1.5 yıllık sevgilim benden ayrıldıktan sonra eski takıldığı bir kız vardı onla takiplesmeye başladı çok güzel kızlarla takiplesti?

Baya bir ağladım arkadasından. Yani şu an bile aklıma geldikçe ağlıyorum. O gittikten sonra babamın annemi aldattığını öğrendik. İstediğim mesleğe yerleşemedim. Boğazım da yumru oluşmuş en dip derler ya hani en dibe batarsın daha ne yaşayabilirim ki diyorum. Sabrın sonu selamettir diyorlar ama 4 aydır ben zaten aşk acısı çekiyordum şimdi annemin acısını çekiyorum ne olucak böyle

1.5 yıllık sevgilim benden ayrıldıktan sonra eski takıldığı bir kız vardı onla takiplesmeye başladı çok güzel kızlarla takiplesti?
Cevapla