Bazi insanlar neden kendine deger verene köpek gibi davranir?

Sinifimdan bi cocukla tanistim ilk adimi ben attim instasini buldum takiplesmek istedim istek attim istekli gozuktum gorustuk istemedigim seyler yasandi sadece cinsel bi cekim oldu sonra yollarimizi ayirdik ya neden beni sevmedin nedeeen ila kopek gibi pesimden mi kosturtmam gerekiyodu illa taktik mi yapmam lazimdi illa ego mu yapmam gerekiyodu bazi kizlar gibi

Bazi insanlar neden kendine deger verene köpek gibi davranir?
Cevapla