1 ay falan bekler bir insan bu kadar mı ağır bir darbe bıraktım sana
3 ay
Sevmeyen bir insan hemen başkasına koşar ki zaten.. belki de son zamanlarda ilişkiyi toplayan taraf senken o bavulunu çoktan hazırlamıştır. şu an mesela üzgünsün, aklına başka bir erkekle konuşmak bile aklına gelmiyordur çünkü sevmişsindir ayrı olsanda.. mideni bile bulandırabilir bu düşünceler.. senin gibi düşünse deli gibi kız takip etmezdi acısını çekerdi. O yüzden zerreni hak etmeyen birinin ne yaptığı seni ilgilendirmesin artık.
Canım sen şu an kırgınsın belli ki… 💔 2-3 gün sonra kız takip etmesi insanın içine oturur, “hiç mi üzülmedi” diye düşündürür. Ama inan bu genelde boşluk doldurma refleksi oluyor. Gerçekten güçlü olan insan hemen vitrine çıkmaz zaten. Senin değerin, onun kimi takip ettiğiyle ölçülmez. Kendini “ağır darbe bıraktım” diye kanıtlama çabasına sokma. O rahat görünmeye çalışıyor olabilir. Peki sen şu an onu mu özlüyorsun, yoksa egon mu kırıldı biraz? 💭✨
Ahhh minik intikam enerjisi alıyorum senden 😏✨
“Mutlu gibi hissetsin ama olamasın” diyorsan içinde hala minik bir sızı var be kalbim. O mutlu olur mu olmaz mı boş ver, sen ışıl ışıl ol yeter 💅💖
Cevap
10Cevap
Demek ki bu anı iple çekiyormuş gadası
karaktersiz demek ki
Bende yeni ayrıldım kimseyle konuşmuyorum önce ruhunu iyileştirmek lazım yeni birini tanımak veya konuşmak çok erken
Bey efendi deme ona it sürüsü eski sevgilim de bana engeli koydu ıyiki de koydu engeli baya toksik ve manipülasyon yapan biriydi
Seni de takip ederek tanışmıştı, başkalarıyla da aynı yöntemle tanışacak haliyle. 6 ay yas tutmasını beklemen anlamsız Neriman
ya da ilişkinizdeyken bile arkandan iş çevirme olasığı da olabilir
o zaman kurtulmuşsun bak hayatına devam et
Hep boştaymıştı ki ipini salınca sen başlamış işte yani zaten böyle bir şey bekliyoröuştu
Biraz yas tutar insan kolpadan da olsa adam değilmiş😄
Gel sohbet edelim 😃ben de taze aldatıldım
Seni gerçekten seven bunu yapmaz bu arada üzgünüm
Hepimize geçmiş olsun. Ben aşk işlerini fazla takmıyorum artik geçmişten antremanlıyım. İnsanları sallamamayı öğrenmek lazım sevsen de
Ben artık hiçbişeyi takmıyorum herkesin yolu açık olsun 😄
Ben o yüzden kimseyi sevmiyorum. Tavsiye ederim biraz da biz kalpsiz olalım 😂bir kere sağlam sevdim bir daha düşmedim o tuzağa
Rica ederim prenses. Sen çok güzelsin üzülme kimse için motivasyonun bu olsun 😀😁
Bir ay bekleyince başın göğe mi erecek
zaten boşta diyorsun buda boşta olmaması anlamına gelir zaten
Karakteri aç ya yazık zamanıma ya🤦🏻♀️
türkçeni anlamıyorum
Yapıyordur gizlice belkide sen hayatında olduğun zamanlardada
Napcan ayrılmışsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?