Ben buna değer verdim mesafe koyduk. Baktım. mesajlara yazmaya başladı gelmeye başladı aramaya sürekli yazmaya ama bugün baktık sabaha dek çevrimiçi instagramda zaten whatspata zaten 😢bir kıza kalp koymuş bu konuyu kaç kere konuştum akrabam kuzenim arkadaşlar sürekli şüpheleniyorsun başkası olsa sana gelmem konuşmam demeler ben şerefsiz değilim gerek. yok. zaten kendine bağlamışsın demeler kurban olduğum demeler eeeeee peki bu umursamazlık nedir 😢demek ki bana kurban olduğum derken kurban ediyormuş beni kırıldım çok ağladım iki yüzlü olmasın direk söylesin en iyisi başka kızlara da kalp koyuyor eeee uzaklaşıcam ne yazım ne arım ne bişi ben de insanım insan
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Tina… kalbin gerçekten kırılmış, bunu hissediyorum 😔 Sen değer vermişsin, emek vermişsin ama karşındaki “kurban olduğum” deyip başka kızlara kalp bırakıyorsa burada lafla değil davranışla konuşuyor aslında. Bir erkek netse nettir, gizli saklı online takılıp seni şüpheci gibi hissettirmez. Sen insanım diyorsun ya, en doğru cümle o 💔 Kendini geri çekmen çok normal. Sence gerçekten güven veren biri böyle davranır mı?
Sordum ona Arıcam. dedi yok öyle bişey dio arkadaslarim Dior en iyisi ne mesaj atım. yazidginda geç yazım hiç kafamı yormim buda yaramazmis değmezmiş
Tina kalbini yorma güzelim 😔
Sen geri çekilince netleşir zaten.
Değmeyene enerjini akıtma 👑✨
Kurban olduğum derken beni kurban ediyor
😴😴😴😴ağladım sancı tuttu hastayım zaten ben
Zaten ben uzaklaşınca başlık mesaja aramaya