanmada gördüğünüz üzere resti çektim terk ettim neden ucuzca yorumlar yapıyorsun ben burada kolay şeyler yaşamadim bir kadın olarak neyin adaleti pardon kime ne yapmişim çok kötüsün
- 3 ay
Ahırda dolaşma yavrum ahırda dolaşırsan karşına it çıkar normaldir
Soran3 ay😑 kimse bilemez bu kadar büyük konuşmayin lütfen
- 3 ay
Peki minnoş
3 ayAffedilecek tarafı yok. Hatta uzaklaştırma kararı çıkarttırmalısın. Bir kadına nefsi müdafaa harici şiddet uygulayacak adam eziğin tekidir. Öfke kontrolü yoktur. Hatta muhtemelen gücü sadece sevdiklerine yetiyordur.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)3 ayKesinlikle affetme. Bir defa yapan hep yapar. Kontrol mekanizmasi gelismemis erkeklerden uzak durun lutfen.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
3 ayEğer barışmazsan malsın. Barış ki bir sonrakine canını alsın.
02 Yorumla
Soran3 ayBarışma yok ayrıldım
- 3 ay
Aferin iyi ypamıssın
Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı. Elbette affetmelisin ileride daha büyük saldırı yapsın
01 Yorumla
Soran3 ayAffetmiycem affedersem arkadaşlarım beni affetmez o yüzden bitti gerçekten
Allah affetsin onu. Hemen uzaklaş evlenecek misiniz bilemem ama evlenmeden önce bunu yapan evlendikten sonra kim bilir neler neler yapar. Kaç kaçabildiğin en uzak yere kaç kurtar kendini.
10 Yorumla
3 aySakın sakın sakın psikolojik şiddetten sonra fiziksel şiddet gelir ondan sonra da öldürme gelir BÖYLE ADAMLARA NEDEN ŞANS VERİYORSUNUZ ANLAMIYORUM ABİ
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 972 cevap paylaştı.
3 ayBana bak kız git darp raporu al sinirimi bozma
13 Yorumla
Soran3 ayBitirdim ayrıldık hiçbir görüşmeyi de kabul etmedim artık yaklaşamaz.
- 3 ay
İnşallah çok geçmiş olsun
Soran3 ayTeşekkür ederim.
Gizli Üye(36-45)3 ayNeden darp raporu almadın ki?
Sen şikayetçi olmasan bile kamu davası açılırdı
09 Yorumla
Soran3 ayKimsenin haberi olsun istemedim ailem bilmiyordu
Cevap sahibi3 aySen bilirsin ama ben bu mantığı çözemiyorum.
Kadın saldırıya uğruyor, kimse bilmesin diye sineye çekiyor, yapanın da yanına kar kalıyor...
Soran3 ayKâr kalmaz inş başka fikirlerim var nasıl ki suratımı morattı aynısını yaşayacak
Cevap sahibi3 ayO zaman sen suç işlemiş olursun.
Azm ettirmek de suç. Hatırlatıyım de
Soran3 ayİntikam almam gerekiyor yoksa içim rahat etmiyecek en fazla ben yapıştırırim suratına
Cevap sahibi3 ayBen olsam darp raporu alıp bir de üstüne onurum kırıldı vs diye tazminat davası açardım.
İntikam böyle alınır
Soran3 ayBöyle bişey yapamam
Cevap sahibi3 aySen bilirsin, benim problemim değil...
Soran3 ayÖyle
Eğer bu öküzü afedersin kusura bakma sen de essek oluyorsun şiddet ne ya , benim de midem bulandı, kadın ilgi ister sevgi ister, dayak şiddet istemez,,,, öküz erkeklerin yüz karası 😡😡😡
016 Yorumla
Soran3 ayAffetmek yok engelledim ztn
Soran3 ayYok evlenmek falan böyle bişey asla olmayacak
Soran3 ayBen sana burada birlikte olduk mu dedim konu cidden bu mu hayır tabiki de öyle bişey olmadı eğer çok merak ediyorsan ne kadar pisliksin yaa aklın fikrin buna çalışıyor
Soran3 ayOrtada kavga yokken bişey yokken yüz vermemek nasıl oluyor bana anlatır mısın yüz verince yapmış olabilirsin ne demek iyi misin?
Soran3 aySeninle neden sohbetim olsun işine bak
Affetme. Yakınların durumu bilsin dikkatli ol bi süre.
10 YorumlaHuylu huyundan vazgeçmez. Bugün böyle der, yarın devam eder.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 29,3b cevap paylaştı.
3 ayaffediyorsunuz sonra haberlerde sosyal medyada şiddete yeter artık diyorsunuz
04 Yorumla
Soran3 ayYa vallahi ben orada affetmem diye bişey yazdım yapay zeka kendince yorumlamış
- 3 ay
engelle geç sil geç
Soran3 ayÇoktan hallettim 🙏
- 3 ay
peki
Bide affetmeli miyim demez mi.
Erkek mi kalmadi?
Sana böyle s. refsizlik ve saygısızlık yapan biriyle anında irtibatı kesmen gerekiyo.
00 Yorumla
3 ayBirçok kez daha dayak yemek istiyorsan ve belki katledilmek istiyorsan affet
03 Yorumla
Soran3 aySonda attığım mesajlar var engelledim ve asla affetmeyeceğimi söyledim
- 3 ay
Aferin en iyisini yaptın. Mesajları okumadım uzundu 😅😅
Soran3 ayBuraya atmadım sonda saldırıp engelliyorum
Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Fiziksel saldırıda bulunanla her şeyi kes
10 YorumlaOorul orull çocuğu muhatap olma
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
3 ayBir kere vuran yine vurur
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
3 aykesinlikle affetme uzak dur ondan
10 Yorumla Affetme.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
3 ayAsla teşebbüsü bile affedilmemeli
10 Yorumla
3 ayAffetme tecrübeyle sabit
13 Yorumla- 3 ay
Evet babasının bakmaya kıyamadığı kıza elin oğlu vurunca ortalık karıştı
- Aşk İlişkileri konusunda 431 cevap paylaştı.
3 ayNaptı. Vurdu mu
14 Yorumla
Soran3 ayEvet aniden vurdu bi anlık şok geçirdim hem aldığım darbeye hem de olayın şoku mesajlarda yazıyor ztn
- 3 ay
Asla dönme ama asla. Ugrasicak gerekirse şikayet et. Yalan söylüyor sana. Evlenince neler olabileceğini düşün. O zaman gidecek bir yerin de olmaz. Fake hesaplara da cevap yazma. Narsistlik sezdim. Sana durumu normallestirebilir. O yüzden ne açıklama yap. Ne de açıklama yapmasına izin ver.
Soran3 ayMesaj isteklerini kapattım bu kaçıncı hesabı üç oldu yazıyor ilk ikisine cevap vermedim bu yazdığı en sondu buna cevap verdim içim doluydu döktüm engeli bastım görüşme olmayacak asla akillandim evlilik ztn düşünmüyordum yaşım 20 ve okulum var o istiyordu neyse ki Allah döndürdü beni Felaketin eşiğinden
- 3 ay
İletişime geçme. İçindekileri söyledin zaten. Kalsın öyle. Fake ten yazarsa hep engeli baş kendisini açıklamasına izin verme
- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
3 ayyarında hastanelik eder artık
17 Yorumla
Soran3 ayBitti ya engelleidm
- 3 ay
birde yumruk atmış sana kıyıp
Soran3 ayBunun affı olmaz biliyorum bu kötülüğü yapan biriyle hiç olmaz a o olayın üzerinden 2 hafta geçti bitti ztn artık
- 3 ay
Anladım. Geçmiş olsun
Soran3 ayTeşekkür ederim sağolun
- 3 ay
allahım affet çok güldüm
Soran3 ay@kırmızırujlukızzzz neye güldün acaba anlat bizde gülelim
Gizli Üye(25-29)3 ayGülüm? Yavrum? bunlar nasıl hitaplar ya, gerçekten bu toplum iyice medeniyetsiz olmuş
01 Yorumla
Soran3 ayAklınca romantik olmaya çalışıyor hitaplari da kendi gibi
3 ayCevap bile vermemen gerekiyor yazdıklarına
01 Yorumla
Soran3 ayAçtığı bu üçüncü hesap ben sadece bunda cevap verdim içimi döktüm yoksa sağlıklı düşünemiyorum napim
- Devamını Gör (27)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 



